וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלים ל- 8200

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 7:17

BDO, פירמת רואי החשבון והייעוץ העסקי השנייה בגודלה בישראל, הודיעה לעובדי הפירמה, על העלאת התגמול למתמחים בראיית חשבון ל-8200 שקל בחודש.

במסלול זה, חבילת תגמול זו מורכבת מרכיבי שכר כספיים בלבד. בנוסף, יוכלו המתמחים לבחור במסלול של פיתוח אישי בו הפירמה תממן על חשבונה תוכניות הכשרה ומסלולי רישיונות מגוונים על פי בחירתם, במסלול שישקף תגמול חודשי של 8700 שקל בחודש.

במכתב שנשלח לכ-1650 עובדות ועובדי הפירמה בישראל, כותבים דני מרגלית, יו"ר BDO ישראל, שחר זיו וארז סופר, השותפים המנהלים, שהמהלך הינו חלק מהתוכנית האסטרטגית לחיזוק המשאב האנושי, כעוגן חשוב לצמיחת הפירמה, ובנוסף יינקטו שורה של צעדים נוספים לקידום וטיפוח עובדים חדשים וותיקים בחברה, כדי לתמוך בהתפתחותם האישית והמקצועית.

שחר זיו (מימין) דני מרגלית וארז סופר. BDO Israel,
שחר זיו (מימין) דני מרגלית וארז סופר/BDO Israel

ישראל צועד וזוכר

רגע לפני תחילת מבצע "שומר החומות" הספיקו מנהלי ועובדי בנק HSBC ישראל, בראשות מנכ"ל הבנק, מייקל ישראל, להצטרף ולתמוך במסע תרומה למען חולי הסרטן. עובדי הבנק הצטרפו ליוזמת "הולכים למען החולים" ותעדו בשביל ישראל, במסלול מנחל אלכסנדר ליער חדרה.

מדובר ביוזמה מרגשת של חן שקד, להנצחת זכרה ומורשתה של אמו, קרול שקד ז"ל, בעבר סמנכ"לית החטיבה העסקית של HSBC ישראל, שנפטרה לאחר מאבק של שנתיים במחלת הסרטן.

בסיום מסע התרומה שבו השתתפו גם שלושת ילדיה של קרול, חן, אדר ועדן, נערך פיקניק משותף אליו הצטרפה קלרה, אמה של קרול. עובדי הבנק בהם גם נטלי בביאן, ניהול תשלומים, פזית קליר, סמנכ"לית משאבי אנוש, דלית אורי, סמנכ"לית החטיבה העסקית שיתפו את בני המשפחה בחוויות וסיפורים אישיים בעבודתם עם קרול וציינו עד כמה היא חסרה להם ועד כמה הייתה משמעותית בחייהם.

הולכים למען החולים: נטלי בביאן, פזית קליר, מייקל ישראל, חן ואדר שקד ודלית אורי. באדיבות HSBC,
הולכים למען החולים: נטלי בביאן, פזית קליר, מייקל ישראל, חן ואדר שקד ודלית אורי/באדיבות HSBC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully