וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 מוצרי חשמל ב-14,000 שקל: הדיל של "מטרו" לחתן ולכלה

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 9:48

לרגל עונת החתונות, רשת מוצרי החשמל מטרו יוצאת במבצע לחתן ולכלה: חבילת 20 מוצרי חשמל ואלקטרוניקה אטרקטיביים לזוג הטרי הבונה את ביתו ב 13,999 שקל בלבד

ברימאג מיעדים -  100 סניפים לרשת מוצרי החשמל מטרו. אסף לב,
חנות ברשת מטרו של ברימאג/אסף לב

רשת מטרו, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, יוצאת במבצע ראשון מסוגו: מבצע חתן כלה, במסגרתו רוכשים חבילת 20 מוצרים לבית במחיר חסר תקדים. מדובר בחבילת מוצרים שימושיים ביותר לזוג הצעיר.

במסגרת המבצע: רוכשים חבילת מוצרים לבית בשווי 13,999 שקל ועד 36 תשלומים , במקום 17,459 שקל ומקבלים מקרר 4 דלתות של המותג LG, מכונת כביסה 8 ק"ג של המותג BEKO , כיריים מנירוסטה של המותג BEKO , תנור בנוי של המותג ROSIERES ומסך טלוויזיה 65 אינצ' של המותג HISENSE.

בנוסף, מקבלים במתנה - חבילת 15 מוצרים משתלמים (שווי המתנה 4,873 שקל): מייבש שיער של המותג BABYLISS , טוסטר אובן של המותג GRAETZ, קומקום של המותג GRAETZ, שואב אבק של המותג APEX, מגהץ אדים של המותג kENWOOD , טוסטר לחיצה של המותג CHROMEX, סט 6 סכינים של המותג CHROMEX, מסלסל שיער של המותג BABYLISS , מעבד מזון של המותג KENWOOD, קוצץ אלחוטי של המותג CHROMEX, סיר טיגון של המותג GRAETZ, מיקרוגל של המותג Delonghi, סט מחבתות של המותג FOODY, בלנדר מוט של המותג BRAUN ומיקסר של המותג CHROMEX.

בנוסף, הרשת תעניק מתנה על כל רכישת חבילה כזו - שובר לקניות ברשת גולף בשווי 1,200 ₪.

  • עוד באותו נושא:
  • חשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully