וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 30% ברכישת מקררים בקיץ

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 15:37

בכל שנה, לקראת חודשי הקיץ, עולה הביקוש למקררים חדשים. מגוון הדגמים המוצע לצרכן הוא גדול עד כדי בלבול: אז מה חדש ומה הכי מבוקש בגזרת המקררים?

תעשיית המקררים מתפתחת ומציעה לצרכן מגוון דגמים חדשים מידי שנה. המקררים החדשים שמוצעים לאחרונה מציגים עיצובים שונים וטכנולוגיות מפתות, בין מגוון הדגמים קשה לבחור מה נכון לנו, למטבח שלנו ולמזון אותו אנו צורכים. יצרני המקררים מציעים, ממש כמו במכוניות, צבעים, טכנולוגיות, חדשנות, יכולות, כוחות ועיצובים.

מקפיא עליון או תחתון, מקרר עם דלת אחת, מקרר אמריקאי עם שתי דלתות, מקרר עם ארבע דלתות, מקרר עם קיוסק או עם בר חיצוני, מקרר עם מגירת חיטוי לפריטי מזון ואריזות, מקרר ששומר על הוויטמינים של הירקות והפירות ומונע בזבוז מזון ואפילו מקרר חכם המחובר לאינטרנט, מבלבל נכון?

מקרר נירוסטה, שומר על מקומו בדירוג המכירות מזה שנים. יחסי ציבור,
מקרר נירוסטה, שומר על מקומו בדירוג המכירות מזה שנים/יחסי ציבור

עליה של 30% במכירות מקררים בחודשי הקיץ

דו"ח של חברת המחקר GfK עבור Beko, מותג מוצרי החשמל הביתיים המוביל באירופה מצביע על עלייה של כ-30% ברכישת מקררים בחודשי הקיץ.

על פי נתוני GfK לשנת 2020, שנאספו עבור Beko, המותג האירופי למכשירי חשמל לבית, נרשמת עלייה של כ-30% ברכישת מקררים בחודשי הקיץ (חודשים יולי-אוגוסט).

כחצי מהישראלים מעדיפים מקרר עם ארבע דלתות, כרבע מהישראלים מעדיפים מקרר עם מקפיא תחתון, פחות מחמישית ירכשו מקרר עם מקפיא עליון. והנתון המפתיע של העונה: עלייה משמעותית במכירות המקררים השחורים.

BEKO, עליה משמעותית באחוז המכירות של המקררים השחורים. יחסי ציבור,
BEKO, עליה משמעותית באחוז המכירות של המקררים השחורים/יחסי ציבור

השחור עולה

פלטת הצבעים הפכה עם השנים למגוונת יותר גם בתחום מוצרי החשמל לבית ומאפשרת לנו להיות נועזים יותר ולצאת מהאזור המוכר של הצבעים השמרניים: לבן, שמנת וכסוף.

על פי נתונים שנמסרו מהמותג Beko, קיימת בשנתיים האחרונות בישראל, מגמה מובהקת של העדפת מקררים שחורים. הצרכן הישראלי שהעדיף במשך שנים מקררים לבנים, רוכש יותר ויותר מקררים שחורים והערכה היא, שבשנים הבאות תתרחש עלייה בנישה הזו.

מקררי הנירוסטה ממשיכים לזכות באהדה בקרב הישראלים ושומרים על מקומם באופן ברור במשך שנים. לעומת זאת, ברכישת מקררים לבנים נרשמה עלייה מינורית בלבד בשנת 2019 בהשוואה לשנת 2020.

מקרר 4 דלתות שחור של המותג BEKO. יחסי ציבור,
הנמכרים ביותר: בעלי 4 דלתות, בצבע שחור ובעלי טכנולוגיה להארכת חיי המוצר/יחסי ציבור

קודר ואפל אך גם קלאסי עם נוכחות

הצבע השחור שהפך את קוקו שאנל לאייקון אופנה, משדר אפלה וקדרות אך יחד עם זאת הוא קלאסי ואי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו. הוא הפך לטרנד שהצליח לחדור להרבה מאד בתים ישראלים, מה שבא לידי ביטוי גם במטבחים שלמים שחורים המלווים במכשירי חשמל כהים.

המקרר השחור נבלע באופו אידיאלי במטבח שמעוצב כולו על טהרת השחור, אבל מסתבר שלא רק. מעצבי פנים רבים, ממליצים למשל, לשלב מקרר שחור בתוך מטבח לבן, כדי לשבור את נוכחותו השקטה של הצבע הבהיר ולהדגיש בגוון דרמטי יותר את החלל.

הארכת חיי המדף של המוצרים חוסכת זמן וכסף

"מותג מכשירי החשמל לבית Beko, בשיתוף עם ברימאג היבואנית הרשמית, מציע מגוון דגמים של מקררים בטכנולוגיות חדשניות ובשלל עיצובים וצבעים. Beko מבין את הצורך של הצרכנים במכשירי חשמל מתקדמים כמו סדרת המקררים בעלי הטכנולוגיה להארכת חיי המדף של המוצרים ובסופו של דבר גם חוסכת זמן וכסף" מסכם בולנט סאן, מנהל הנציגות של החברה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully