וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנושיים: ‏שרית חדד תארח אמנים במופע התרמה לעמותת אנוש, למען בני הנוער

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 10:16

עמותת אנוש לבריאות הנפש, מזמינה את הציבור לקחת חלק באירוע התרמה שנתי של העמותה, שהכנסותיו יועברו לטיפול פסיכולוגי מניעתי, לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי. את האירוע תנחה צופית גרנט ועל הבמה יתארחו, לצד שרית חדד, גם מוש בן ארי ואברהם טל

האירוע יתקיים לפי הנחיות התו הירוק, ביום ד', 30.6.2021, בשעה 20:00 באמפי פארק רעננה.

את האירוע ינחה ירון ברובינסקי ותפתח צופית גרנט, נשיאת עמותת אנוש. על הבמה תופיע שרית חדד שתארח את אברהם טל ומוש בן ארי.

מחיר הכרטיס למופע יחל ב-120 שקלים וכאמור, כל ההכנסות מהאירוע יופנו לתמיכה במתן טיפול פסיכולוגי מניעתי, לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי.

שרית חדד מופיעה. מסעדת סוהו,
שרית חדד - תארח על הבמה למען עמותת אנוש/מסעדת סוהו

250 אלף איש, מתמודדים בישראל עם מגבלה נפשית

נתונים מעמותת אנוש: בישראל חיים כיום למעלה מ-250,000 אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מעניקה זה 40 שנה שירותי שיקום ושילוב בקהילה למתמודדים עם מגבלה נפשית, ופועלת בתחומי הדיור, התעסוקה, החברה והפנאי והייעוץ למשפחות. כיום מפעילה אנוש כ-70 מרכזי שירות המעניקים סיוע ליותר מ:6,000 מתמודדי נפש.

בחורה בדיכאון. ShutterStock
חרדה ודיכאון - בני הנוער סובלים עוד יותר מאז הקורונה/ShutterStock

בני הנוער נפגעו משמעותית בתקופת הקורונה

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "אחרי שנה לא פשוטה שבה לא יכולנו להיפגש, אנחנו נרגשים לקיים את ערב ההתרמה השנתי שלנו. את ההכנסות מהאירוע נקדיש השנה לבני הנוער שנפגעו משמעותית ממשבר הקורונה ובימים אלה, איום הטילים והאלימות בתוך הערים רק מחמירים את המצב ומגבירים את המצוקה הנפשית ותופעות כמו דכאון, חרדה, הפרעות אכילה, התמכרות למסכים ועוד".

"ההכנסות יסייעו לנו במתן טיפול פסיכולוגי מניעתי לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי. אני מזמינה את הציבור הרחב, חברות וארגונים להצטרף אלינו לאירוע המרגש ולעזור לנו בתרומה למטרה חשובה זו", מסבירה הדס.

האירוע יתקיים ביום ד', 30.6.2021 באמפי פארק רעננה. לרכישת כרטיסים לאירוע ניתן לפנות ל: אתר: www.enosh.org.il | בטלפון 054-7172254 | בדוא"ל: linoy.sa@enosh.org.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully