וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אלקטוס קפיטל הבינלאומית נכנסת לראשונה להשקעה בישראל

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 13:52

הקרן תצטרף לסבב של שור-טק ב-GEOX בהיקף כולל של 4 מיליון דולר. בתחילת החודש השלימה שור-טק בהצלחה גיוס של כ-26 מיליון. בין מייסדי השותפות ובעלי המניות בשותף הכללי הם דני נווה, חוף צים מקבוצת עדי צים וקרן ההשקעות טוגדר

רן צרור. טל כהן,
רן צרור, מנכ"ל שור-טק/טל כהן

שותפות המו"פ שור-טק, המשקיעה בחברות חדשניות בביטוח ופיננסים, דיווחה היום על הצטרפותה של קרן אלקטוס קפיטל (Allectus Capital) הבינלאומית להשלמת סבב הגיוס בהשקעה בסטארט-אפ GEOX בהיקף כולל של 4 מיליון דולר - בכך מצליחה אלקטוס קפיטל להשיג דריסת רגל ראשונה בישראל.

GEOX פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך מבוססת בינה מלאכותית -AI וראייה ממחושבת - Machine vision לביטוחי נכסים, ולחברה טכנולוגיה מוכחת והכנסות מהסכמים עם מבטחים ושחקנים בינלאומיים. כעת, עם השלמת הגיוס תשקיע אלקטוס קפיטל סכום של 2 מיליון דולר ב-GEOX, בנוסף לסכום של 2 מיליון דולר שהשקיעה שור-טק. בכוונת אלקטוס קפיטל למנף את הטכנולוגיה של GEOX לעולמות הפינטק בנוסף לתחום האינשורטק בו פועלת החברה, ובכלל זה לאחת מהחברות המוחזקות שלה בתחום ההלוואות הדיגיטליות באופן ש-GEOX תשמש פלטפורמה מסייעת בהערכת קביעת שווי הנכס וחיתום ההלוואה.

אלקטוס קפיטל נוסדה בשנת 2017, מנהלת כיום מעל 200 מיליון דולר בפורטפוליו רחב של סטארט-אפים טכנולוגיים בתחומי הפינטק, AI, דיגיטל, שירותים פיננסיים, אוטומציה ועוד. הקרן, שממוקמת בסידני שבאוסטרליה, הינה זרוע ההשקעות בחברות טכנולוגיה של תאגיד ההשקעות הגלובלי ICM האחראי על נכסים בהיקף של מעל 20 מיליארד דולר.

רן צרור, מנכ"ל שור-טק: "אני מברך על הצטרפות אלקטוס להשקעה בחברת GEOX ועל האמון בנו כמשקיע מוביל, אנו מקווים כי הצטרפותם אכן תיקח את GEOX ותמנף את יכולותיה לעולמות הפינטק בנוסף לעולם האינשורטק אליו מכוונת החברה כיעד ראשוני".

איציק לביא, מנכ"ל GEOX : "אני נרגש מהצטרפות Allectus אלינו, כחלק מקבוצת ICM ואנו מתכוונים למקד את כל האנרגיות שלנו כדי להיות שחקן מוביל בתחומנו ולייצר הכנסות משמעותיות".

בתחילת החודש השלימה שור-טוק את הנפקתה בהיקף של כ-26 מיליון שקל, ומניותיה נסחרות כעת בבורסת ת"א. שותפות שור-טק הונפקה על רקע מהפיכת הטכנולוגיה בעולמות הפיננסים והביטוח בישראל, כשחברות הזנק ישראליות כמו למונייד, היפו ונקסט, הפכו לחדי קרן (יוניקורן) 4-5 שנים בלבד מיום הקמתן. שור-טק צפויה להשקיע בין מיליון ל-4 מיליון דולר בחברות טכנולוגיה איכותיות בעלות פוטנציאל צמיחה מהיר בתחומי הפינטק והאינשורטק, מדובר בחברות שהשלימו את שלב הפיתוח הטכנולוגי ונמצאות בנקודת פריצה עסקית לקראת יצור הכנסות משמעותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully