וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על התחרות מיכל הלפרין פורשת מתפקידה

שירות גלובס

23.5.2021 / 14:26

עו"ד הלפרין, שנכנסה לתפקיד במרץ 2016, תפרוש באוגוסט - כחצי שנה לפני המועד המקורי בו הייתה אמורה לסיים את תפקידה. בפנייה לשר הכלכלה ציינה הלפרין כי היא "לוקחת פסק זמן לטובת מחקר באוניברסיטת הרווארד"

מיכל הלפרין. תומר יעקובסון, Creative Commons
התחנה הבאה - הרווארד. מיכל הלפרין/Creative Commons, תומר יעקובסון

הממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, הודיעה היום (א') כי היא צפויה לפרוש באוגוסט מתפקידה. הלפרין כתבה לעובדי רשות התחרות כי "הגיעה השעה להעביר את המקל של הובלת הרשות לבאים אחריי".

הלפרין פנתה הבוקר לשר הכלכלה עמיר פרץ וציינה כי "בחלוף חמש שנים וחצי של עשייה, אני מבקשת לסיים את תפקידי ולקחת פסק זמן, אותו אנצל למחקר וכתיבה באוניברסיטת הרווארד".

הלפרין נכנסה לתפקיד במרץ 2016 והייתה אמורה לסיים אותו ב-1 במרץ 2022. "בחלוף חמש שנים אני רואה למולי רשות חזקה, נחושה ואפקטיבית. חזרנו לטפל גם בשוק הגז הטבעי, שבו כזכור הודרה הרשות במסגרת מתווה הגז. בכך סגרנו מעגל, הבאנו תיקון משמעותי ולא פחות חשוב - הבאנו לתחרות בשוק הגז הטבעי לטובת הצרכנים והמשק", כתבה הלפרין לעובדים.

החודש פורסם דוח מבקר המדינה הנוגע למונופול ולריכוזיות בענף המזון. מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ביקר את הלפרין וכתב כי "יותר מ-20 שנים לא הכריזה רשות התחרות על בעל מונופולין בשוק המזון, ומסוף שנות ה-80 (כ-30 שנים), כלל לא הוכרז בעל מונופולין בתחום מוצרי הצריכה. עוד נמצא כי משנת 2016 ועד מועד סיום הביקורת הרשות לא הכריזה על בעלי מונופולין, וקבעה פעם אחת כי בעל מונופולין בתחום המזון (שהוכרז בעבר) ניצל את מעמדו המונופוליסטי לרעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully