וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאין הסברה? ספר על נתניהו הפך לרב מכר עולמי

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 18:15

דווקא בשעה שבה ישראל סופגת גינויים על התקיפות בעזה, הפך הספר "Master of Influence", על בנימין נתניהו לרב מכר עולמי ונמצא במקום הראשון ברשימת הספרים החדשים בקטגוריית "מנהיגות"

בעוד בישראל נשמעת ביקורת על היעדר הסברה ובחו"ל נרשמים גינויים בעקבות התקיפות בעזה, מתברר שמלחמה יכולה להיות גם מקדם שיווק לא רע. עובדה: הספר "Master of Influence", שהוא למעשה המהדורה האנגלית של הספר "סודות נתניהו" מאת קוה שפרן (שיצא לאור בשנה שעברה בהוצאת כנרת זמורה דביר, עורך ראשי שמואל רוזנר), הפך לרב מכר עולמי.

בצירוף מקרים יצאה המהדורה האנגלית לאור בעיצומו של מבצע "שומר החומות", והכלל לפיו אין פרסומת רעה, התברר כנכון: דווקא בעיתוי זה אלפים בחרו לקרוא את הספר, שהפך לרב מכר עולמי בין ספרי העיון, בקטגוריה שנקראת "מנהיגות".

הספר "Master of Influence: Benjamin Netanyahu's 10 Secrets of Power, Rhetoric & Charisma" נמצא במקום הראשון ברשימת הספרים "החדשים והחמים" בקטגוריית Leadership וגם בטופ 10 של רבי המכר בשלוש קטגוריות נוספות באמזון.

כריכת הספר על נתניהו כמשפיען, קוה שפרן. יח"צ,
כריכת הספר על נתניהו כמשפיען, מאת קוה שפרן/יח"צ

גילויים חדשים ומברקים סודיים לסיכול מינויים בבית הלבן

הספר על נתניהו (תורגם לאנגלית על ידי קרן פיש), הוא עדכון לספר המקורי "סודות נתניהו", שחשף את אוצר המסמכים הפרטיים של נתניהו והשיטות "הסודיות" שלו להשפעה, רטוריקה וכריזמה. הספר החדש מציג גם את דרכי השכנוע וההסברה של נתניהו במערכות הקודמות שניהלה ישראל מול חמאב בעזה.

המהדורה החדשה של הספר כוללת חומר חדש על מגפת הקורונה, הנשיא ביידן, הבחירות האחרונות בישראל, ותשומת לב מיוחדת ליחסי נתניהו עם הקהילות היהודיות והאוונגליסטיות בארה"ב. כמו כן, הספר כולל גילויים חדשים (ובכלל זה מברקים סודיים) החושפים את ניסיונותיו של נתניהו, עוד כשגריר באו"ם, לפעול מאחורי הקלעים, לכאורה כדי לסכל מינויים של הבית הלבן.

כריכה אחורית של הספר על נתניהו. יח"צ,
הכריכה האחורית של הספר "Master of Influence"/יח"צ

קורס דיגיטלי: סודות נתניהו ומנהיגי העולם

גם בישראל זכה הספר להצלחה, עת נמכר (על פי דיווחי ההוצאה) ביותר מ-5,000 עותקים, מספר עותקים נאה באופן יחסי לעובדה שלא מדובר ברומן אלא בספר עיון. ההצלחה בישראל הובילה את שפרן לתרגם את הספר לאנגלית ובמקביל, גם ליצור את הקורס הדיגיטלי "סודות נתניהו ומנהיגי העולם", בו הוא מלמד את הרטוריקה של נתניהו, מתחקה אחר הכריזמה שלו, בוחן את שפת הגוף ויכולת ההופעה בפני קהל ומצלמה, הכל על בסיס הופעות נתניהו ומנהיגים בולטים מרחבי העולם.

הספר של קוה שפרן על נתניהו, בגרסה האנגלית, הושק במבצע חינמי ליום אחד בשבוע שעבר ואלפי אנשים הורידו אותו מהפלטפורמות הדיגיטליות. למחרת רכשו את הספר עוד מאות קוראים, בעיקר בארה"ב ועל פי נתוני הפלטפורמות הדיגיטליות, מדי יום נקראים מאות עמודים מהספר (בגרסתו הדיגיטלית).

מוביל בקטגוריית "הנמכרים ביותר", אמזון. יח"צ,
מוביל גם בקטגוריית "הנמכרים ביותר", אמזון/יח"צ

הצלחת הספר, דווקא בזכות המבצע בעזה

בתוך ימים, קיבל הספר "Master of Influence", את התואר הנחשק: "רב מכר בקטגוריית מנהיגות". בנוסף, בעוד 3 קטגוריות שונות כמו "החדשים והלוהטים", ו-"הנמכרים ביותר", הוא ממוקם בין 10 הספרים הראשונים.

מכיוון שבאמזון יש עשרות מיליוני ספרים, ובשל העובדה כי בכל יום מצטרפים כ-2000 ספרים חדשים, להגיע למקום הראשון בקטגוריות השונות, נחשב הישג גדול.

את ההצלחה של הספר בעיתוי הזה אפשר לזקוף לא מעט לזכות המבצע "שומר החומות" שמתנהל לאחרונה בעזה, מה שהביא לחיפושים רבים על נתניהו ועל ישראל. המודעה על הספר קפצה לכל מי שחיפש את מנהיג ישראל במנועי החיפוש וכך גדל היקף המכירות.

קוה שפרן, כותב הספר "סודות נתניהו". יח"צ,
קוה שפרן, מחבר "סודות נתניהו"/יח"צ

קוה שפרן, הוא מנכ"ל חברת "להופיע להשפיע בע"מ" להפקות ואימוני תקשורת. לשעבר כתב מדיני בגלי צה"ל, מפקד בית הספר הצבאי לתקשורת, מדריך במדרשה הלאומית למנהיגות ומומחה לשפת גוף ורטוריקה. שפרן הוא בעל תואר שני בתקשורת, מתגורר בירושלים ואב לשלוש בנות.

קישור לרכישת הספר:
https://www.amazon.com/Master-Influence-Benjamin-Netanyahus-Rhetoric-ebook/dp/B08YNWC7NW/ref=tmm_kin_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=&sr=

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully