וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקקי תנועה: הנתיב שלא יפתור את הבעיה

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 16:27

3 ק"מ ב-75 מיליון שקל: משרד התחבורה הכריז על תחילת סלילת נתיב תחבורה ציבורית על כביש 471. מדובר בקטע באורך של 3 ק"מ בלבד, לכיוון אחד. אלא שהנתיב אינו בנקודה שמהווה את הבעיה הגדולה ביותר בכביש, אלא בצד השני שלו. הערכה: יושלם בתוך כשנה

נתיב תחבורה ציבורית חדש, המיועד לאוטובוסים וכלי רכב ציבוריים מתחיל להיסלל בימים אלו במקטע הדרך שבין מחלף נחלים לכביש 444 על כביש 471. הנתיב החדש הוא חלק ממהלך לשיפור התחבורה הציבורית הכולל רבדים רבים, כאשר סלילת נתיבים יעודיים הוא אחד הנדבכים המרכזיים בהם.

נתיב זה מצטרף למספר נתיבים קיימים או כאלו בבנייה, בכביש החוף, בכביש 5 ובנתיבי איילון. אולם הנתיב היחיד הזה, באורך של 3 ק"מ בלבד ולכיוון מזרח, לא פותר את הבעיה הגדולה של כביש 471 שנמצאת בכלל בצד השני שלו ולכיוון מערב - ההשתלבות מכביש הרוחב המרכזי הזה לכביש 4 ומשם ללב גוש דן.

הדמייה נתיב תחבורה ציבורית בכביש 471. טוטם הדמייה ואנימציה בע"מ עבור חוצה ישראל,
הדמיית הנתיב החדש. יפה על הנייר, לא מאוד יעיל במציאות/טוטם הדמייה ואנימציה בע"מ עבור חוצה ישראל

הכביש יישאר פתוח בעת ביצוע העבודות

עלות ההקמה של הנתיב החדש, שתבוצע על ידי חברת "חוצה ישראל" נאמדת בכ-75 מיליון שקלים, תארך כשנה ותכלול הרחבת הגשר מעל המסילה המזרחית וחיבור לכביש 6. בחברת חוצה ישראל מוסרים כי לאורך כל תקופת העבודות יישאר הכביש פתוח לתנועה, אך הנהגים מתבקשים לנהוג במשנה זהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully