וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה מהסרטים: רשת YesPlanet חוזרת לפעול

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 9:03

כבר הזמנתם כרטיסים? אחרי הקורונה וסבב הלחימה שהצטברו ל-14 חודשים, רשת Yes Planet תפעיל החל מהשבוע את בתי הקולנוע של הרשת ברחבי הארץ. עד לפתיחה המחודשת, תבצע Yes Planet היערכות לקראת המבקרים ותנהל קמפיין גיוס והכשרת עובדים

לאחר יותר משנה ללא קולנוע, רשת Yes Planet ורב חן, תפתח, החל מיום חמישי הקרוב, את אולמות הקולנוע שבבעלותה, בהם יותר מ-130 מסכים.

עם זאת, ולמרות השמחה הגדולה על חידוש הפעילות, יש לציין שאולמות הקולנוע יופעלו תחת הגבלות: חלקם במתכונת של "תו ירוק" וחלקם במתכונת של "תו סגול", לפי בחירת הקהל. בכלל אולמות הקולנוע יישמר מרווח של כסא בין כל צופה.

בתי הקולנוע ערוכים לצופים, חוויית הקולנוע חוזרת ב-27.5. איל תגר,
בתי הקולנוע ערוכים לצופים. החזרה ב-27.5/איל תגר

"שמחים לחזור ולארח"

"לאחר יותר משנה שבה הקהל הישראלי נאלץ לוותר לגמרי על חווית הקולנוע, אנחנו נערכים סוף סוף לפתיחה ביום חמישי השבוע", מספרת ליעד קרימברג, מנהלת השיווק של רשת Yes Planet, "כבר מספר שבועות אנו פועלים להכין את מתחמי בתי הקולנוע של Yes Planet ו-'רב חן' לקראת קהל הצופים שיגיע: בדקנו את כל מכונות ההקרנה, את מערכות הסאונד, את הכסאות, ואת המסכים".

"קיבלנו הרבה פניות חמות מהקהל בשנה האחרונה ואנחנו שמחים לחזור ולארח את כולם בבתי הקולנוע של הרשת. כמובן שנפעיל את אולמות הקולנוע תוך שמירה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות לטובת בטיחות ובריאות המבקרים", מסכמת קרימברג.

אילוסטרציה. ShutterStock
אולם קולנוע ריק, מסימני השנה האחרונה/ShutterStock

בין הסרטים שיוקרנו: הזוכים האחרונים בפרסי האוסקר

ביחד עם פתיחת האולמות יפתחו גם האולמות המיוחדים שמציעה הרשת, בהם: אולם ה-IMAX, אולם ה- 4DX המאפשר חווית צפייה מתקדמת ב-4 ממדים, אולם ה- ScreenX המאפשר חווית צפייה ב-270 מעלות ומתחמי ה-VIP.


רשימת הסרטים שיעלו עם פתיחת בתי הקולנוע:
זוכה האוסקר, "ארץ נוודים", נשמה של דיסני פיקסאר, זוכה פרס האוסקר לסרט האנימציה, גנב עם כבוד, ביל וטד שורפים את הזמן, שיגועים ודרקונים, אמאלה, חיים אחרים, ללא מעצורים, מלחמה עם סבא, סתם אחד, העד הבלתי נראה וטרולים. בנוסף, יוקרנו באולם ה- IMAX בבכורה ישראלית הסרטים וונדרוומן 1984 וטנט. הסרט טנט יוקרן גם באולם ה DX4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully