וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע נאות מתחברת לטרנד העולמי - טבעונות

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 9:04

החברה משיקה סדרת סנדלים ונעלים, שבראשם דגם "שחר" הקלאסי והאייקוני בגרסת טבעונית. הדגמים הטבעוניים של טבע נאות מיוצרים בעבודת יד ועשויים מחומרים טבעיים ואיכותיים שאינם מן החי (אפילו לא הדבק)

טבע נאות מתחברת לטרנד העולמי- טבעונות. הדגמים הטבעוניים של טבע נאות מיוצרים בעבודת יד ועשויים מחומרים טבעיים ואיכותיים שאינם מן החי (אפילו לא הדבק) וכוללים את רפידת הנוחות האנטומית המזוהה עם טבע נאות, אשר מעניקה תמיכה מלאה לכף הרגל ותחושה רכה ונעימה ובנוסף- מונעת זעזועים.

בגזרת דגמי הויגן החברה משיקה את דגם "שחר" האייקוני והמפורסם ודגם סקאוט האופנתי. בנוסף גם -את דגמי הטיולים קוואסט, ריבר, קורס וגנגס.

נעלי קוואסט ויגן. טבע נאות,
נעלי קווסט ויגן של טבע נאות/טבע נאות
  • דגם "שחר": דגם אייקוני בעל שתי רצועות קדמיות ושני אבזמים להתאמה ולאחיזה מושלמת של כף הרגל. עשוי מבד קנבס איכותי ונושם וכולל את רפידת הנוחות האנטומית של טבע נאות המקנה תחושת גמישות ורכות מלטפת בכל צעד, בולמת זעזועים ותומכת בכל חלקי כף הרגל מהבוהן ועד העקב. מחיר- 349 שקל.
  • דגם סקאוט: הדגם שכיכב בסרט שובר הקופות "משחקי הרעב" ובנוסף נבחר על ידי צה"ל לשמש את יחידותיו המובחרות. סקאוט מקולקציית הנעליים של דפנה, עשוי קנבס בעל סוליה קלה וגמישה במיוחד עשויה פוליאוריתן עם חריצים לאחיזה מרבית של כף הרגל, מיוצר בישראל בעבודת יד. מחיר- 299 שקל (ניתן להשיג גם לילדים במחיר 149 שקל).
  • דגמי קוואסט, קורס, וגנגס מקו ריבר - סנדלי הטיולים של "טבע נאות": בעלי סוליה דו שכבתית. שכבה עליונה בולמת זעזועים ושכבה תחתונה עשויה מחומר המבודד את הרגל מתנאי הקרקע הקשים. הסוליה בעלת פרופיל שמאפשר אחיזה טובה בקרקע ומונע החלקה במצב של לחות או הליכה במים. מיוצר בישראל בעבודת יד. מחיר- 400 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • טבע נאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully