וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג Dynabook מבית טושיבה, יוצא בקמפיין בעלות 600 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 9:28

מפעיל, היבואנית הרשמית של מותג המחשבים הניידים Dynabook בישראל שצמח מתוך מהלך מיזוג עסקי בין Toshiba ל- Foxcon, משיקה קמפיין תקשורתי חדש בדיגיטל, במדיה החברתית ובתחנות ורדיו עלות של כ-600 אלף שקלים

קמפיין השיווק מגובה בסקר מטעם חברת המחקר IDC שקובעת בניתוח השוק שערכה בישראל כי Dynabook רשמה את הצמיחה המהירה ביותר בשנת 2020 בתחום המחשוב הנייד העסקי/ארגוני, עם צמיחה של יותר מ-800% בהשוואה לשנת 2019 והגיעה לנתח שוק של 19% מפלח שוק המחשוב העסקי הנייד בישראל.

הקמפיין יציג את הדור החדש של מחשבי Dynabook, המבוססים על הטכנולוגיה של טושיבה ונושאים את אותו DNA. הקמפיין, יעלה בשני שלבים, כאשר השלב הראשון יתמקד בדיגיטל ובמדיות החברתיות והשלב השני בתחנות הרדיו המובילות בארץ.

מחשב נייד של dynabook, הקמפיין הדיגיטלי. באדיבות חברת מפעיל,
מחשב נייד של dynabook, הקמפיין הדיגיטלי/באדיבות חברת מפעיל

חברות רכשו לעובדיהן את המחשב ככלי לעבודה מרחוק

לדברי רז דרבי, מנכ"ל חברת מפעיל: "עם כל הקשיים של 2020, dynabook הוכיחה ללקוחות ולשותפים העסקיים כי מדובר במותג חזק לשוק העסקי. במהלך השנה הגענו לא רק ללקוחות ממשלתיים ולארגונים גדולים, אלא גם להרבה מאוד סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה שונות, שצריכות לספק לעובדיהן כלים לעבודה מרחוק. השילוב של איכות וחדשנות עם המורשת של טושיבה והשקה של דגמים חדשים שאיפשרו תחרותיות במחיר, איפשרו לנו לעבוד ביעילות רבה".

מפעיל היא המפיצה ראשית של Dynabook / Toshiba בישראל והוקמה לפני כ-80 שנה כחברה המתמחה בפתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי ההדפסה והמחשוב הארגוני. הקמפיין שעולה בימים אלו הינו בהובלת חברת הפרסום היי לייט תקשורת שיווקית.

מחשב נייד של dynabook. באדיבות חברת מפעיל,
מחשב נייד של dynabook/באדיבות חברת מפעיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully