וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש מד"ר פישר: EYE-CARE sensitive KIDS מגבונים עדינים לילדים

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 20:03

מגבוני העיניים החדשים לילדים, עדינים במיוחד, לניקוי יסודי של אזור העיניים והריסים

ד''ר פישר אייקר קידס. יעל האן,
ד''ר פישר אייקר קידס/יעל האן

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת EYE-CARE, הסדרה לשמירה יום-יומית על היגיינת העיניים ומשיקה את EYE-CARE sensitive KIDS, מגבוני בד עדינים במיוחד המותאמים לילדים.

המגבונים מיועדים לניקוי יסודי של אזור העיניים, העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות וקרומים דביקים ומסייעים בשמירה על בריאות העיניים.

מגבוני EYE-CARE sensitive KIDS החדשים משלבים בד במרקם מיוחד EMBOSSED, יחד עם חומרים פעילי שטח עדינים. השילוב הייחודי מאפשר ניקוי יסודי אך עדין בפעולה פשוטה וקלה.

המגבונים מכילים מרכיבי ניקוי עדינים במיוחד המתאימים לאזור העיניים, מועשרים בתמצית מצמח הקמומיל להרגעת אזור סובב העין, מכילים גליצרין לשמירה על לחות אזור העין.

כל מגבון ארוז באריזה אישית, הרמטית וחד פעמית המתאימה לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית, ללא צורך בשטיפה במים. המגבונים נוחים ונעימים לשימוש, כמו כן, מתאימים לשימוש גם כקומפרסים חמים / קרים.

המגבונים עברו סטריליזציה, נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית, עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לבעלי עור רגיש, היפואלרגני, אל דמע, ללא חומרים משמרים, ללא פראבנים SLS ו-SLES, ללא בושם וצבע.

סדרת מגבוני EYE-CARE המומלצת ע"י רופאי העיניים בישראל, מבוססת על פורמולה פטנטית ייחודית ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, המומחים בפיתוח תרופות עיניים סטריליות כבר למעלה מ-55 שנה.

הסדרה מיוצרת על פי תקני האיכות הגבוהים ביותר ותחת בקרת איכות קפדנית.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר www.dr-fischer.co.il

מחיר: 59.90 שקלים, ל-40 אריזות אישיות
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully