וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסינו את משאבת החלב הזאת. האם היא טובה מאחרות?

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 13:31

חנות האונליין דין סטור השיקה לאחרונה משאבת חלב Finesse חשמלית של המותג הבינלאומי AMEDA המיועדת לשימוש ביתי. אז מצאנו נסיינית שתבדוק ותעביר לנו רשמים

העולם שלנו מתפתח בכל הגזרות, וגם בתחום ההנקה. מחקרים רבים מעידים על התועלת הבריאותית הכרוכה בהנקה, ויותר נשים מעדיפות להיניק. בשל כך עלה הביקוש למשאבות חלב אישיות.

כיום, בתי החולים בישראל ממליצים לכל יולדת להגיע עם משאבת חלב אישית ללידה, ובכך להימנע משימוש במשאבות חלב מוסדיות משותפות המוצבות בחדרי הנקה בבתי החולים או במשאבות חלב מושכרות. בעקבות נגיף הקורונה והמשבר שחלף, גורמים במחלקות היולדות בבתי החולים עדיין ממשיכים להמליץ על שימוש במשאבה אישית מתוך מטרה לשמר סביבה הגייינית ובריאה עבור כל יולדת. בעקבות כך, שוק משאבות החלב חווה פריחה משמעותית בפיתוח, בשכלול הטכנולוגי, בהיצע ובביקוש, ומציע כיום שפע של דגמים וחידושים ליולדת.

משאבת חלב Ameda פינס. יחצ,
יותר טובה מהאחרות? המשאבה של אמדה פינס/יחצ

חנות האונליין דין סטור מציעה ליולדות את משאבת החלב החדשנית Finesse של המותג הבינלאומי Ameda. דגם Finesse מציע עוצמת שאיבה שוות ערך למשאבת Platinum, המשאבה המוסדית של המותג, הנמצאת בשימוש בבתי חולים בכל רחבי הארץ. טכנולוגיית השאיבה המוסדית מוזערה והותאמה לגרסת ה-Finesse המציעה משאבה אישית, דו-צדדית, קלת משקל, בעיצוב קומפקטי ובהתאמה לשימוש יומיומי. משאבת חלב Finesse מושלמת לאמהות החוזרות לעבודה ולמחפשות פתרון לשאיבה מהירה, נוחה ויעילה. בעת השימוש במשאבה ניתן לווסת את קצב השאיבה ולשאוב בשאיבה כפולה תוך כדי בקרת מהירות הודות לפטנטים ™CustomControl ו ™CustomFit השולטים על עוצמת השאיבה בהתאמה אישית. המשאבה דינמית וניתנת להפעלה דו-צדדית או חד-צדדית.

אז איך בודק גבר נטול ילדים משאבת הנקה? פשוט מאוד - הוא מחפש בנרות יולדת טרייה, ואתם יודעים - 2020 הייתה שנה שבה אנשים נשארו בבית, בייבי בום וזה. למרבה ההפתעה, לא הייתי צריך לחפש הרבה. לשלי, חברה קרובה, תינוק בן חודשים ספורים. הייתה לה משאבת הנקה, אבל מן הסתם לא הפריע לה לקבל אחת אחרת.

משאבת חלב אמדה פינס. יחצ,
הנקה - יותר בריא, יותר טוב/יחצ

"ניסיתי לראשונה את משאבת אמדה פינס לאחר שהיה לי ניסיון עם משאבות אחרות", מספרת שלי, "דבר ראשון - בשאיבה עצמה ניכר שיפור עצום, גם בכמות החלב השאוב וגם בזמן הקצר שהצלחתי לשאוב בו את הכמות הרצויה. מדובר במשאבה חזקה וקלה לתפעול, שקטה מאוד ביחס למשאבות אחרות בשוק, לי אישית זה מאוד חשוב. מעבר לכך, היא קלה פיזית לניוד, יש בה אופציה להפעלה על ידי סוללות, יתרון המאפשר להשתמש בה גם ללא חיבור לחשמל, בכל מקום. הייתה לי חווית שאיבה מצויינת ואני מאוד ממליצה על משאבת אמדה פינס".

אותי בוודאי לא תמצאו מתווכח עם זה (גם לו רציתי, לא היה לי איך). בדין טוענים כי בנוסף, ערכת השאיבה הייחודית של Ameda המתחברת למשאבת Finesse מצמצמת את החשיפה לזיהומים בזכות פטנט מתקדם השומר על "מערכת סגורה" לשאיבת חלב אשר יוצרת הפרדה בין החלב השאוב לבין הצינורות ומנגנון השאיבה. הפטנט עליו מבוססות ערכות שאיבת החלב של אמדה הוא היחיד המאושר על ידי ה- FDA כמונע הצטברות של עובש וחיידקים במערכת השאיבה.

המחיר המומלץ לצרכן עומד על 699 שקל. עד 30 במאי תימכר המשאבה בחנות דין סטור במחיר מבצע של 549 שקל, כולל תיק נשיאה מתנה.

  • עוד באותו נושא:
  • חלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully