וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארניקס משנה מהיסוד את שוק הביטוח העולמי ומגייסת 100 עובדים

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 12:14

Earnix מעסיקה כיום כ-250 עובדים במשרדי החברה בגבעתיים ובעולם, וצפויה לזנק ל- 350 עובדים עד לסוף השנה: "ארניקס נמצאת בצמיחה, מתחילת 2021 הצטרפו אלינו 50 עובדים חדשים, ועדין יש לנו קרוב ל-100 משרות פנויות"

Earnix נוסדה בשנת 2001 לשם הובלת חזון הפרסנוליזציה בעולמות הביטוח והבנקים בצורה חכמה, מהירה ובטוחה יותר.

הפלטפורמה שארניקס פיתחה מאפשרת מתן שירותים מותאמים אישית ברמה גבוהה, הנשענים על ניתוח מתקדם של המידע הרב שבידי חברות אלה, לשם הגדלת שביעות הרצון של הלקוחות, ליצירת חוויית לקוח מיטבית ועדכנית בעבורם ולשיפור הביצועים העסקיים של חברות הביטוח והבנקים.

החברה פיתחה פלטפורמת ענן (SaaS) מבוססת AI עם יכולות ניתוח פורצות דרך המחוללת מהפכה צרכנית של ממש בעולמות הביטוח והבנקאות: פרסונליזציה בזמן אמת המתאימה ללקוחות מוצרים פיננסיים (פוליסות ביטוח, הלוואות, וכו') ברמת התאמה גבוהה - המוצר הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון, המוצעים בזמן אמת במגוון נקודות מגע (אתר, אפליקציה, סוכן ביטוח, פקיד בנק ועוד).

זאת באמצעות פלטפורמה המשתלבת עם מערכות הליבה של חברת הביטוח או הבנק בצורה יעילה וחלקה, תוך מתן מענה מקיף לכל צרכי האבטחה והרגולציה הנדרשים להם.

Earnix מסייעת לחברות הביטוח והבנקים לבצע קפיצה אדירה מעולם מיושן, בירוקרטי, איטי ונעדר פרסונליזציה לטובת העולם הדיגיטלי של ימינו וכל זאת תוך חודשים ספורים בלבד. עולם בו החוויה היא דיגיטלית, מיידית, עשירה ופרסונלית, כזו הממוקדת בצרכן ובצרכיו המשתנים. מיכולות אלו של Earnix נהנים שני הצדדים: הלקוחות המקבלים הצעות מותאמות אישית ובזמן אמת וחברות הביטוח והבנקים אשר נהנים מביצועים עסקיים טובים יותר ומצוידים בכלים המאפשרים להם להתמודד עם מתחרים חדשים וזריזים שנולדו בעידן הדיגיטלי.

צוות ארניקס. אלי דאסה,
צוות ארניקס/אלי דאסה

מהחברות המבטיחות לשנת 2021 בטכנולוגיות ביטוח

Earnix הטביעה את חותמה בשוק העולמי ובין היתר באמצעות מערכותיה ניתנו בשנה האחרונה כ-1.4 מיליארד הצעות מחיר לשירותים ומוצרים שונים בעבור לקוחות הקצה של חברות הביטוח והבנקים.

Earnix משווקת את פתרונותיה ביותר מכ-30 מדינות ב-5 יבשות. בין לקוחותיה: Generali Group, AEGON, US Bank, , Toyota Financial Services, Axa, Groupama .

נתחי השוק שלה כוללים: 70% משוק הביטוח הרלוונטי באוסטרליה, 16 חברות ביטוח באנגליה, 2 מתוך 7 חברות הביטוח הגדולות בארה"ב ועוד. ב-2020 נבחרה ארניקס על ידי CB Insights "למובילת שוק בחיזוי אנליטי בעולם הביטוח", כמו כן דורגה על ידי P&C 360, ל"אחת החברות המבטיחות לשנת 2021 בטכנולוגיות ביטוח" (Insuretech).

סלפי בארניקס. אלי דאסה,
סלפי בארניקס/אלי דאסה

מוערכת בלמעלה ממיליארד דולר

Earnix נוסדה בשנת 2001 על ידי סמי קריקלר. מנכ"ל החברה הוא אודי זיו, שהתמנה לתפקיד בשנת 2017 לאחר קריירה עשירה הן כמנהל בכיר והן כיזם של חברות טכנולוגיה מובילות ובהן: TopTier, SAP, NICE ו-Pontis.

החברה גייסה עד היום כ 100 מיליון דולר מהקרנות JVP, Insight Partners, Vintage ו-IGP ומוערכת לפי שווי של יותר ממיליארד דולר.

את מי אנחנו מחפשים:

Earnix מעסיקה כיום כ-250 עובדים במשרדי החברה בגבעתיים ובמרכזי החברה בארה"ב, בריטניה ושאר העולם וצפויה לזנק ל- 350 עובדים עד לסוף השנה.

"ארניקס נמצאת בצמיחה, ב-2020 הכפלנו את עצמנו, מתחילת 2021 הצטרפו אלינו עוד 50 אנשים חדשים, ועדין יש לנו קרוב ל-100 משרות פנויות".

כחברה טכנולוגית מבוססת דאטה, מספר המשרות הפתוחות הגבוה ביותר הוא בתפקידי הפיתוח, מהנדסי דאטה ודאטה סאיינס. יחד עם זאת הצמיחה האדירה הינה לרוחב ולאורך כל הארגון ואנחנו מחפשים גם אנשים גם לשאר המחלקות בדגש על המחלקה המשפטית, שיווק, כספים ו-HR.

אנחנו פועלים לגיוס מגוון בכל המקצועות והעבודה נעשית בצוותים גלובליים, ובמודל עבודה היברידי. רוב הנהלת החברה יושבת בישראל, משרדינו ממוקמים מעל תחנת הרכבת ברמת גן (סבידור). יש לנו משרדים גם בבוסטון ובלונדון ששם אנו מגייסים מנהלי מכירות, אנשי תמיכה, Customer Success ו- Professional Services Consultant.

אורנה בלדרמן, סמנכ"לית משאבי אנוש. דיוויד גארב,
אורנה בלדרמן, סמנכ"לית משאבי אנוש/דיוויד גארב

הגיוס האחרון הפך אותנו ליונקורן

אורנה בלדרמן, סמנכ"לית משאבי אנוש: "ארניקס משנה את פני תעשיית הביטוח והבנקאות לעידן הבינה המלאכותית והפרסונליזציה, הטכנולוגיה של ארניקס מסייעת לחברות ביטוח ובנקים להציע ללקוחותיהם פוליסות והלוואות מותאמות אישית ולהגדיל את הצעת הערך ללקוחות שלהם".

"עם הגיוס האחרון של החברה שהפך אותנו ליונקורן והשינוי המואץ שהחברה מובילה בתעשיית האינשורנס טק, זה הזמן להצטרף ולקחת חלק בבניית חברה גדולה, עם צוותים גלובליים, ששמה את העובד.ת במרכז, ומשקיעה רבות בהתפתחותו האישית והמקצועית", מוסיפה בלדרמן

https://vimeo.com/481331662
הגשת מועמדות דרך דף המשרות: https://earnix.com/careers/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully