וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניהול היגייני של מדים: ספרד מתחילה לאמץ את הפתרון של Polytex

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 16:21

בתי חולים במדריד וברצלונה מאמצים את הפתרון האוטומטי של Polytex לניהול היגייני של מדים. הפתרון האוטומטי של פוליטקס מאפשר חלוקה ואיסוף של מדים אישיים ללא מגע יד אדם. מבחינת החברה ספרד היא השוק הרביעי בגודלו בעולם - אחרי ישראל, ארה"ב וגרמניה

מכונה לחלוקת מדים של פוליטקס. יחצ,
אפשר להבין למה זה תפס את הספרדים/יחצ

חברת פוליטקס Polytex Technologies)) מקיסריה הודיעה היום כי הפתרון האוטומטי שלה לניהול היגייני של מדים חודר בקצב מהיר לשוק הספרדי, בפרט במגזר בתי החולים וחברות אחרות מתחום שירותי הבריאות ברחבי המדינה ובמיוחד במדריד ובברצלונה. הלקוחות בספרד מטמיעים את הפתרון של פוליטקס כדי להילחם בהפצת וירוסים, להגן על בריאות הצוותים הרפואיים, להוזיל עלויות ולשפר את היעילות התפעולית שלהם. כיום ספרד מהווה עבור פוליטקס את השוק הרביעי בגודלו בעולם - אחרי ישראל, ארה"ב וגרמניה.

במהלך שנת 2020 מכירות פוליטקס בספרד כמעט הוכפלו. בתי חולים התקינו לראשונה מערכות של פוליטקס ואחרים, שכבר היו לקוחות של פוליטקס, הרחיבו את השימוש במערכת, המשפרת את ההגנה על בריאות העובדים - אתגר שהפך לקריטי ולמשמעותי יותר במהלך מגפת הקורונה. התנופה העסקית מתגברת גם השנה וחלק מההסכמים שנחתמו בשנת 2021 כוללים לקוחות חדשים וביניהם: La Fundacion Puigvert בברצלונה, מתחמי Garbi ו-Delta, מרכזי טיפול חדשים ייעודיים לחולי קורונה בבתי החולים Vall d'hebron ו-Bellvitge. פרויקטים אחרים הם הרחבת מערכת קיימת בבית החולים Fundacion Universitario de Alcorcon ופרויקט בבית חולים במדריד.

בנוסף לבתי חולים אלה, המערכת של פוליטקס הותקנה בחברת הבת של H&T בעיר טרגונה, מובילה עולמית בפיתוח מערכות למשלוח תרופות ורכיבי תרופות. בחודש מרץ הודיעה פוליטקס על אימוץ המערכת על ידי שירות הבריאות של נבאררה (Navarra), סוכנות ממשלתית המשרתת מספר בתי חולים באזור נבאררה שבצפון ספרד. בחודש יוני הקרוב תותקן המערכת גם במעבדות הבדיקה Echvame ליד העיר ברצלונה.

המערכת של פוליטקס מורכבת מחומרה ייעודית בתצורת מכונה רובוטית לחלוקת מדים ומכונה להחזרת מדים מלוכלכים, המשולבת עם מערכת מידע מבוססת ענן המנטרת ומעבדת את נתוני המדים בתהליך האיסוף, ההחזרה והכביסה ומציגה אותם בפני מנהלים ומשתמשים באפליקציית ענן בדסקטופ ובמכשירים ניידים. תהליך קבלת המדים הנקיים ומסירת המדים המשומשים לכביסה מתבצע ללא מגע יד אדם. המערכת מפשטת את החלוקה של מדי עבודה ולקוחות החברה מדווחים על צמצום של 40% בהוצאות על מלאי ביגוד ועל כביסה. גם כמויות האובדנים של מדי העבודה ושטח האחסון בהם עושים שימוש ארגונים שאימצו את הפתרון של פוליטקס צומצמו משמעותית.

יריב מצליח, מנכ"ל פוליטקס, מסר: "המומנטום שאנחנו חווים בספרד אינו מקרי, ונוצר משילוב של צורך אמיתי והיצע איכותי. מגפת הקורונה גרמה לבתי חולים בספרד להיות הראשונים שמתקינים את הפתרון שלנו במדינה זו, ואותה מגפה גם גורמת להם להאיץ את ההתקנות. לצד בתי חולים, אנחנו רואים התעניינות גם מצד ארגוני בריאות אחרים בספרד. ההתעניינות הגוברת בפתרונות שלנו תאיץ את צמיחתנו המהירה בספרד, שהיא השוק הרביעי בגודלו בעולם עבור פוליטקס".

למעלה מ-3,000 יחידות של המערכת מותקנות כיום בבתי חולים, בתי מלון ומפעלים ב-20 מדינות מחוץ לישראל לרבות ארה"ב, ספרד, גרמניה, וצרפת וכן במזרח הרחוק. מערכות פוליטקס מטפלות מדי חודש בניהול מדים של כ-30 מיליון פריטי מדים עבור כ-500,000 עובדים ברחבי העולם. כל בתי החולים הגדולים בישראל אימצו את המערכת ואף הרחיבו את השימוש בה במהלך 2020, שנת הקורונה.

פוליטקס הוקמה בשנת 2003 על ידי משפחת פולינר. כיום מנוהלת החברה על ידי יריב מצליח שמונה למנכ"ל בעקבות ההשקעה בחברה בשנת 2019 של קרן ההשקעות פורטיסימו. החברה מעסיקה 50 עובדים ומגייסת עובדים נוספים בתחומי ההנדסה, הפיתוח ותמיכה טכנית. את פעילויות הטכנולוגיה והפיתוח העסקי בחברה מוביל תומר פולינר שכיהן כמנכ"ל החברה מהקמתה ועד שנת 2019.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully