וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 10:00

סמנכ"ל לקוחות חדש באקווה סקיוריטי, סמנכ"לית כספים בהייקון אייל שוורץ חובר לדלויט, סמנכ"ל שיווק ל"חשבונית ירוקה" ועוד. כל המינויים והשינויים בעולם העסקים הישראלי השבוע

שרון אילון מונה לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות (Chief Customer Officer) בחברת החד קרן הישראלית אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות לסביבות Cloud Native. אילון יפעל ממטה אקווה בברלינגטון, מסצ'וסטס. אילון מביא עמו יותר מ-25 שנות ניסיון בניהול חווית לקוח וקשרי לקוחות בחברות רב לאומיות מן הגדולות בעולם, הנכללות בדירוג פורצ'ן 500 להן סייע להגדיל ולשמר את בסיס הלקוחות ואת היקף המכירות.

אילון מצטרף לאקווה לאחר שבתפקידו האחרון כמנהל בכיר ב- Azure של מיקרוסופט הוביל את שירותי הייעוץ באזור אמריקה ל-Azure Cloud ולבינה מלאכותית (AI). הצוות שלו סייע ללקוחות לעבור ל-Azure ולהאיץ טרנספורמציה עסקית. לפני שהצטרף למייקרוסופט מילא אילון כמה תפקידי מפתח וניהול גלובלי ב- HPE וב- Micro Focus.

במסגרת תפקידו באקווה אילון יהיה אחראי ליישום הפתרונות בקרב לקוחות אקווה וניהול מערך ה- Customer Success בחברה, שירותי הייעוץ, תכניות ההדרכה והתמיכה הטכנית. הוא יוביל את ההתרחבות הנמשכת של אקווה אל עבר מודל SaaS בתקופה בה ארגונים מאיצים את המעבר שלהם למודלים של Cloud Native במטרה להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית.

"בתקופה זו מתרחש שינוי קיצוני, כשאנחנו רואים ארגונים גדולים ובינוניים העוברים לקונטיינרים וטכנולוגיות אחרות בענן," אמר אילון. "אקווה מציעה יכולת שאין שני לה לאבטח את התהליכים והופכת במהרה לפלטפורמה העיקרית בתחום. אני שמח להיות חלק מהחברה החדשנית הזו שמזהה את צורכי הלקוחות ועוזרת להם להישאר לפני היריבים."

שרון אילון. אקווה סקיוריטי,
שרון אילון/אקווה סקיוריטי

לאחר רכישותיה האחרונות של Deloitte ישראל את חברת רדהאן (Radhan), המתמחה בחוב ושוק הון ורכישת סוכנות המיתוג והדיגיטל Awesome, כעת היא מודיעה כי היא ממזגת לתוכה את שוורץ בית השקעות ומצרפת לשורותיה את הבעלים והמייסד אייל שוורץ. שוורץ יצטרף כ- Managing Director לחטיבת הייעוץ הכלכלי-פיננסי של הפירמה ויוביל את פרקטיקת בנקאות ההשקעות (Corporate Finance) בפירמה.

הצטרפותו של שוורץ הינה חלק מהאסטרטגיה הכוללת של הפירמה בישראל מאז החיבור לפירמה האמריקאית שנכנס לתוקף ביוני 2019 להתרחבות בכלל התחומים בהם עוסקת Deloitte בעולם, כגוף מוביל ועל מנת לתת מענה לכל הצרכים העסקיים של לקוחותיה, אם באמצעות צמיחה אורגנית או על ידי ביצוע מיזוגים ורכישות.

אייל שוורץ הינו אחד מבכירי בנקאי ההשקעות בישראל עם ניסיון של מעל 20 שנים בתחום המיזוגים והרכישות וגיוסי הון בעשרות עסקאות בשוק המקומי ובחו"ל ויצג בעסקאות חברות מובילות במשק. שוורץ בית השקעות הוקם על ידי אייל שוורץ בשנת 2006 ולאורך השנים היה מעורב בכמה מהעסקאות הבולטות במשק הישראלי. שוורץ בית השקעות דורג במקום הראשון בישראל לשנת 2020 בדירוג יועצי המיזוגים ורכישות לפי מספר עסקאות המפורסם מידי שנה על ידי חברת המידע הפיננסי הבין לאומית MEREGERMARKET.

אייל שוורץ מסר: "אני שמח על ההזדמנות להצטרף למשפחת Deloitte. כאנשי מקצוע בתחום המיזוגים והרכישות אנחנו יודעים לזהות הזדמנות מיזוג טובה כשהיא עומדת בפנינו. אני מאמין כי המיזוג של שוורץ בית השקעות לתוך Deloitte הוא בדיוק הזדמנות כזו אשר תייצר מכפיל כוח וערך רב ללקוחותינו. Deloitte היא פירמת הייעוץ וראית החשבון המובילה בישראל ובתחום המיזוגים והרכישות היא מובילת שוק ברמה הגלובלית במדינות רבות. באמצעות Deloitte נוכל לחזק שירותים משלימים רבים לפני ואחרי תהליך המכירה או הרכישה כגון יעוץ אסטרטגי, בדיקת נאותות, סיוע במימון העסקה, תכנון ויעוץ מס ועוד. המיזוג גם חושף אותנו ללקוחות הפירמה בישראל ובעולם ויאפשר לנו להרחיב את היקף הפעילות".

מ- Deloitte נמסר כי "הצטרפותו של אייל שוורץ לפירמה הינה צעד נוסף בהעמקת הנוכחות שלנו בשוק הייעוץ, ובפרט בתחומי המיזוגים והרכישות לרבות בנקאות ההשקעות.Deloitte דורגה ברמה הגלובלית כמובילה במספר העסקאות המבוצעות על ידה כבנקאי השקעות על ידי MEREGERMARKET ואין ספק שהחיבור האמור הינו צעד נוסף ומשמעותי בהמשך הצמיחה שלנו בתחום. מהלך זה יאפשר לנו להמשיך ולהוביל ולהרחיב את היקף הפעילות שלנו בתחום ולהיות הכתובת ליעוץ מקצועי לעסקאות בכל גודל, בכל סקטור ובכל גיאוגרפיה".

אייל שוורץ. יחצ,
אייל שוורץ מצטרף לדלויט ישראל/יחצ

יניב הס, 46, מונה לתפקיד מהנדס מערכות אזורי האחראי על ישראל, מזרח אירופה ורוסיה. במסגרת תפקידו אחראי הס על הצד הטכני בתהליכי מכירה באזור.

בתפקידו הקודם שימש הס כמהנדס מערכת ב- Spirent Communications. לפני כן שימש כמנהל תמיכה בכיר בחברת Ixia. להס תואר מהנדס תוכנה (B.Tech) מן המכללה האקדמית להנדסה- SCE.

A10 Networks היא חברה גלובלית המתמחה באבטחת יישומים ארגוניים בסביבות און פרמיס וסביבות ענן ומספקת מגוון פתרונות אבטחה, איזון עומסים, האצה והגברת ביצועים המבטיחים הגנה על היישומים, זמינות ויעילות.

יניב הס. יניב הס,
יניב הס/יניב הס

קבוצת ג'יי ששון - J.Sassoon - חברת פרייבט אקוויטי אמריקאית השקיעה את השקעתה הראשונה בישראל. החברה חתמה על LOI עם חברת יחסי הציבור הישראלית 'פרידמן יחסי ציבור' של עינת פרידמן, במסגרתה תרכוש 51% מהחברה בשווי של 50 מיליון דולר. עם השלמת העסקה, תקים קבוצת ששון גוף חדש תחת המותג 'ששון ופרידמן בע"מ' שתמשיך בפעילות "פרידמן יחסי ציבור" באופן שוטף ותעניק שירותי יחסי ציבור ולובינג ללקוחותיה ולקבוצת ששון בארץ ובעולם.

עינת פרידמן, מנכ"לית "פרידמן יחסי ציבור", תהיה היו"ר והמנכ"לית של החברה החדשה. יו"ר קבוצת ג'יי ששון, דיוויד ששון, יפעל כסגן יו"ר. חוזי הרכישה הסופיים צפויים להיחתם עד יוני עם אישורם הסופי על ידי דירקטוריון קבוצת ג'יי ששון. עו"ד גארי קופלוביץ ממשרד ליפא מאיר ושות' מייצג את פרידמן יחסי ציבור ומקים את החברה תחת המיתוג החדש. החוזים צפויים להיחתם עד חודש יוני עם אישורו הסופי של דירקטוריון הקבוצה.

עינת פרידמן תשמור על 49% מהישות החדשה בנוסף לקבלת 200,000 מניות של קבוצת ג'יי ששון האמריקאית בשווי של מיליון דולרים. היא תכהן במועצה המייעצת וכמנהלת התקשורת העולמית של הקבוצה. כמו כן, עינת פרידמן מונתה לדוברת ולאחראית יחסי הציבור העולמיים של בית ששון והקרן Sassoon Family Continuation Trust. בכך, מתכוונת קבוצת ג'יי ששון, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בוושינגטון הבירה, ארה"ב, לחזק את אחיזתה בישראל באמצעות סדרת רכישות שתבצע במהלך 2021. לשם כך תעמיד קבוצת ג'יי ששון לרשות החברה החדשה חבילת מימון של 50 מיליון דולר, שתאפשר לחברה החדשה להתרחב בפעילות העסקית בשווקים אחרים לרבות לונדון, אתונה וארה"ב.

עינת פרידמן. סם יצחקוב,
עינת פרידמן/סם יצחקוב

חברת הייקון מערכות מעדכנת היום, כי היא מינתה לתפקיד סמנכ"לית הכספים (CFO) של החברה את מיכל לוי שפינט. לוי שפינט תחליף בתפקיד את איתן ורון, המסיים 10 שנות כהונה בחברה במגוון תפקידים כולל סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ובשנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים (CFO). לוי שפינט תיכנס לתפקידה החל מה-2 ביולי השנה, לאחר תהליך חפיפה מסודר.

לוי שפינט, רו"ח בהשכלתה, מביאה עמה ניסיון של כ-20 שנה בתחומי הכספים, לרבות תפקיד מנהלת הכספים במספר חברות טכנולוגיה בולטות. בתפקידה האחרון כיהנה לוי שפינט כסמנכ"לית לכספים (VP Finance) בחברת אורבוטק, שהובילה את תחום הכספים יחד עם ההנהלה בתהליך מכירתה של החברה לענקית הטכנולוגיה KLA תמורת כ-3.4 מיליארד דולר. קודם לכן, כיהנה לוי שפינט כסמנכ"לית הכספים (CFO) של חברת נען דן גי'ן. קודם לכן, חשבת בחברת נגבטק. מיכל החלה את דרכה בפירמת ראיית החשבון קסלמן וקסלמן ( (PWC ,שם עסקה בניהול ביקורות בחברות ישראליות פרטיות וציבוריות. לוי שפינט בעלת תואר ראשון במינהל עסקים וחשבונאות ותואר שני במינהל עסקים ומימון (המסלול האקדמי המכללה למינהל). סמנכ"ל הכספים הפורש, איתן ורון, ימשיך לשמש כיועץ להנהלת החברה.

שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות, מסר: "אני שמח על הצטרפותה של מיכל לצוות ההנהלה הבכיר של הייקון מערכות. אין לי ספק, שהניסיון הפיננסי הרחב של מיכל בחברות טכנולוגיה גלובליות נוספות, יהווה תגבורת משמעותית, ויחד עמה נקדם את מהלכי הפיתוח העסקי והצמיחה של החברה, לצד ההתמודדות עם האתגרים בהם ניתקל באופן טבעי במהלך דרכנו.

נמרודי הוסיף: "איתן הצטרף להייקון למעשה בסמוך להקמתה לפני כ-10 שנים וביחד עם היזמים, אביב רצמן ומיקי צימר נטל חלק משמעותי בהגשמת חזונה כולל ההשלמה המוצלחת של תהליך ההנפקה. לאורך כל התקופה הפגין איתן את מחויבותו להצלחתה ולעתידה של החברה. על כל אלה אני מבקש להביע את הערכתי ותודתי בשמי ובשם הנהלת החברה ומועצת המנהלים. אין לי כל ספק בהצלחתו של איתן בכל תפקיד עתידי שיבחר ומאחל לו הצלחה רבה".

מיכל לוי שפינט. יחצ,
מיכל לוי שפינט/יחצ

סמנכ"לית השיווק של רב בריח, מאיה דונרשטיין-יתיר, הודיעה על מינויה של לירז פסקל למנהלת קהילת אדריכלים ומדיה חברתית. פסקל, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מהמכללה למנהל, עסקה בעברה בתחום ההפקות ושימשה כמנהלת לקוח בחברת אקט 3, חברת הפקה בינלאומית המתמחה באירועים בארץ ובחו"ל ומפיקה בכירה בחברת ד' פלוס הפקות.

במסגרת תפקידה החדש תרכז לירז את פעילות החברה מול האדריכלים והמעצבים, תהיה אחראית על שימור הקשר בין האדריכלים למותג ותוביל יצירת תכנים רלוונטיים כגון פעילויות העשרה, סדנאות וימי עיון. בנוסף, תרכז לירז את פעילות המדיה החברתית של החברה שכוללת בין השאר ניהול הנכסים הדיגיטליים, עבודה מול מובילי דעה ברשתות החברתיות ובניית אסטרטגיית התוכן.

לירז פסקל. יחצ,
לירז פסקל/יחצ

משה (קינלי) טור-פז לתפקיד מנכ"ל המועצה הציונית בישראל.

טור-פז, תושב כפר עציון, בן 49 נשוי ואב לחמישה, הוא סא"ל במיל' ואיש חינוך ישראלי שכיהן כחבר כנסת מטעם יש עתיד בכנסת ה-23. במשך שנים רבות שימש כמחנך וכמנהל במספר מוסדות ורשתות חינוך, כיהן כראש מנהל החינוך בירושלים ושימש כיו''ר תנועת נאמני תורה ועבודה.

המועצה הציונית בישראל מבית ההסתדרות הציונית העולמית היא עמותה העוסקת בהעמקת אופייה הציוני של ישראל דרך עשייה חברתית בשטח וכוללת בתוכה את תכנית אשכולות הפרוסה בעשרות רשויות ברחבי הארץ, את מכינת עמיחי למנהיגות ציונית, את ארגון צמר''ת לשנת שירות התנדבותית בערי פריפריה ועוד.

גיל סגל, סגן יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית בירך: "אני מברך את ידידי משה (קינלי) טור-פז על מינויו לתפקיד מנכ"ל המועצה הציונית בישראל. אין לי ספק שהוא יביא מנסיונו הרב בתחומי החינוך והעשייה החברתית כדי להוביל ולהעמיק את הפעילות הציונית שלנו ברחבי הארץ. אנו מאחלים לו הצלחה רבה".

משה (קינלי) טור-פז, מנכ''ל המועצה הציונית בישראל הנכנס: "אני שמח ונרגש להיכנס לתפקידי כמנכ''ל המועצה הציונית בישראל, ארגון מפואר שעשה ועושה דברים חשובים בחברה הישראלית. כזרוע הפעילות והחינוך של ההסתדרות הציונית העולמית יש לנו תפקיד חשוב מאוד. אני שמח על ההזדמנות לעבוד עם מר גיל סגל סגן יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית, והצוות המצוין והמסור במועצה. אני בטוח שעוד נכונו לנו עלילות".

משה טור פז. המועצה הציונית בישראל,
משה 'קינלי' טור-פז/המועצה הציונית בישראל

מזל דאנה מונתה למנהלת מלון מטיילים איילון רשת מלונות המונה 6 בתי מלון בצפון ואתר קמפינג חדש. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על קבלת האורחים, טיפול ואחזקה וניהול שוטף של הצוותים במלון. בתפקידה הקודם, ניהלה חטיבת ביניים בפנימייה, שם צברה ידע וניסיון בניהול ותפעול תחת לחץ. בת חן ישועה, מנכ"ל רשת מלונות מטיילים: "אנו שמחים לקבל את מזל למשפחת מלונות מטיילים ובטוחים שתעשה את עבודתה נאמנה".

מזל דאנה. יחצ,
מזל דאנה/יחצ

ארז אגמון מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק בחברת הפינטק "חשבונית ירוקה". ארז אגמון בן 50, נשוי + 3 מפתח תקווה הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנה בניהול שיווק בחברות גלובליות וישראליות, בדגש על הייטק, מוצרי צריכה וקמעונאות. בין תפקידיו שימש ארז כ-CMO בסטארטאפ Refundit, מנהל שיווק ודיגיטל בענקית התיירות הגלובלית Amadeus, מנהל שיווק המותג "דנונה" בשטראוס, מנהל שיווק חטיפים ("במבה" ועוד) באסם-נסטלה, מנהל השיווק בחברת האופנה ONOT. במהלך הקריירה הוביל אגמון מהלכים שיווקיים פורצי דרך שהביאו להגדלה משמעותית במכירות ובנתחי השוק בחברות שבהן עבד, לצד בנית נכסיות המותגים.

אגמון מציין כי "אחד המהלכים בהם אני הכי גאה הוא מהלך "דנונה אנשים" - מהלך פורץ דרך בשנת 2008 שהיה (וכנראה עדיין) ממהלכי מעורבות הצרכנים הגדולים, החדשניים והאפקטיביים ביותר בישראל. בבסיס המהלך עמד הרעיון שאנשים אמיתיים יהפכו להיות הפנים של המותג, כאשר היישום היה מהלך 360 בהיקפים שלא בוצעו קודם לכן", מסביר ארז, "כאשר הצרכנים עברו לחזית התקשורת השיווקית: כיכבו על באנרים אישיים ברחבי הרשת, בשילוט חוצות, בעיתונות ואף בטלוויזיה, מה שהפך אותם לסלבס מקומיים והגדיל את מעגלי ההשפעה. נקודת השיא במהלך הייתה ללא ספק הופעת הצרכנים על כל הגביעים של דנונה בנקודות המכירה. המהלך זכה בפרס אפי זהב בקטגוריית המזון ב-2009 ואף היה פיינליסט בפסטיבל קאן, אבל יותר מכל לימד אותי שבניית מערכת יחסים אמיתית ועמוקה עם הצרכנים תביא לחיזוק הנאמנות שלהם, ותעמוד, כמובן, בבסיס ההצלחה של המותג".

ארז אגמון. נויה אגמון,
ארז אגמון/נויה אגמון

בהתייחס למינויו, שיתף אגמון כי "אני גאה להצטרף ל'חשבונית ירוקה', מתוך מקום של שליחות לסייע לעצמאים להגשים את עצמם ולהתמקד במה שחשוב באמת - המקצועיות, הצמיחה וההצלחה שלהם. העשייה המדהימה של חברת חשבונית ירוקה מסמלת עבורי את המהות של עולם השיווק שאני כה אוהב: לשים את הצרכן במרכז, להבין את הכאבים והצרכים שלו כדי להיות השותף האמיתי שלו לדרך החתחתים של העצמאות, ולא לשכוח ליהנות מהדרך, עם קריצה קטנה, עם חיוך. חשבונית ירוקה היא לא עוד מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות אלא בבסיס העשייה שלנו עומדת התפיסה של חיים פשוטים ונוחים לעצמאים. המשימה שלנו היא לאפשר להם להתנהל בצורה קלה ונוחה יותר, לפתח עוד מגוון פתרונות שיסייעו להם ובסופו של דבר להמשיך ולפתח מערכת יחסים יציבה וחזקה עם העצמאים. אני מבטיח שצפויות עוד הפתעות וחידושים בעתיד מטעמנו".

ליאור וילצ'ינסקי, מנכ"לית חברת חשבונית ירוקה הוסיפה: "אני שמחה מאוד לבשר על הצטרפותו של ארז למשפחה הירוקה שלנו ומודה לו על כך. אין לנו ספק שארז ידע לתרום מניסיונו הרב לניהול האתגרים הגדולים שעוד עומדים לפנינו. בימים אלה אנו עומלים על גיוסים איכותיים ונרחבים לכוח האדם שלנו במטרה להצמיח את חשבונית ירוקה למקומות חדשים על מנת להקל ולעשות ככל שביכולתנו בעבור העצמאים בישראל .

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully