וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייסה מיליארד שקל, שווה 3 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 16:50

פורטר גייסה 125 מיליון דולר לפני חצי שנה ומאז שווי החברה עלה ל-3 מיליארד דולר. עם השלמת סבב הגיוס הנוכחי, בגובה 300 מיליון דולר, היא הפכה לבעלת השווי הגבוה ביותר בשוק מניעת ההונאות העולמי. תכפיל את כמות העובדים בישראל

חברת Forter הודיעה היום על גיוס הון מרשים של 300 מיליון דולר. החברה הכפילה את הכנסותיה בשנה האחרונה והיא כעת מאבטחת יותר מ-250 מיליארד דולר של עסקאות בשנה.

כחלק מהצמיחה המואצת של החברה, פורטר צפויה להכפיל את כמות העובדים במרכז הפיתוח של החברה בתל אביב בשנה הקרובה.

מיכאל רייטבלט, מנכ"ל ומייסד שותף החברה: "נשקיע את הכסף בגיוס עובדים חדשים, בפיתוח הטכנולוגיה ובהרחבת השירותים שלנו למקומות נוספים בעולם".

300 מיליון דולר בסבב F

Forter, חברה מובילה במניעת הונאות בסחר-אלקטרוני, הודיעה היום כי גייסה 300 מיליון דולרים בסבב F בהובלת Tiger Global Management ובהשתתפות Third Point Ventures ו-Adage Capital Management .

בנוסף, השתתפו בסבב הזה גם המשקיעים הנוכחיים, בהם Bessemer Venture Partners, Sequoia Capital, March Capital, Scale Venture Partners ו-Salesforce Ventures.

החברה גייסה 125 מיליון דולר לפני כחצי שנה בלבד, ומאז שווי החברה כמעט שולש והגיע ל-3 מיליארד דולר. עם השלמת סבב הגיוס הנוכחי Forter הופכת לחברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בשוק מניעת ההונאות העולמי.

על פי מקורות בחברה, הגיוס יאפשר ל- Forter להמשיך ולהאיץ את החזון שלה, לייסד מערכת המשלבת סוחרים מקוונים, בנקים וספקי תשלומים הפועלים במשותף, להעניק לצרכנים את הביטחון והנוחות, הנדרשים כדי לקנות בחופשיות ובלי דאגות תוך כדי בלימת ניסיונות ההונאה. החברה תמשיך להרחיב את מגוון הפתרונות שלה, ואת רשת הנתונים הגלובלית שעליה מבוססים הפתרונות הללו.

עובדי חברת פורטר. אבי ראול,
עובדי חברת פורטר/אבי ראול

סטנדרט חדש לאמון בעולמות המסחר המקוון

הישגיה של Forter במהלך השנה האחרונה: היא הכפילה את רשת הנתונים הגלובלית שלה, יותר מהכפילה את הכנסותיה וגייסה לקוחות גלובליים מובילים כמו PrimeTrust, ASOS, Farfetch ו-Shein.

"קבענו סטנדרט חדש לאמון בעולמות המסחר המקוון", אומר מיכאל רייטבלט, מנכ"ל ומייסד שותף של Forter. "פורטר מאגדת יחדיו סוחרים, בנקים ושירותי סליקה, שביחד משפרים באופן דרמטי את אחוזי אישור העסקאות, מצמצמים לכמעט אפס דחיית עסקאות באופן שגוי, ומספקים לצרכנים חווית קניה נוחה, טובה, ומאובטחת".

עוד אומר רייטבלט: "היכולות שהפלטפורמה שלנו הפגינה בשנה האחרונה בכל הנוגע לשימור צרכנים ואף להגדלת נפח הפעילות שלהם עם הסוחרים שלנו, חרגו מגבולות מניעת ההונאות ולמעשה היוו מנוע צמיחה לכלל השוק. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להאיץ עוד יותר את קצב צמיחת החברה. נשקיע את הכסף בהרחבת הצוות, בכוונה להכפיל את המשרד שלנו בארץ תוך שנה, בפיתוח הטכנולוגיה ובהמשך הפריסה שלנו לעוד מקומות בעולם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מיכאל רייטבלט ולירון דמרי. אבי ראול,
המייסדים השווים מיליארדים: מיכאל רייטבלט ולירון דמרי/אבי ראול

לאשר יותר לקוחות ולדחות פחות עסקאות

הצמיחה של פורטר היא תוצאה של חדשנות במוצר, ושל שיתופי פעולה עם חברות מובילות בענף הבנקאות, התשלומים והסחר המקוון.

מוקדם יותר השנה, Forter החלה לשתף פעולה עם Capital One וביחד החברות השיקו את ""Trusted Authorization (הרשאה בטוחה), אחד המוצרים הראשונים בעולם שמאפשר לסוחרים לאשר יותר לקוחות ולדחות פחות עסקאות באופן שגוי על ידי שיתוף התובנות והמידע שיש להם לגבי עסקאות ישירות מול הבנקים.

Forter השיקה גם את פלטפורמת מניעת הונאה לחברות סליקה ותשלומים, וחתמה על עסקאות עם FreedomPay, Nuvei ולאחרונה Flutterwave. באמצעות הפלטפורמה של Forter החברות הללו יוכלו לשפר את רמת הביצועים של מערכות הסליקה שלהם, ויציעו את שירות מניעת ההונאות ליותר ממיליון סוחרים בכל העולם.

קאמפ פורטר באירוע פסח. מנש כהן,
קאמפ פורטר באירוע פסח/מנש כהן

בולטת לעומת מתחרים

"בעוד קצב הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים וחברות גובר באופן חסר תקדים, והתחרות העזה ביצירת חווית המשתמש החלקה ביותר רק מתעצמת, הרי שהיכולת למנוע הונאות מקוונות בצורה חכמה ומתקדמת ממלאת תפקיד קריטי יותר ויותר בצמיחת ההכנסות ממסחר אלקטרוני", אמר ג'ון קרטיוס, שותף ב- Tiger Global Management. "לאחר ששוחחנו עם עשרות לקוחות העושים שימוש במגוון הפתרונות הקיימים כיום בתחום מניעת ההונאות, היה לנו ברור מאוד כי פורטר היא המובילה המובהקת בקטגוריה הן בביצועים והן בהיקפים".

"פורטר מאפשרת לנו להתמקד במתן שירות ללקוחותינו ולנצל את המיטב מההתאוששות המעודדת של שוק הנסיעות בארצות הברית" אמר מתיו טינן, סמנכ"ל הכספים של Priceline. "הפתרון האוטומטי של החברה מצליח להגדיל בזמן אמת את שיעור אישור העסקאות באופן משמעותי, תוך צמצום ניכר של זיכויים כפולים וחיובים מיותרים, מה שמאפשר לנו למשוך ולשמר את הלקוחות הטובים ביותר על פני כל הערוצים הקמעונאיים, ללא חשש להונאה".

הבלוג הרשמי של החברה בכתובת: https://www.forter.com/blog

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully