וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות ה.שטרן נפתחה בטרמינל הפרטי של פתאל בהשקעה של חצי מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 17:05

זוהי החנות הראשונה שנפתחה בנתב"ג מאז פרוץ משבר הקורונה, מפתאל נמסר כי: "כולנו תקווה שפתיחה זו תהפוך לסנונית הראשונה של החזרה לשגרה המיוחלת בשדה התעופה"

FATTAL TERMINAL הפרטי, אשר ממוקם בשדה התעופה ע"ש בן גוריון, שמח לבשר על פתיחת חנות התכשיטים החדשה של מותג יוקרה בינלאומי, HStern בתוך הטרמינל ובצמוד לחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, בעלות השקעה של כ-500 אלף שקלים.

הכנסת המותג ה.שטרן לטרמינל פתאל הפרטי, מתכתבת עם חוויה יוקרתית של טרום הטיסה, המוצעת לאורחי הטרמינל.

חנות ה.שטרן הראשונה בנתב"ג נפתחה כבר בשנות ה-60 ולמעשה המותג הוא "הזכיין הוותיק ביותר" במתחם שדה התעופה. עם פתיחת החנות החדשה מונה הרשת, 12 חנויות בישראל.

שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב אופנת העילית ויוי בלאיש. אורית פניני,
התכשיטים של ה.שטרן יוצגו ללקוחות הטרמינל הפרטי/אורית פניני

חווית תעופה אישית ואקסקלוסיבית

שני שיפרמן, מנכ"לית הטרמינל מסרה: "במסגרת החוויה היוקרתית, אותה אנו מבקשים לתת לאורחינו, החיבור בין FATTAL TERMINAL למותג היוקרתי HStern הוא אך טבעי ומשמח. נמשיך להעניק לאורחינו חווית תעופה אישית, אקסקלוסיבית ובלתי מתפשרת לקראת טיסה ולאחריה".

שרון רוזנברג, מנכ"לית ה.שטרן מסרה: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את החנות החדשה שלנו בטרמינל פתאל ומקווים שבקרוב, עם העלייה בהיקף הטיסות, נפתח את יתר חנויות ה.שטרן הפועלות שנים רבות בנמל התעופה, לשירות לקוחותינו".

מנכ"לית ה.שטרן, שרון רוזנברג (מימין) ומנכ"לית פתאל טרמינל, שני שיפרמן (משמאל). פתאל טרמינל,
מנכ"לית ה.שטרן, שרון רוזנברג ומנכ"לית פתאל טרמינל, שני שיפרמן/פתאל טרמינל

טרמינל פרטי ולא לאונג'

טרמינל FATTAL, הינו טרמינל פרטי (לא לאונג') הממוקם בשדה התעופה ע"ש בן גוריון, בשטח נפרד מהטרמינל הציבורי, ומציע חווית תעופה פרטית ואקסקלוסיבית לקראת הטיסה ואו לאחריה, לטיסות פרטיות וטיסות מסחריות.

טרמינל FATTAL מאפשר התנהלות יעילה על מנת לחסוך זמן יקר, בין אם מדובר בטיסה פרטית או מסחרית, לעבור את ההליכים הביטחוניים באופן אישי וסטרילי בזמן שצוות ה-V.I.P דואג לכל הסידורים בנמל התעופה, ובינתיים, ליהנות מחדרי אירוח הכוללים: אזורי ישיבה, מקלחת עם מוצרי טואלטיקה יוקרתיים, גישה חופשית לאינטרנט, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מגזינים ועוד, לינה בחדר פרטי באווירת אירוח של בית מלון, בופה עשיר ומגוון, טרקלין סיגרים יוקרתי, מרכז עסקים וחדר ישיבות מאובזר היטב במערכות הגברה מתקדמות ושירותי דיוטי פרי.

ה.שטרן, מותג תכשיטי היוקרה, המזוהה עם חותמת הכוכב המוכרת, פועל בישראל מעל 55 שנים.
החברה הוקמה בשנת 1945 בברזיל על ידי הנס שטרן והינה בבעלות פרטית של משפחת שטרן עד היום. לרשת העולמית למעלה מ-120 חנויות בעשר מדינות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully