וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאמנים בבית גם אחרי הקורונה: עלייה ברכישת ציוד כושר כבד

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 13:51

עפ"י קבוצת USHOPS בשנה האחרונה נרשמה צמיחה של 72% במכירות ציוד ספורט וכושר, בכללם נרשמה עלייה של 262% ברכישת מתקני כושר גדולים הנמצאים לרוב בחדרי כושר. בין הפריטים המובילים: ציוד להתעמלות מכשירים דוגמת חבל טיפוס, טבעות, ציוד לטניס, אופני רכיבה ועוד

גבר עושה אימון כושר ביתי עם משקולות בעזרת הטלפון הנייד. ShutterStock
אם כבר התאמנו קודם בבית, למה לא להמשיך?/ShutterStock

הקורונה, סגירת חדרי הכושר וחוגי הספורט השונים הביאה לגידול משמעותי של ביקושים לציוד ספורט וכושר. קבוצת USHOPS מדווחת על גידול מכירות של 72% בתקופת הקורונה לעומת השנה שקדמה.

הקורונה אומנם שינתה לכולנו את שגרת החיים ומנעה מאיתנו חופשות, אירועי תרבות, מפגשים משפחתיים ועוד , אך לא עצרה את המכורים האמיתיים לספורט מהפעילות היומיומית שלהם. בתקופת הקורונה, שאופיינה במחסור של מוצרי כושר בישראל, ארה"ב נתנה לצרכנים הישראלים חמצן והפכה למקור קניות מצוין לכל ענפי הספורט באמצעות יבוא אישי עם USHOPS.

בתקופה הקורונה חל גידול משמעותי של כ- 262% ברכישת מתקני כושר גדולים מארה"ב, הכוונה למתקנים לשימוש אישי שמשרתים בדר"כ את המתאמנים בחדרי הכושר וכוללים אופני ספינינג, אופני כושר, מתקני חתירה, כלובי משקולות, משקולות גדולות, מוטות של משקולות, חגורות גב להרמת משקולות כבדים ועוד. בנוסף, נרכשו מגוון רחב מוצרים על בסיס ענפי ספורט - התעמלות מכשירים דוגמת חבל טיפוס, טבעות, ציוד לטניס, אופני רכיבה וציוד נלווה , שחייה ועוד כל אלה לצד ביגוד ספורט ונעלי ספורט לנשים, גברים וילדים.

ירון בן אלי מנכ"ל אתר USHOPS אומר: "אחד מהאפקטים של הקורונה הוא עלייה ברכישות של ציוד ספורט. הסגרים וההגבלות על התקהלות שהובילו לסגירת חדרי הכושר וחוגי הספורט השונים הביאו לגידול משמעותי של ביקושים לציוד ספורט וכושר. אצלנו באתר USHOPS ראינו גידול במכירות של 72% בתקופת הקורונה לעומת השנה שקדמה.

אחד הגידולים המפתיעים ניכר בצמיחה משמעותית של כ- 262% ברכישת מתקני כושר גדולים מארה"ב, הכוונה למתקנים לשימוש אישי שמשרתים בדר"כ את המתאמנים בחדרי הכושר וכוללים אופני ספינינג, אופני כושר, מתקני חתירה, כלובי משקולות, משקולות גדולות, מוטות של משקולות, חגורות גב להרמת משקולות כבדים ועוד.

בנוסף, נרכשו מגוון רחב של מוצרים על בסיס ענפי ספורט - התעמלות מכשירים דוגמת חבל טיפוס, טבעות, ציוד לטניס, אופני רכיבה וציוד נלווה , שחייה ועוד. כל אלה לצד ביגוד ספורט ונעלי ספורט לנשים, גברים וילדים. אומר בן אלי, "מכאן עולות שתי מגמות: ברמה הצרכנית, בתקופת הקורונה שאופיינה במחסור של מוצרי כושר בישראל, ארה"ב נתנה לצרכנים הישראלים חמצן והפכה למקור קניות מצוין לכל ענפי הספורט באמצעות יבוא אישי. ברמה החברתית סוציולוגית, הקורונה שעצרה הרבה מתחומי החיים, לא עצרה את המכורים האמיתיים לספורט להפסיק את הפעילות היומיומית שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully