וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IDENTI Medical מגייסת 40 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 8:58

חברת שירותי ענן למרחב הרפואי הראשונה בבורסה הישראלית מגייסת כ-40 מיליון שקלים: "ההנפקה מהווה פריצת דרך משמעותית בהצעדת התעשיה הרפואית לעולם דיגיטלי"

שלמה מתתיהו, אלון נגבי. יחצ,
שלמה מתתיהו ואלון נגבי/יחצ

IDENTI Medical, חברת שירותי ענן למרחב הרפואי הראשונה בבורסה הישראלית, מגייסת כ-40 מיליון שקלים. החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, בינה מלאכותית ומערך חיישנים חכמים ואוטונומיים לאיסוף מידע על שתלים רפואיים יקרי-ערך ונרקוטיקה בחדרי ניתוח ופרוצדורות, על מנת לסייע לבתי חולים בייעול עסקי ותפעולי ובהגנה על בטיחות המטופל משימוש אסור במוצרים פגי תוקף או המוגדרים כ"ריקול".

חברת איידנטי, שכלל לקוחותיה נמנים עם התחום הרפואי, מציגה מהקמתה גידול עקבי, בעיקר בשנה החולפת - שנת הקורונה, שעל אף המשבר צמחו מכירות החברה בכ-30%. מוצרי החברה מותקנים בלמעלה מ-105 בתי חולים וחברות רפואיות רב- לאומיות, ביניהם: ג'ונסון אנד ג'ונסון, מדטרוניק, גופי מחקר ובתי חולים מהמתקדמים והמובילים בארץ ובעולם.

איידנטי פעלה עד היום על בסיס הון עצמי והכנסות ממכירות, וללא גיוס הון ממשקיעים (Bootstrap). את ההנפקה מובילה אינפין קפיטל. בליווי עורכי הדין הוד מימון ודרור ברנע ממשרד גולדפרב זליגמן ושות'. בצד הפיננסי החשבונאי מלווה חברת דלויט.

החברה נוסדה ב-2017 מתוך היכרות עמוקה עם עולם התפעול הרפואי, על ידי שלמה מתתיהו, יזם ותיק בעולם ההייטק הרפואי הישראלי, שמכהן כמנכ"ל החברה ומביא עימו ניסיון של למעלה מ-30 שנה בשיפור תהליכים תפעוליים ועסקיים; ועל ידי אלון נגבי, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, המומחה בהובלת צוותי פיתוח תוכנה ופיתוח מוצרים טכנולוגיים מורכבים מזה 25 שנה.

איידנטי מייעדת את עיקר תמורת ההנפקה להתרחבות מהירה והאצת פעילות המכירות בשוק האמריקאי והאירופאי, לצד הגדלת היתרון הטכנולוגי והשלמת תוכנית הפיתוח לשחרור מוצרים. החברה חדרה ל90% מבתי החולים בישראל, ולאחרונה חתמה על מספר הסכמים משמעותיים ופיילוטים בחו"ל, לרבות ארה"ב, אירופה ויפן. פתרונות החברה מסייעים למיקסום הפוטנציאל העסקי של חדרי ניתוח וחדרי פרוצדורות אשר עד לכניסת הטכנולוגיה המהפכנית נחשבו ל"אזורים אפורים" בכל הנוגע למעקב אחר המלאי הזמין והמלאי הנצרך. החיישנים האוטומטיים מאפשרים לייעל את ניהול המלאי ולקבל תמונה מלאה על עלויות וחיוב ניתוחים ופרוצדורות רפואיות, אשר מהווים מקור ההכנסה העיקרי של בית החולים. בנוסף, הפלטפורמה מסייעת בעמידה בדרישות רגולטוריות מחמירות לניהול ותיעוד מידע בצורה דיגיטלית ובשמירה על בטיחות המטופלים על ידי מערכת התראות כנגד פריטים פגי תוקף או המוגדרים כריקול. מערכת הענן של החברה מכילה מידע אודות מאות אלפי מוצרים רפואיים, וטכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה משולבות המאפשרות תיעוד אוטומטי מהיר של המידע בתיק המטופל ובמערכות בית החולים וכך חוסכות השקעה רבה שבית החולים משקיע כיום בשמירה על מאגר נתונים מעודכן.

שלמה מתתיהו, מנכ"ל החברה: "ההנפקה של IDENTI כחברת שירותי הענן הראשונה המונפקת בבורסה הישראלית לתחום הרפואי, מהווה פריצת דרך משמעותית בהצעדת התעשיה הרפואית לעולם דיגיטלי, המאפשר חיבור בזמן אמת בין יצרני הציוד הרפואי לבית החולים למען תועלת החולה. בשנה שבה בתי חולים וארגונים רפואיים עומדים בחזית המלחמה, אנחנו גאים להעצים את הצוותים הרפואיים ולחזק את האיתנות הפיננסית והתפעולית של בתי חולים. בזכות ההנפקה אנחנו נוכל להביא את הבשורה גם למדינות נוספות ולסייע לבתי חולים רבים להתמודד עם צמצום הנזקים הכלכליים שהותיר המאבק בנגיף הקורונה. אנו מודים לכל השותפים שלנו בבתי החולים בישראל אשר בזכות מעורבותם המלאה הצלחנו לרקום יחד תמהיל מדויק של שירותים ופתרונות טכנולוגיים שטרם נראו כמותם, המסוגלים לפתור את אתגרי הניהול הרבים עמם מתמודדים בתי חולים בכל העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully