וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא יוגב מקבוצת מגדל רכשה 25% מהסטארט-אפ הטכנולוגי ג'ינג'ר

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 16:27

ג'ינגר פיתחה מוצרים פורצי דרך בתחום ביטוחי נח"ל וביטוחי הבריאות ולשגיא יוגב האופציה לרכישה של 25% נוספים: "עסקה שנועדה לחזק את אחיזתה של מגדל סוכנויות בענף ההייטק"

שגיא יוגב מקבוצת מגדל רכשה 25% מהסטארט-אפ הטכנולוגי ג'ינג'ר העוסק בתחום האינשור-טק. ההון הראשוני לחברה יוזרם בעיקר לצורך פיתוח טכנולוגי ומימון הצמיחה. לשגיא יוגב האופציה לרכישה של 25% נוספים מג'ינג'ר.

ג'ינג'ר היא סוכנות ייחודית מבוססת טכנולוגיה, הפונה לאוכלוסיית ההייטק, חברות בינוניות וקטנות, ומציעה ביטוחי נסיעות וביטוחי בריאות. החברה נוסדה ב-2018 ובראשה עומדת המייסדת והבעלים המשותפת, אשרת בן משה, בעלת ותק רב בענף הביטוח וסמנכ"לית מכירות לשעבר בכלל ביטוח.

אשרת בן משה. שרון דרעי,
אשרת בן משה/שרון דרעי

בשנת 2019 הושק הפתרון המהפכני הראשון של החברה, בדמות אפליקציית ביטוח נסיעות בשילוב ממשק ניהול דיגיטלי לחברות וארגונים, לאחר שבן משה זיהתה את הצורך בפתרון טכנולוגי מותאם לחברות הייטק, שהן הצרכניות המרכזיות של שירותים מסוג זה. כמענה, פיתחה ג'ינג'ר פלטפורמה המאפשרת לחברות ולעובדי ההייטק בישראל לנהל מעקב נסיעות וטיסות עסקיות, ומציעה מענה יעיל וזריז החל מביטוח הנסיעות ועד לשירותים משלימים נוספים הקשורים לנסיעה, ניהול החזר ההוצאות, מעקב טיסות, תיק מסמכים דיגיטלי והחזר כספי המבוצע און ליין ועוד הטבות המתאימות לנוסע העסקי.
תיק הלקוחות של ג'ינג'ר כבר כולל מעל 100 חברות, ביניהן החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי והגלובלי, כדוגמת פלייטיקה, קבוצת Team8 , eToro, התעשיות הביטחוניות ועוד.

במהלך השנה האחרונה, בה התמודד העולם כולו עם משבר הקורונה המתמשך, החליטה החברה להרחיב את פעילותה ולהוסיף לפורטפוליו המוצרים שלה גם ביטוח בריאות והשיקה את השירות Ginger 360, ביטוח בריאות חדשני לעובדי חברות ההייטק המבוסס על הטכנולוגיה שפיתחה החברה ומאפשרת שקיפות ושירותים מותאמים לחברות טכנולוגיה והייטק. Ginger 360 כולל שירותים ביטוחים ושירותים נוספים לעובד ולבני משפחתו, בדגש על wellness ו- well being, תזונה מותאמת אישית, ייעוץ רפואי און ליין עם מומחים 24/7, בדיקות סקר, הנגשת בדיקות לבית העובד, פניות יזומות לביצוע בדיקות מניעתיות, הרצאות וימי עיון ועוד.

ערן צימרמן. יחצ,
ערן צימרמן/יחצ

יעקב אלון, מנכ"ל שגיא יוגב מציין כי "ההשקעה בגינג'ר הפונה לחברות הטכנולוגיה וההייטק בביטוחי נח"ל ובריאות היא בסינרגיה גבוהה לקהלי היעד שלנו ופותחת בפנינו הזדמנויות חדשות לייצר פתרון רחב והוליסטי למעסיקים ולעובדיהם תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדשנות".
ג'ינג'ר תמשיך לשמש כסוכנות עצמאית, בניהולה של אושרת בן משה כחלק מקבוצת שגיא יוגב ותשתף פעולה באופן הדוק גם עם יתר סוכנויות הבית והסוכנים של מגדל ותיתן להן גישה לפתרונות הטכנולוגיים הייחודיים שלה.

לדברי ערן צימרמן, משנה למנכ"ל ומנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי במגדל ביטוח, "מדובר בעסקה שנועדה לחזק את אחיזתה של מגדל סוכנויות בענף ההייטק ולהכניס רוח חדשנית וטכנולוגית לחברה. הודות לפתרונותיה הטכנולוגיים החדשניים, מהווה ג'ינג'ר סוכנות ייחודית ובולטת בנוף ואנו בטוחים כי שיתוף הפעולה בין הגופים יאפשר לה להגדיל באופן משמעותי את היקף לקוחותיה ויאפשר לנו להציע שירותים חדשים ללקוחות הסוכנויות הוותיקות".

אשרת בן משה, מנכ"לית ומייסדת ג'ינג'ר ציינה כי: "אנו נרגשים מאוד להתחיל את הדרך המשותפת שלנו עם שגיא יוגב מקבוצת הביטוח מגדל. עוד בתחילת דרכנו שמנו לעצמנו למטרה להיות חברת האינשורטק המובילה ביותר בתעשיית ההייטק הישראלית ולהנגיש את עולם הביטוח באופן החדשני והטכנולוגי ביותר בפלטפורמה המעניקה שירותים למעסיקים ולעובדים שהם הרבה מעבר לרק ביטוח. מעבר לפתרונות הביטוחים הייחודים שאנו מייצרים עבור לקוחותינו, הפלטפורמה בשילוב שירותים משלימים מייצרת ללקוחותינו חווית שימוש וערך שונים ומותאמים להייטק. כעת, עם הבעת האמון הגדולה שקיבלנו ממגדל, נוכל להרחיב את השירותים ולהעניקם לעוד מאות חברות הייטק".

  • עוד באותו נושא:
  • מגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully