וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהודו הקורונה שוברת שיאים: מי החברות שתורמות ציוד מציל חיים?

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 9:12

על רקע שיא במספר המתים ממגפת הקורונה בהודו, החליטו החברות הישראליות אבן קיסר, ICL ואמדוקס, לעזור בדחיפות ולתרום ציוד מציל חיים, בשווי מיליוני שקלים

הקורונה בישראל כבר כמעט שירדה מעל סדר היום, אבל ברחבי הודו היא גובה את חייהם של רבים. חברות ישראליות התגייסו כדי לסייע לצמצם את ממדי הטרגדיה האנושית בתת-היבשת.

לחברת אבן קיסר, מפעל קרמיקה גדול בשם ליולי קראמיקה הממוקם במערב הודו ולאור המצב הקשה, ביקש יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר לתרום בדחיפות מכונות הנשמה, מהדגם החדשני ביותר בעלות של 200 אלף שקלים. המשלוח של אבן קיסר נחת לפני סיוע החירום של ממשלת ישראל.

המשלוח של חברת אבן קיסר שנחת בהודו לסיוע מציל חיים. יח"צ,
המשלוח של חברת אבן קיסר שנחת בהודו לסיוע מציל חיים/יח"צ

תרומה כספית לרכישת מכונות הנשמה ומטבחי שדה

חברת ההייטק הגלובלית אמדוקס, המעסיקה כ-27 אלף עובדים ברחבי העולם, בין היתר גם בהודו, פיתחה וקידמה תכניות תמיכה פיזיות ונפשיות לכלל עובדי החברה ובני משפחותיהם, הכוללות רכישת חיסונים וביטוחי בריאות מקיפים. עם החמרת המצב בהודו התגייסה אמדוקס ותרמה כ-150 אלף דולר לאספקת מכונות הנשמה, העמדת מטבחי שדה בקרבת בתי חולים ואספקת ציוד מגן.

תרומת אמדוקס להודו. יח"צ אמדוקס,
תרומת אמדוקס להודו/יח"צ אמדוקס

מחוללי חמצן ומכונות הנשמה

חברת ICL הגלובאלית, אשר סייעה במהלך משבר הקורונה והביאה לישראל במטס חירום ציוד מגן בשווי מיליוני דולרים, ממשיכה לקחת חלק במאמצים למיגור המגפה ובמהלך היממה האחרונה, עושה דרכו להודו ציוד רפואי מציל חיים בשווי של מאות אלפי שקלים. הציוד כולל 10 מחוללי חמצן ו-20 מכונות הנשמה.
צוותי החברה בהודו ממתינים לקבלת הציוד ויסייעו בהפצתו.

משלוח icl נוחת בהודו. יח"צ,
משלוח של חברת ICL נוחת בהודו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully