וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מארח ומי מתארח? "שידוך" ברוח המבצע בעזה

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 15:22

"עדי בשבילכם " משיקה מיזם ייחודי המקשר בין משפחות מיוחדות המבקשות להתארח עם משפחות המציעות לארח: "התרשמנו מאוד מהסולידריות שמעורר המיזם"

בסרטון: משפחות מלוד שעזבו חוזרות לביתן

בווידאו: כ-30 משפחות יהודיות מלוד חזרו לבתיהן לאחר המהומות בעיר/צילום: ראובן קסטרו ולירן לוי

בימים מאתגרים אלה קיימת מצוקה גדולה בקרב משפחות מיוחדות המתמודדות עם האתגר הכפול של גידול ילדים עם מוגבלויות בתוך מציאות ביטחונית מורכבת.

"עדי בשבילכם" מרכז מידע הכוונה וליווי למשפחות לילדים ובוגרים עם מוגבלויות מבית עמותת "עדי" (עדי נגב נחלת ערן ועדי ירושלים) מציעה בימים אלה פלטפורמה המחברת בין משפחות שמחפשות מקום בטוח לבין משפחות המציעות את ביתן לאירוח. בכדי ליצור את החיבורים המתאימים נפתחה קבוצת פייסבוק ייעודית בה יוכלו למצוא משפחות המעוניינות להתארח מקום אירוח המתאים לצרכים המיוחדים.

כמו כן, קיים "קו - חם" להכוונה וליווי משפחות של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות. המעוניינים בקבלת מידע יכולים לפנות למספר טלפון : 1800-201-077.

מירי אריכא מנהלת "עדי בשבילכם": "המציאות הביטחונית קשה לכולנו אך למשפחות המגדלות ילדים עם מוגבלויות ההתמודדות קשה אף יותר. לאור זאת, החלטנו כעמותה אשר פועלת כל השנה לסייע לאותן משפחות לפעול ולתת מענה לצורך שהתעורר בית שאת כעת. אני מקווה שהפלטפורמה שהקמנו תסייע לאלו הזקוקים להכוונה וליווי בתקופה מורכבת זו. החיבור בין משפחות מיוחדות הזקוקות לאירוח למשפחות מארחות זכה לפניות רבות בימים האחרונים והתרגשנו מאוד לאור הסולידריות שעורר המיזם".

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully