וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקפלים שטיחים לקראת הקיץ? לא כל כך מהר

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 17:33

לרגל תחילת העונה החמה, רשת צמר שטיחים יפים מציגה את נבחרת שטיחי הקיץ , כי הם כאן כדי להישאר: "עדיף לבחור שטיח מתאים ללא פלומת שיער"

פתיחת עונת הקיץ מביאה עימה את הרצון לשינוי, אוורור ובעיקר לטעינה מחדש, סוג של "ריסטרט" כדי לזנוח מאחור את הכבדות שהביא עמו החורף. תקופה זו ידועה כתקופה בה נוהגים לשפץ, לשדרג ולעטוף את הבית באווירה קלילה וצבעונית שתכניס נופך של משהו חדש באויר. בגזרת השטיחים, אם בעבר נתפס השטיח כפריט מחמם המתאים לעונת החורף בלבד, הרי שכיום הוא פריט עיצובי בגדר ה"מאסט הב" בחללי הבית.

מיכאל אהרון כהן, מנהל מכירות ארצי של צמר שטיחים יפים: "חשוב לזכור שאנו קונים שטיח לטווח ארוך, כלומר מדובר בפריט שהוא רב עונתי, לכן, רצוי לבחור בקיץ בשטיח מתאים, שיהיה ללא פלומת שיער, דק, אנטי סליפ (אינו מחליק) ועשוי מסיבים נעימים למגע כמו ויסקוזה, ניילון וצמר ללא פלומת שיער בכלל. כמו כן, רצוי לבחור שטיח קל למשקל. מבחינת צבעוניות, המגמה שבולטת בקיץ היא בבחירת שטיחים בצבעים עזים או פסטלים, לעומת החורף בו הגוונים המונוכרומטיים נמכרים הרבה יותר".

שטיח צמר שטיחים יפים שטיח קילים. מעצבת רוני ארליך. דנה סטמפלר עשהאל,
מאוורר ונעים, גם בקיץ. צמר שטיחים יפים, עיצוב רוני ארליך/דנה סטמפלר עשהאל
  • קולקציית שטיחי קילים - ללא פלומת שיער. שטיחי קילים שהם שטיחים דו צדדיים שבעבר היו מיוצרים בעבודת יד על ידי נוודים ביבשת אסיה. שטיחי הקילים (Kilim carpets) מיוצרים מ-100% צמר באריגה שטוחה בעבודת יד אשר לוקחת כחצי שנה. מדובר על קולקציית שטיחים דקים מאוד, קלילים מאוד וקלים לניקוי. בשטיחי הקילים, הארוגים באריגה שטוחה, אין פלומת צמר שאופיינית לשטיחים רבים אחרים קילים נפוצים במרחב של אסיה, מארצות הבלקן ועד לפקיסטן.. מגיעים במגוון עצום של דוגמאות, צבעים וסגנונות אתניים. טווח מחירים: 900 -5000 שקל לפי הגודל.
  • קולקציית שטיחים מרנטה: קולקציה זו מציגה אוסף של שטיחי מכונה עשויים כותנה בשילוב פוליאסטר, קלים מאוד לתחזוקה. שטיחי מרנטה , מאופיינים בסגנון גיאומטרי, אבסטרקט מודרני. שטיחים אלה הם ורסטיליים ומתאימים לכל חלל ועל כן הפופולאריות שלהם היא בשיאה. הם מייפים כל חדר ומוסיפים נופך אישי בכל פנים הבית. טווח מחירים: 1500 - 8900 שקל בהתאם לגודל.
  • קולקציית שטיחי סוצ'י: קולקציה זו מציגה שטיחים מודרניים דגם סוצ'י, שטיחי מכונה עשויים שילוב של כותנה, פוליאסטר ואקריליק. מאופיינים בסגנון גיאומטרי, אבסטרקט מודרני. טווח מחירים: 1500 - 8000 שקל בהתאם לגודל

צמר שטיחים יפים מונה 11 סניפים בפריסה ארצית. הרשת המשפחתית מגישה כבר למעלה מ-50 שנה מגוון רחב של שטיחים יפהפיים בעבודת יד, במנעד עשיר של סגנונות, בהם: אוריינטליים, קלאסיים, שבטיים ומודרניים. כל קולקציות השטיחים מגיעים בסקלאת צבעים רחבה, של מיטב המותגים הבינלאומיים הנבחרים בקפידה. לצד זה, מציעה החברה מחלקת ניקוי, תיקון ורסטורציה לביצוע תיקונים אמנותיים מכל הסוגים וכן מחלקת פרויקטים לשטיחים מקיר לקיר, פרקטים, דקים, טפטים וחיפויי רצפה נוספים.

בימים אלה מתקיים מבצע קיץ חם, 90% הנחה בקניית שטיח שני (הזול מביניהם), המבצע תקף עד אמצע חודש יוני.

  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully