וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינריו (Cynerio) גייסה 30 מיליון דולר לניהול והגנה על מכשור רפואי

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 16:04

זהו סבב גיוס שני לחברה והיא צפויה להשתמש במימון להאצת הפעילות בצפון אמריקה, התרחבות גלובלית והמשך פיתוח טכנולוגי של הפלטפורמה. החברה תגייס עשרות עובדים למרכז המחקר והפיתוח שלה במתחם הבורסה ברמת גן

לאון לרמן ודניאל ברודי. יחצ,
לאון לרמן ודניאל ברודי, מייסדי סיינריו/יחצ

חברת הסייבר הישראלית סיינריו המתמחה בניהול ואבטחה של מכשור רפואי ומכשירי IoT בבתי חולים, גייסה 30 מיליון דולר בסבב גיוס שני בהובלת הקרן ALIVE Israel HealthTech Fund, העומדים בראשה בכירים לשעבר במערכת הבריאות בישראל ואנשי רפואה ויזמים ותיקים בתחום הבריאות. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים, ביניהם קרן Accelmed, חברת RDC - קרן ההשקעות המשותפת של אלרון ורפאל וקרן MTIP השוויצרית. כמו כן, בסיבוב השתתפה חברת CBG London בבעלות וינסנט צ'נגוויז וצפויים להצטרף משקיעים נוספים, לרבות קרן מובילה מאיחוד האמירויות.

סך המימון הכולל של סיינריו עד כה מגיע לגובה של כ-40 מיליון דולר. בעקבות ההשקעה הנוכחית צפויה החברה שמעסיקה 40 עובדים, מהם 30 בישראל, לגייס עשרות עובדים למרכז המחקר והפיתוח שלה במתחם הבורסה ברמת גן.

המימון מיועד להגשמת החזון של סיינריו לפיתוח של פלטפורמה מקיפה וייעודית להגנה על מכשירים רפואיים ומכשירי ה- IoT המחוברים לרשת של בתי חולים. מכשירים אלו משתתפים באופן ישיר ועקיף בטיפול בחולים ולא מוגנים ע''י פתרונות הסייבר המסורתיים שלא מסוגלים להתמודד איתם. המימון יתמוך בהאצת הפיתוח הטכנולוגי ויגדיל את מערך התמיכה ללקוחותיה הקיימים של סיינריו, תוך חיזוק מעמדה כחברה המובילה בשוק הצפון אמריקאי וכן הרחבת הפעילות בזירה העולמית. עם העלייה חסרת התקדים במתקפות סייבר (ובייחוד מתקפות כופר "ransomware") על מערכות הבריאות בעולם, הגנה על מכשור רפואי הפכה לשם נרדף להגנה על בריאותם של חולים ועל תפקודם התקין של בתי חולים.

עלייה של 300 אחוז בהכנסות השנתיות

"מגפת הקורונה הביאה עימה אתגרים חדשים לתחומי הסייבר והבריאות". אומר לאון לרמן, מנכ"ל ומייסד שותף של סיינריו. "אנו מודים למשקיעים הקיימים שלנו על הבעת אמון מחודשת בנו ובחזון של סיינריו. הצטרפותה של קרן ALIVE Israel HealthTech למשקיעים הקיימים שלנו, אקסלמד ו- MTIP, מחזקת את הידע והניסיון בתחום הבריאות וזאת לצד הניסיון והמומחיות של אלרון בתחום הסייבר. השילוב בין שני העולמות הללו מעניק לנו יתרון עצום ומביא ערך מוסף בהבנת הצרכים הייחודיים של ענף הבריאות". "סבב הגיוס מאפשר לנו להמשיך ולהעשיר את פלטפורמת האבטחה שלנו לבתי החולים, עם כלי הגנה מתקדמים המאפשרים איתור, זיהוי ומתן מענה אוטומטי לאיומי סייבר על מכשירי ה - IoT . הפתרון מאפשר לשמור על חיי החולים, למנוע זליגת מידע רפואי רגיש ולשמר אופרטיביות של התהליכים הרפואיים".

סיינריו נמצאת בתנופת צמיחה משמעותית והציגה עלייה של 300% בהכנסות שנתיות ל-2020. במקביל להבעת אמון מצד לקוחותיה בארץ ובעולם, החברה ביססה את מעמדה כמובילה בתחומה גם בקרב חברות מחקר וייעוץ בינ"ל כמו Gartner ו- Forrester. סיינריו דורגה כחברה המובילה בעולם להגנה על מכשור רפואי בדו"ח הראשון מסוגו בענף הבריאות Forrester's Connected Medical Device Security, Q2 Report והוכרה כ- Gartner Cool Vendor בדו"ח הסייבר של גרטנר ל-2020.

"אנו שמחים מאוד להוביל את סבב ההשקעות בסיינריו, שהוכיחה את עצמה כחברה המובילה בתחומה", אמר דודי קליין, שותף מנהל ב- ALIVE. "כצוות ותיק בענף הבריאות אנו מבינים ממקור ראשון את החשיבות הרבה והאתגר של אבטחת מערכות בריאות. הצוות המצטיין של סיינריו מביא לעולם פלטפורמה אינטואיטיבית, חכמה ויעילה המשרתת את האנשים האמונים על הגנה על מערכות בריאות ומספקת להם ארגז כלים להתמודד עם אחד מאתגרי הסייבר המרכזיים כיום".

בעוד מגפת הקורונה ממשיכה ותמשיך לאתגר את ענף הבריאות העולמי, העלייה במתקפות הסייבר מדגישה את הצורך באבטחה יעילה ובלתי מתפשרת על מערכות הבריאות. על מנת לתת מענה לצרכים הבוערים והמשתנים של בתי החולים, סיינריו הרחיבה את היצע הפתרונות כדי לספק הגנה על כל מכשיר המחובר לרשת תוך התייחסות למגוון וקטורי התקיפה האפשריים. הפלטפורמה החכמה מאפשרת איתור ומיפוי של המכשירים המחוברים, וכן זיהוי ומענה אוטומטיים לחולשות וסיכונים הקיימים במכשירים. עיקר הייחודיות והחדשנות הן בכך שהפלטפורמה לא רק מזהה ומתריעה מפני סיכוני סייבר ואנומליות אלא גם יודעת באופן אוטומטי ובטיחותי לטפל בבעיה ולהוריד את הסיכון, כל זאת ללא נגיעה במכשיר ובלי להשפיע על תפקודו.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully