וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעל שאזלה תוך מספר שעות בכל העולם בדרופ חדש

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 11:52

במסגרת שיתוף הפעולה בין בית האופנה האוונגרדיMaison Margiela ו- ,Reebok ישיקו השניים עיצובים חדשים לדגמי ה- Club C, Classic leather נעלי האופנה המיתולוגיות של Reebok, יחד עם הדגם האגדי של מרג'לה, Tabi המוכר בזכות טכניקת העיצוב

נעל מייסון מרג'לה של ריבוק/יחצ

בית האופנה Maison Margielaוענקית הספורט Reebok מכריזים על השקת דגמי נעלי הסניקרס ,Club C Classic Leather בצבעים חדשים: אדום ואפור בהיר. הדגמים החדשים מגיעים לאחר שהדרופים הקודמים אזלו תוך מספר שעות.

הסניקרס החדשות, שפותחו על ידי המנהל הקריאטיבי ג'ון גליאנו, מציגות את הקו העיצובי הייחודי של בית האופנה הצרפתי והאוונגרדי באמצעות העיצובים המוכרים ביותר של מותג הספורט Reebok. הדגמים החדשים מאחדים חדשנות עם נוסטלגיה, וממחישים כיצד אופנה פוגשת פונקציונליות, בעיצוב עכשווי עם נראות נצחית.

Classic Leather ודגם ה-Club C מחברים שני אייקונים אופנתיים: דגם ה- Tabi שעוצב על ידי Maison Margielaבשנת 1988 ומוכר בזכות גזרת ה- split-toe (הפרדה ייחודית בין הבוהן לשאר האצבעות) וטביעת הנעל שהוא יוצר. דגם ה- Tabi של מרג'לה מייצג את הפילוסופיה העיצובית הדה-קונסטרוקטיבית, ומהדהד את התמה העיצובית של מציאות לעומת אשליה.

מנגד, דגמי ה- Club C Classic Leather, אשר הושקו לראשונה כנעל טניס ונעל ריצה בשת 1983, והפכו עם השנים למרכיב בסיסי בארון הקז'ואל ונותרו מדגמי הנעליים האהודות והמוכרות ביותר של Reebok.

לטובת שיתוף הפעולה בין השניים, נבנו מחדש דגמי ה- ה-Club C ,Classic Leather של Reebok, זאת על מנת כדי להתאים לפיצול הבוהן האופייני בדגם ה- Tabi של מרג'לה.

העיצוב של הדגם החדש נוצר מעור נאפה עם סוליית EVA. כעת הסניקרס בעלות העיצוב המיוחד באות בצבע חדש - אדום.

טווח מחירים: 999.9-1199.9, ניתן להשיג החל מה-25 במאי באתר האונליין של ריבוק ישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ריבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully