וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ד.י מערכות פיתחה מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 8:49

מערכת Bcare, פיתוח ישראלי, מורכבת מאפליקציה ייעודית וכרית המונחת על כיסא הבטיחות של הילד המחוברות ביניהן לבלוטות'. אבי זינו, מנכ"ל" אדי מערכות": בפיתוח המערכת למניעת שכיחת ילדים ברכב עבד צוות של החברה למעלה משנה בהשקעה של כ-300,000 שקל"

מערכת ביקייר. יחצ,
המחיר לצרכן: 490 שקל/יחצ

חברת א.ד.י מערכות פיתחה מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב מערכת - Bcare"" (פיתוח ישראלי).

המערכת פותחה לקראת כניסת התקנה ב-1.8.2021, המחייבת התקנת מערכת בטיחות למניעת שכיחת ילדים בכל רכב פרטי המסיע ילדים עד גיל 4. המערכת מורכבת מאפליקציה ייעודית וכרית המונחת על כיסא הבטיחות, המחוברות לבלוטות'.

בעת שהנהג מניח את הילד בכיסא הבטיחות על גבי הכרית ולאחר תהליך הרשמה חד פעמי, קצר ונוח באפליקציה המערכת פועלת. ברגע שהנהג מתרחק מהרכב ותקשורת הבלוטות' מתנתקת תופיע לנהג התראה קולית וחזותית במכשיר הסמארטפון, שנשכח ילד ברכב. ההתראה תופיע למשך כארבע דקות. כל עוד הנהג לא הפסיק את ההתראה יישלחו מסרונים לאנשי קשר נוספים שהנהג הגדיר בעת ההרשמה כ"חירום" ואליהם תשלח הודעה בצירוף קישור למיקום בו הרכב נמצא.

מחיר המערכת לצרכן: 490 שקל.

אבי זינו מנכ"ל א.ד.י מערכות: "בפיתוח המערכת למניעת שכחת ילדים ברכב עבד צוות של החברה למעלה משנה בהשקעה של כ-300,000 שקל. המוצר עבר את כל הבדיקות במעבדה ישראלית מורשת משרד תחבורה".

  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully