וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופה רושמת: שופרסל מציגה רווח נקי של 114 מיליון שקל ברבעון

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 7:59

שופרסל מציגה היום דוחות כספיים לרבעון הראשון של 2021, מהם עולה כי הרווח הנקי בחודשים ינואר-מרץ עמד על 114 מיליון שקל, שהם 3% ממחזור כולל של 3.8 מיליארד שקל. גידול גם ברווחי רשת Be של הקבוצה, שעברה לראשונה לרווח תפעולי

שופרסל מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2021, המציגים גידול ברווחי החברה כמעט בכל אפיק של פעילותה. החברה ממשיכה להציג תוצאות עסקיות טובות המשקפות את שימור המובילות שלה בשוק הקמעונאות בישראל.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בסך של כ-198 מיליון שקל המהווים כ-5.3% מהכנסות הקבוצה והרווח הנקי הסתכם בסך של כ-114 מיליון שקל המהווים כ-3.0% מסך ההכנסות.

הכנסות רשת Be צמחו בכ-7.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והחברה עברה להציג לראשונה רווח תפעולי ברבעון.

הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-3.8 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-3.7 מיליארד שקל אשתקד, כלומר גידול של כ-0.9%.

סניף BE של שופרסל. סיון פרג',
רשת Be, עברה לראשונה לרווח תפעולי/סיון פרג'

שיפור בתנאי הסחר

הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם בכ-1,018 מיליון שקל, המהווים כ-27.0% מההכנסות, בהשוואה לכ-999 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו כ-26.8% מההכנסות. הגידול בסך הרווח הגולמי נבע בעיקר מגידול בהכנסות הקבוצה ושיפור בתנאי הסחר.


הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם כאמור בכ-114 מיליון שקל, המהווים כ-3.0% מההכנסות, זאת בהשוואה לכ-90 מיליון שקל שהיוו כ-2.4% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

רשת Be ממשיכה לשפר את תוצאותיה, על פי הדיווח מטעם הקבוצה - בהתאם לתכניות העבודה של החברה. הכנסות רשת Be הסתכמו ברבעון הראשון בכ-216 מיליון שקל, בהשוואה לכ-201 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כלומר גידול של כ-7.5%.
רשת Be עברה במהלך הרבעון הראשון מהפסד של כ-8 מיליון שקל אשתקד, לרווח תפעולי של כ-1 מיליון שקל ברבעון הנוכחי.

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן. סיון פרג',
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן. הגידול ברווחים נמשך./סיון פרג'

נמשכת מגמת הצמיחה באונליין

גידול במכירות אונליין - מגמת הצמיחה המשמעותית בתחום מכירות האונליין נמשכת. המכירות באונליין הגיעו לסך של כ-800 מיליון שקל ברבעון, המהווים כ-21.9% מסך המכירות הקמעונאיות, לעומת כ-17.5% ברבעון המקביל אשתקד.

מותג פרטי ביותר ממיליארד שקל לרבעון - נתח מכירות המותג הפרטי ברבעון הראשון עמד על כ-27.4% מסך מכירות קמעונאות המזון, לעומת כ-25.5% ברבעון המקביל אשתקד וחצה לראשונה את רף מיליארד שקל, המהווה גידול של כ-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה יקי ודמני בועידת ישראל לעסקים. אורי לנץ
יקי ודמני, יו"ר דירקטוריון שופרסל: "פועלים כל העת כדי להבין את צרכי ציבור הלקוחות"/אורי לנץ

כבר מזמן לא "רק" סופרמרקט

יקי ודמני, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו היום, עם פרסום הנתונים:

"אנו שמחים לסכם את הרבעון הראשון של שנה זו, עם תוצאות עסקיות, המשקפות את המשך הצלחת החברה ביישום התכניות האסטרטגיות שהצבנו לעצמנו. קבוצת שופרסל, אשר הפכה מרשת סופרמרקטים לקבוצה קמעונאית מגוונת, ממשיכה בפעילותה לצמיחה והרחבה של קווי העסקים השונים לצד המשך קידום וחיזוק הפעילות הקמעונאית בתחומי הצריכה השונים.

אנו פועלים כל העת להבין את צרכי ציבור הלקוחות שלנו ולהתאים להם את הפתרונות העסקיים הנכונים באופן שישיא ערך מירבי עבור הלקוח. ייחודה של שופרסל ביכולת היישום וההוצאה לפועל שלה, תוך שימוש בתשתיות הטכנולוגיות, הלוגיסטיות והאנושיות שהחיבור של כולם יחד, יוצר את התוצאה שאנו מציגים בפניכם כיום.

אנו מסתכלים קדימה ושוקדים על המשך צמיחתה של החברה, תוך קידום חדשנות והבאת פתרונות ייחודיים ומדויקים, אשר יבטיחו כי גם בעתיד נדע להוביל את השוק בו אנו פועלים.

אנו מודים לעובדות ועובדי שופרסל, על המאמץ המתמיד בעשייה היומיומית למען הצלחת החברה וכן ללקוחות הרשת אשר ממשיכים להביע בנו אמון. נמשיך לפעול כדי להיות הבחירה הראשונה של כל בית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully