וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנות גדולות: תכירו את האוזניות שמשנות את חוקי המשחק

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 22:05

ענקית הסאונד הבריטית B&W משיקה בהשקה בינלאומית את אוזניות ה-In-ear True - Wireless - שמשנות את חוקי המשחק בזכות איכות הסאונד, המעבד האלחוטי החדשני והמטען שמשמש גם כמשדר. האם היתרונות מכפים על פער המחיר שלהן אל מול המתחרים? בדקנו

אם אתם חובבי מוזיקה, אופנה וסטייל, כדאי שתעצרו רגע כדי לשמוע את זה.

המותג הבריטי Bowers & Wilkins, מהמובילים בתחום האודיו ומספקי מערכות הסאונד הבולטים לאולפנים הידועים בעולם, משיק שני דגמי אזניות In-ear True Wireless ANC שמשנים את חוקי המשחק.

דגמי ה-PI7 החדש, יספק לכם חווית סאונד יוצאת דופן ובמקביל, יגרמו לכם להראות מעודכנים אופנתית ומאובזרים בסטייל.

הדגמים האלגנטיים, שנראים כתכשיטים, אינם מורגשים על האוזן והמפיקים סאונד ברמה גבוהה, יגרמו לכם אם רק תרצו, להתנתק מהעולם ולשכוח מהסביבה.

באדיבות טופ אדיו, דגם PI7 החדש של B&W, בצבעים שחור או לבן ובעיצוב מוקפד. יח"צ חו"ל,
באדיבות טופ אדיו, דגם PI7 החדש של B&W, בצבעים שחור או לבן ובעיצוב מוקפד/יח"צ חו"ל

פונקציית אטימת הרעשים עולה על הציפיות

אלה שהתנסו בדגם ה-PI7 היוקרתי מדווחים על איכות סאונד שאינה מוכרת בקרב חובבי האוזניות האלחוטיות. עוצמת וניקיון הקול שונים ממה שהכירו הנסיינים עד כה.

הסאונד האיכותי, המופק, מסתבר, בזכות אודיו ברזולוציה של 24 ביט (הנוצרת באמצעות מעבד חדשני מדגם Qualcomm aptX™ Adaptive), מבנה של 2 דרייברים קומפקטיים לכל אוזניה (ממש כמו ברמקול גדול) ומגברים ייעודיים לכל אוזניה.

הדגם כולל מערכת סינון רעשים אקטיבית אדפטיבית שמתאימה עצמה לסביבה וכוללת 3 מיקרופונים איכותיים לכל אוזניה. הם אלה שמייצרים את אותו סאונד משובח נטול הפרעות חיצוניות בזמן האזנה למוסיקה ובשיחות.

יש לציין כי פונקציית אטימת הרעשים בסביבה הומה במיוחד, עושה עבודה טובה, שימוש באוזניות לשם כך בלבד, ללא השמעת מוזיקה, איפשר לנו להתרכז במשימה הדורשת ריכוז, ללא הפרעות.

עוד יתרונות לדגם ה-PI7: העיצוב המוקפד במראה יוקרתי, המשקל והנוחות, הסוללות שמחזיקות לאורך זמן, מארז אופנתי וחכם הנטען במהירות והתמיכה בעוזרות קוליות כדוגמת Siri/Google.

בנוסף, לא התנסינו, אבל עודכנו כי דגם זה, הינו הראשון בעולם בעל משדר מובנה, המאפשר חיבור ישיר לאביזר חיצוני ושידור הסאונד לאוזניות האלחוטיות, כך שניתן לבצע חיבור ישיר למערכות הבידור במטוסים, למכשירי כושר מועדוני הכושר (הכוללים יציאת אודיו), לקונסולות משחקים ולטלוויזיות חכמות.

בקרוב, כשיחזרו הטיסות, ניתן להניח שיתרון זה, יהפוך למשמעותי עוד יותר.

באדיבות טופ אדיו, דגם PI7 החדש של B&W. יח"צ חו"ל,
באדיבות טופ אדיו, דגם PI7 החדש של B&W/יח"צ חו"ל

פער המחירים מוצדק בזכות איכות הסאונד?

בכל זאת מצאנו גם חסרון:
בשימוש באוזניה השמאלית בלבד, לא ניתן לשמוע מוזיקה.
מי שאוהב ורגיל לחלוק אוזניות עם שותף לספורט למשל, ייראה בכך חסרון מגביל שכן העונד את אוזניה ימין ייהנה מהפקת הצלילים בעוד השני, העונד את האוזנייה המיועדת לאוזן שמאל - לא.

חסרון נוסף הוא המחיר הגבוה של האוזניות מדגם זה, אך מי שמבין באיכות הסאונד, יציין אולי שפער המחירים, מוצדק.

את דגם ה-PI7 ניתן להשיג בגוונים שחור או לבן מעוטרים בנגיעות BRASS בטופ אודיו, רחוב משכית 26 בהרצליה פיתוח, ובחנות האונליין שבאתר החברה www.topaudio.co.il

מחירן של האוזניות: 1,690 שקלים.

דגם PI7 החדש, איכות סאונד שלא הכרנו קודם, אבל המחיר גבוה ביחס למתחרים המוכרים: 1690 שקלים. יח"צ חו"ל,
דגם PI7 החדש, איכות סאונד שלא הכרנו קודם, אבל המחיר גבוה ביחס למתחרים המוכרים: 1690 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully