וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפונים בישראל: סמסונג במקום הראשון, אייפון בשני

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 15:21

סאני תקשורת, יבואנית סמסונג ומותגים נוספים, חושפת את פילוח רכישות הטלפונים החכמים של הצרכן הישראלי ברבעון הראשון של שנת 2021. איזה מכשיר הכי נמכר - ואיזה מותג נעלם מהמפה?

חברת סאני תקשורת יבואנית סמסונג ומותגים נוספים לישראל, פרסמה את נתוני המכירות הרבעוניים של טלפונים חכמים. עפ"י הדירוג לרבעון הראשון של 2021, שני הנתונים שבלטו במיוחד הם:

1. לאחר שנים רבות בהן אחוזי המכירות אונליין הסתכמו באחוזים בודדים, הן קפצו ברבעון זה במאות אחוזים ועומדות על כ-15% מכלל מכירות המכשירים בארץ.

2. המחיר הממוצע של המכשירים הסלולריים עלה ב-20%, בהשוואה למחירו ברבעון המקביל אשתקד ועומד כיום על כ-2,250 שקל (כולל מע"מ).

סמסונג מחזיקה ביותר ממחצית המכירות בישראל

עפ"י הדירוג, ששכלל את 8 יצרניות הסלולר המובילות בשוק (Samsung, Apple, Huawei, LG, Meizu, MI Nokia, Realme ונוספים) מכשירי חברת Samsung מהווים למעלה ממחצית מכלל רכישות מכשירי הסמארטפון בישראל, 52.9%.

למקום השני הגיעו הטלפונים של חברת Apple ולמקום השלישי הגיעו מכשירי ה- Low Cost של חברת Realme הסינית, עוד נתון מעניין: HUAWEI, חברה סינית נוספת ששלטה ב-2.6% מהשוק בתקופה המקבילה אשתקד, נעלמה ממפת הרכישות לרבעון הראשון של 2021.

LG, שנמצאת בשלבי הסיום של פעילותה בכל הקשור לייצור ומכירה של מכשירי סלולר, נמצאת בתחתית הרשימה.

סמסונג גלקסי S20FE. יח״צ,
סמסונג - מחזיקים ביותר ממחצית המכירות של מכשירים חדשים/יח״צ

הדגמים הפופולריים ביותר:

המכשירים הנמכרים ביותר בישראל הם מסדרת הביניים של Samsung (סדרת A) כשבראשה הדגם Galaxy A51 ו-Galaxy A71, כאשר מיד אחריהם, במקום הרביעי ברשימה, מתמקם מכשיר הדגל של Samsung - Galaxy S21 ULTRA.

חוץ מסמסונג, היחידה שהצליחה להיכנס לרשימת ה- Top15 היוקרתית הייתה חברת אפל, שמספר דגמים של אייפון מתוצרתה הגיעו למקומות השלישי, החמישי, השביעי, התשיעי והחמישה עשר.

אשר לסמסונג סדרת, Galaxy S21, שהושקה בישראל בסוף חודש פברואר, מסתמנת כהצלחה: מההשקה ועד היום, מכשירי הסדרה, כשה- Galaxy S21 ULTRA בראשם, מובילים מבחינת הכנסות החברה. מדובר בגידול של 50% במכירות ההשקה, בהשוואה להשקת סדרת ה-S20 בשנה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סמארטפונים. ShutterStock
סמארטפונים/ShutterStock

שמחים להוביל מידי שנה

מנכ"ל סאני תקשורת, אלי לביא: "אנו שמחים לראות כי Samsung מובילה מדי שנה ברכישות הסמארטפונים בישראל. סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של Samsung בישראל, מפעילה את 16 מרכזי השירות המורשים על ידי Samsung ותמשיך לעשות כל שביכולתה בכדי להעניק ללקוחותיה חווית קניה, שירות ותיקון ברמה גבוהה, בהתאם לסטנדרטים המחמירים של החברה העולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully