וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתילי AS IS: רשת העיצוב מציגה מהלך אסטרטגי עם קטגוריה חדשה

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 18:08

רשת ביתילי משיקה קטגוריה חדשה "ביתילי AS IS": רהיטים שימכרו בדיוק כמו שהם מוצגים באולמות התצוגה, יוצעו בהנחה של שלושים אחוז ויסופקו ללקוח בתוך 1-14 יום

ריהוט והלבשת הבית הם ענפים שזכו בשנה האחרונה לביקוש גבוה במיוחד ומגמה זו עדיין נמשכת. הציבור גילה מחדש כי ביתו הוא מבצרו והוא מעוניין להפוך אותו לנח יותר, מרווח יותר, יפה יותר.

כעת, כשהחיים חוזרים למסלולם, יוצאת ביתילי, רשת עיצוב מהגדולות בישראל, במהלך אסטרטגי חדש, המיועד לקהלים המחפשים פתרונות איכותיים, פריטים יפים, במחירים שלא דורשים משכנתא נוספת ובהרבה מקרים גם חשובה להם אספקה מהירה.

החל מהשבוע, יפגוש הציבור ב-10 סניפי הרשת קטגוריה חדשה בשם "ביתילי AS IS" הכוללת עשרות של פריטי ריהוט כמו ספות, כורסאות, שולחנות וכסאות אוכל, שמיוצרים במפעלי ביתילי בישראל, לצד פריטי יבוא בלעדיים לרשת.

מוצרי הריהוט בקטגוריית AS IS יתומחרו בכ-30% פחות ממחירם הנקוב כיום ויסופקו ללקוחות תוך יום 1-14 ימי עסקים בלבד.

ריהוט סלון רשת ביתילי.. מנחם עז,
ריהוט סלון רשת ביתילי תחת הקטגוריה AS IS/מנחם עז

לא יכולת לשנות מידות, בד או צבע

הרהיטים בקטגוריה החדשה יימכרו כפי שהם מוצגים בחנויות ובאתר, AS IS, ללא יכולת לשנות בד או גודל כפי שניתן בהזמנה בהתאמה אישית.

המחירים המוזלים ישמרו לאורך זמן כשהרשת מתחייבת לשמור על תו איכות גבוה עם שירות לכל החיים.

"ענף הריהוט נמצא בצמיחה ועובר שינויים", אומר עופר איתני מבעלי רשת ביתילי, "השנה האחרונה עודדה אותנו לחשיבה מחודשת וכרשת העיצוב הגדולה בארץ, אנו באים עם בשורה אמיתית ללקוחות לקהל שטרם ביקר אצלנו. המהלך החדש שיזמנו "ביתילי AS IS" עונה לצרכים של קהל, המעוניין בריהוט איכותי במחיר נגיש, עם שירות ואחריות של מותג ותיק ומוכר. ביתילי AS IS מתאים לשוחרי ה"באתי, ראיתי, קניתי" ומאפשר אספקה תוך 14 יום בלבד".

שולחן צד אנוקי עשוי ברזל במחיר 249 שקלים ביתילי as is. מנחם עז,
שולחן צד אנוקי, עשוי ברזל במחיר 249 שקלים ביתילי as is/מנחם עז

רכשנו כמויות גדולות של חומרי גלם

עוד מוסיף איתני: "בחודשים האחרונים רכשנו כמויות גדולות של חומרי גלם, ייצרנו בכמות גבוהה מהרגיל ויש לנו את היכולת להוריד מחירים. מעתה הלקוח הישראלי יכול ליהנות מריהוט עכשווי ומעוצב של רשת ביתילי, במחירים אטרקטיביים לצד שירות ואחריות של שחקן ותיק, אמין ואיכותי".

להשיג בסניפי רשת ביתילי ובאתר הסחר https://www.betili-shop.com/as-is.html

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully