וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולידוס לאבס מגייסת 20 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 17:13

החברה המובילה בתחום פיקוח ומניעת סיכונים בשוקי קריפטו, מגייסת 20 מיליון דולר בסבב A: "התרשמנו מאוד מהיכולת של סולידוס לאחד מגוון מקורות של דאטה על סיכון בשווקים פיננסיים, ולעבד אותם במהירות שיא לצורך זיהוי אנומליות ואיומים"

סולידוס לאבס. יחצ,
חן ארד סמנכ״ל תפעול (COO), אסף מאיר מנכ"ל ופראבין קומר סמנכ"ל טכנולוגיה/יחצ

סולידוס לאבס, המפתחת מערכות לניטור סיכונים ופיקוח על מסחר בקריפטו, מודיעה על השלמת סבב גיוסA של 20 מיליון דולר, בהובלת קרן .Evolution Equity Partners בין הקרנות הנוספות המשתתפות בסבב: Hanaco Ventures , שהובילה את סבב גיוס ה-seed של סולידוס בתחילת שנת 2019, 645 Ventures, וקרן ההשקעות של FTX - אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם.

המימון יאפשר לסולידוס להאיץ ולהרחיב את פיתוח הטכנולוגיה שלה ולהרחיב את צוותי המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב ובלונדון על מנת לעמוד בביקוש הגדול למוצריה על רקע הפופולריות הצומחת של נכסים דיגיטליים, כניסתם של משקיעים מוסדיים לשוק, והרגולציה הגוברת. כמו כן, החברה תרחיב משמעותית את צוותי המוצר וקשרי הממשל שלה, ואת מערכי השיווק והמכירות. החברה מתכננת לפתוח משרדים במזרח אסיה ושווקים אחרים בהם יש צמיחה אסטרונומית של תעשיית הקריפטו.

סולידוס לאבס, המספקת פתרונות פיקוח וזיהוי מניפולציות במטבעות דיגיטליים, הוקמה בניו יורק על ידי היזמים אסף מאיר, חן ארד ופראבין קומאר. הסטארט-אפ נועד לתת מענה לגופים פיננסיים, שרבים מהם נמנעים מכניסה לשוק הקריפטו עקב הרגישות של זירות המסחר הפעילות בו למניפולציות - כלומר, השפעה פסולה על שערי המטבעות ועל מחזורי המסחר בהם. בין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא חלק ניכר מהבורסות וחברות הקריפטו הגדולות בעולם, מוסדות פיננסיים מסורתיים וכן ממשלות, גורמי אכיפת חוק ורגולטורים. החברה מדווחת על עלייה של 400% בביקוש למוצריה מאז תחילת 2020, ועלייה של 1000% בפניות מבנקים ומוסדות פיננסיים ותיקים שעניינם בעולם הקריפטו מתעצם.

בסבב הגיוס משתתפים גם כמה משקיעים פרטיים בכירים ((Angels, בהם רגולטורים אמריקניים בולטים: כריסטופר ג'יאנקרלו, לשעבר יו"ר הרשות האמריקנית למסחר בסחורות ועתודות ,דניאל גורפיין שהיה סמנכ"ל החדשנות של אותה הרשות, טרוי פארדס, לשעבר נציב הרשות האמריקנית לניירות ערךSEC - Securities and Exchange Commission) ) ועוד.
כמו כן, בסיבוב משתתפים יזמים מובילים מעולם שוקי ההון בהם דייויד קרל, מקים Interntional Securities Exchange שנמכרה לבורסה לניירות ערך של ניו יורק, מארק אפסטיין מנכ"ל ומקים StarCompliance, נבאל רביקאנט יזם ,AngelList ואלכסנדר ימפולסקי וסאם קאסומה, יזמי היוניקורן בתחום הסייבר SecurityScorecard.

"קריפטו ונכסים דיגיטליים מובילים מהפכה לא רק בעולם השירותים הפיננסים, אלא גם בדרך שבה רגולטורים יפקחו על שוקי הון ועל העולם הפיננסי בכלל," אמר אסף מאיר, מנכ"ל ויזם סולידוס לאבס. "בשנים הקרובות ימשיכו יזמים, חברות פרטיות וממשלות לרתום את הטכנולוגיות שפיתחה החברה כדי לאפשר יותר נגישות, שקיפות ויעילות בשירותים פיננסיים. נכסים דיגיטליים חשפו את הבטן הרכה של מערכות ניטור הסיכונים הקיימות כיום, שלא עומדות בצרכים של נכסים דיגיטליים וקריפטו, כך שנוצר צורך במערכות חדשות וייעודיות שבנויות בשביל העתיד, מהסוג שסולידוס מספקת."

"התרשמנו מאוד מהיכולת של סולידוס לאחד מגוון מקורות של דאטה על סיכון בשווקים פיננסיים, ולעבד אותם במהירות שיא לצורך זיהוי אנומליות ואיומים," מסר ריצ'ארד סיוואלד, מנהל קרן Evolution Equity Partners שמובילה את סבב הגיוס. "כל מוצר שיצליח לפתור באופן אפקטיבי את הסיכונים והאתגרים שמציבים נכסים דיגיטליים יהיה הפיתרון המוביל לניטור בעולם הפיננסי של העתיד. סולידוס נמצאת בפוזיציה מצויינת, ומחזיקה בטכנולוגיה, המותג, הצוות ורשת הקשרים הנכונה כדי להגיע לשם".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully