וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 דברים שלא הייתם מאמינים שעושים בעבודה הזאת

מעין אייזנר רוזנמן

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 13:43

כשמקום העבודה מייצר משחקים, העבודה הופכת לפארק שעשועים אחד גדול והאווירה בהתאם. מעין אייזנר רוזנמן, סמנכ"לית משאבי אנוש של SciPlay, נותנת הצצה

אחד הדברים הבולטים ב- SciPlay, זה שאנחנו מרגישים שזה מעבר ל"רק מקום עבודה" ומעבר לרק קולגות שכל אחד עושה את חלקו. התחושה היא של קבוצת חברים שעושים את הטוב ביותר שלהם ביחד, מתוך תשוקה ואהבה למה שאנחנו עושים. אנחנו מפתחים משחקים שיוצרים הנאה אצל השחקנים שלנו, ומאמינים שהדרך ליצירת משחקים כיפיים מתחילה בבית, אצלנו. מהסיבה הזו בדיוק אנחנו מתבלים את כל הפעילות שלנו בכמה שיותר פאן, משחקיות ואקשן, ואלו יוצרים אוירה מיוחדת, מסורות מגניבות ו"קלצ'ר" חזק שיחודי רק לנו.

אז הנה לכם קמצוץ מאורח החיים ב- SciPlay עם 8 דברים שלא הייתם מאמינים שעושים בעבודה הזאת.

חבילת עידוד SCIPLAY. יחצ,
יש יותר כיף מזה, תגידו?/יחצ

משחקים, והרבה

כבר ביום הראשון בעבודה אתה מקבל משימה חשובה מאוד - להוריד את המשחקים שלנו ולשחק. המטרה היא שכל העובדים קודם כל יתנסו במשחקים שלנו ויראו ממה הם הכי נהנים וכך יבינו יותר טוב מה אנחנו עושים ולמה. חשוב לנו שהם יכירו את כל הרבדים של המשחק, את החוויה הכללית ואת ההפתעות שבדרך ומכך גם יוכלו להציע רעיונות לשדרוג מהחוויה האישית שלהם. בסופו של דבר אנחנו מאמינים שמה שגורם לנו הנאה יגרום לשחקנים שלנו הנאה, ואין תחושת סיפוק גדולה יותר מלהרגיש שרעיון שלך או פיתוח שלך הפך לרגעי הנאה של מיליוני שחקנים.

משחררים את הקאובוי הפנימי שבנו וצועקים "יייאאאההה" (Yeehaw)

כן כן, זו לא מטאפורה או דרך ציורית לתאר משהו. אנחנו באמת צועקים 'יייאאאההה'! ה Founder של החברה, אארון שרמן, התחיל בדיחה פרטית לפני המון שנים ובאופן מצחיק זה תפס חזק, ומאז בכל אירוע חברה, מפגש חודשי, הדרכת עובדים חדשים וכל שיחה שאארון מוביל קודם כל צועקים 'ייייאאההה'. בפעם הראשונה שתשמעו את זה תהיו בהלם. בשנייה תחייכו ובשלישית כבר תצטרפו אליו מכל הלב. מניסיון.

אארון הוא אחד האנשים הכי אנרגטיים וסוחפים שתפגשו, וזה לגמרי משתקף באופי של החברה. הוא הקים אותה עם כל כך הרבה תשוקה ואהבה - שזה מדבק את כולם ומכניס אותנו לאווירה הזאת שהיא אחת הסיבות שכל כך כייף פה.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

נפגשים עם השחקנים שלנו ושומעים כיצד שיפרנו להם את היום

אחד מהדברים המגניבים בעבודה שלנו הוא שהעבודה שלנו עושה כיף לאנשים אחרים. היא התחביב שלהם והדרך שלהם להירגע משגרת היום. עד שהחלה הקורונה נהגנו לערוך אירועים לשחקנים שלנו בהם שמענו מהם באופן אישי על הערך שהם מקבלים מהמשחקים שלנו. השנה, כמו הכל, גם האירועים הפכו לוירטואליים, ואנחנו ממשיכים לתקשר איתם רק אונליין.

מאז שפרצה הקורונה, משחקים הפכו לגורם משמעותי בשיפור מצבם הנפשי של אנשים, ואכן, אנחנו מקבלים המון הודעות תודה על כך מהשחקנים שלנו בתקופה הזו. אפילו בסקר שערכנו בקרב שחקני אחד המשחקים שלנו, Jackpot Party, עלה שרובם המוחלט משחק יותר מאז שהחלה המגיפה כיוון שלטענתם המשחק סיפק להם בידור, רוגע והפוגה מהמצב. אין כיף גדול מזה והתוצאות חיממו לנו את הלב.

אארון שרמן. יוסי זליגר,
מייסד Sciplay אארון שרמן/יוסי זליגר

משפיעים על קבלת ההחלטות בחברה

לעיתים רבות מהלכים בחברה מתקבלים על ידי משאל של העובדים. לדוגמה, העובדה שאנחנו עובדים מהבית מחודש מרץ, למרות שהתקנות כבר אישרו לחזור. מחלקת ה- HR שלחה שאלון לכלל העובדים ברחבי העולם כדי להבין מתי ירגישו בנוח לשוב למשרדים. רוב העובדים הצביעו שירגישו יותר בנוח להמשיך כרגע לעבוד מהבית, ועל כן בחרנו את דרך הפעולה שלנו לפי התוצאות. רוב העובדים ממשיכים בינתיים לעבוד מהבית ורק מי שחפץ בכך יכול לעבוד מהמשרד (כמובן תוך יישום התקנות). אפילו את הקפה במשרד בחרנו בסקר! החל מסוג המכונה ועד לסוג פולי הקפה וסוג הקליה נבחר בסקר (אגב, חזרנו עליו יותר מפעם אחת כי העובדים שלנו כל כך אוהבים את הקפה שלהם מדויק ומפנק, ועכשיו אנחנו מרגישים שהגענו לתוצאה המושלמת).

באופן כללי, החברה היא חברה "שטוחה" בה דעתו של כל עובד מתקבלת בברכה ואפילו מתבקשת. לא תמצאו אצלנו גינונים וניתן לפנות בחופשיות ובכל רגע נתון להנהלה הבכירה וגם למנכ"ל ולמייסד. התחושה פה היא באמת של כולנו ביחד ולכולנו יש יכולת השפעה.

לומדים כל יום מחדש, משקיעים ונהנים מהביחד

אנחנו עובדים קשה ומשקיעים את כל כולנו בתוצרים שלנו מתוך שאיפה להפוך לחברת משחקי הקז'ואל הגדולה בעולם. כדי להיות בשלישיה המובילה בעולם צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק ועם הרגל על הגז וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. אנחנו לומדים המון, עובדים כקבוצה מגובשת עם מומחים שהצטרפו אלינו מחברות ענק כמו KING (קנדי קראש), Scopely (Marvel - Strike Force), זינגה (FarmVille) ועוד, ומצליחים לאתגר את עצמנו ולהפתיע את השחקנים שלנו בכל יום מחדש. אבל לצד העבודה המאומצת, חשוב לנו גם ליהנות ביחד. ניתן לראות את זה כבר בעיצוב המשרדים שלנו שבהם שטחים ציבוריים גדולים, קפיטריה עצומה שבה כולנו יכולים לאכול ביחד, "פאן זון" שבו אנחנו משחקים ביחד (יש אפילו אליפות ביליארד שנתית!), מתאמנים ביחד, חוגגים ביחד בהאפי האוור או במסיבות ומבלים ביחד באירועי חברה בארץ ובחו"ל. הגישה של כל המשרדים שלנו ברחבי העולם היא ליהנות ביחד וליצור חוויות משותפות.

אירוע לשחקני Sciplay. יחצ,
אירוע לשחקני Sciplay/יחצ

מתחרים, כי זה חלק מהמשחק

כל מי שעובד פה אוהב אקשן, אוהב את הריגוש שבגיימינג ואת תחושת הניצחון. שחקנים במלוא המובן. כחלק מזה, אנחנו גם אוהבים להתחרות, ולכן יזמנו לא מעט תחרויות וטורנירים מגניבים. למשל - טורניר ה- SciPool השנתי שלנו, שהוא טורניר ביליארד רציני של תחרות יחידים ותחרות זוגות עם שלבים, בתים והצלבות, והזוכים מקבלים את הגביע לאותה השנה יחד עם תהילת עולם. בשנה האחרונה יצרנו פינה בדף הפייסבוק הפנימי שלנו שנקראת "חדשות הבידוד", בה עובדים מעדכנים בדברים שקורים להם בתקופה הזו והתגובה עם הכי הרבה לייקים מזכה את העובד שכתב אותה במתנה הנשלחת לביתו. מדי פעם יש גם טורנירי פלייסטישן, פוקר, טריוויה ועוד.

בסניפים שלנו בארה"ב העובדים מתחרים בליגת פוקימון שהקימו, בטורנירים של משחקי ארקייד ואפילו בתוכנית "דיאטה ובריאות" במסגרתה הם מתאמנים ביחד, נשקלים ביחד ומעניקים פרס של כבוד למי שהשיל הכי הרבה קילוגרמים בסיומה.

תורמים לקהילה

לצד כל ההנאות בעבודה שלנו, חשוב לנו גם לתת ולא רק לקבל, ואנחנו עושים את זה במגוון דרכים. לפני תקופת הקורונה 'אימצנו' תלמידי בית ספר לנוער בסיכון גבוה ובנינו עבורם תכנית הכשרה בה עובדים מהחברה חנכו אותם על בסיס שבועי, העבירו להם שיעורים ופתחו בפניהם דלת לראות עתיד אחר ומטרה לשאוף אליה.

בחגים, בעזרת העובדים, אנחנו תורמים תלושי מזון וסלים לנזקקים, ואפילו ערכנו קמפיין גלובלי במסגרתו חברי ההנהלה הבכירה ביצעו אתגרים משוגעים ומצחיקים (כמו צביעת שיער לירוק, שעווה בכל הגוף ודברים מהנים בסגנון) ואת ההכנסות תרמנו למספר עמותות.

כעת, כשאנחנו עובדים מהבית, התחלנו לקחת חלק בפרויקט התנדבות של סיוע טלפוני לקשישים ואנחנו מתכננים התנדבויות נוספות לחגים. גם את ה"חבר מביא חבר" שלנו רתמנו לטובת הקהילה ובתקופת החגים השקנו תכנית במסגרתה על כל גיוס, בנוסף לסכום הבונוס שמקבל העובד, יתרמו בשמו גם 1,000 דולר לעמותה לבחירתו.

מעין אייזנר רוזנמן. יחצ,
מעין אייזנר רוזנמן/יחצ

מפעילים צוותים בשם Culture League שאחראים על ה"תרבות" וה"פאן" בחברה

בכל סניף ישנו צוות מיוחד שנקרא ה- Culture League הבנוי מעובדים בתפקידים שונים שאחראיים על יצירת אירועים מגניבים, פעילויות מגבשות ושלל יוזמות שיוצרים את האווירה הייחודית שלנו ובגדול - בונים את הקלצ'ר שכל כך מאפיין אותנו. בראש ה Culture League הגלובלי עומד אארון המייסד ודואג לתת את החותם שלו ולהעביר את ההתלהבות שלו והפאשן שלו לנושא. פעילות הצוותים האלו מהותית לחברה והיא מבחינתנו מה שמבדל אותנו מחברות אחרות.

אנחנו עובדים מהבית כבר ממרץ 2020, והצוותים האלו הם שמשמרים את המסורות והפינוקים שלנו, מחברים ביננו ויוצרים חוויות מיוחדות ותחושת ביחד גם מרחוק. בזכותם הצלחנו לשמר אירועים רבים עם אדפטציה לתקופה ולאונליין כמו האפי האוור, הרמות כוסית, ערבי צוות, ואפילו את "טיול חברה שנתי" הצלחנו לעשות באופן וירטואלי, כך שבמקום לצאת אליו פיזית הבאנו את הריזורט לבתים עם חבילות ששלחנו ושלל פעילויות גיבוש, הרצאות והופעות. בנוסף הקמנו פרויקט גלובלי חדש שנקרא "Operation stay strong" (OSS) שמטרתו לתת במה ודגש על קיום פעילויות גיבוש לחברה ולצוותים באופן וירטואלי. פתחתנו חדר "coffee break" שמאפשר לשתות קפה וירטואלי עם חברים ונועד להחליף את הסמול טוק שפינת הקפה ובקפיטריה במשרדים. ולאחרונה השקנו פרויקט "Play Date" שמפגיש בין עובדים בצורה רנדומלית לרבע שעה, אם זה כדי להכיר ואם זה כדי להתעדכן ולבלות קצת בזמן איכות אישי. ובנוסף עסקנו ב"רווחה מותאמת אישית" שבאה לתת מענה לצרכים של אינדיבידואליים כמו למשל משלוחים לבידוד ולשלל נסיבות שנועדו להקל על העובדים בתקופה הזו.

מעין אייזנר רוזנמן היא סמנכ"לית משאבי אנוש של SciPlay

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully