וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצמרת החברות שמשנות את העולם: ההישג העצום של SentinelOne

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 9:41

SentinelOne דורגה במקום הרביעי ברשימת CNBC Disruptor 50 - החברות הפרטיות שמשנות את העולם - לשנת 2021, אליו קפצה מהמקום ה-31. גם טייטו, סניק וסייבריזן ברשימה

תומר וינגרטן. יחצ,
מנכ"ל SentinelOne תומר וינגרטן/יחצ

חברת SentinelOne, חברת פלטפורמת אבטחת הסייבר האוטונומית, מודיעה כי היא נבחרה לרשימת CNBC Disruptor 50 בשנת 2021 זו השנה השנייה ברציפות, וזכתה במקום ה -4. הרשימה מדרגת את 50 החברות הפרטיות שמשנות את העולם, והיא מהווה עדות למחויבותה של SentinelOne להפוך את הגנת אבטחת הסייבר לאוטונומית באמת, מנקודת הקצה ומעבר לה - בביצועים מהירים יותר, בקנה מידה גדול יותר ובדיוק גבוה יותר מאשר מוצרים המופעלים על ידי בני אדם.

השנה הופיעו בדירוג המכובד 4 חברות ישראליות, כאשר SentinelOne מובילה במקום הרביעי, אחריה בהתאמה טייטו, סניק וסייבריזן.

מתקפות סייבר הן תופעה יומיומית בכל חלקי העולם, ומנגנוני הגנה מסורתיים כמו אנטי-וירוס נכשלים פעם אחר פעם בהגנה על חברות וארגונים. SentinelOne היא הפתרון היחיד לאבטחת סייבר מקיפה עם יכולות מניעה, איתור ותגובה בנקודות קצה, קונטיינרים, בעומסי עבודה בענן והתקני IoT בפלטפורמה אחת אוטונומית לחלוטין. הטכנולוגיה של החברה עוזרת להגן על כמה מהעסקים הגדולים בעולם ומהווה תשתית הגנה קריטית מפני נפילת קורבן למתקפת הסייבר הגדולה הבאה, ללא קשר לשלב מחזור חיי האיום עם טכנולוגיה המופעלת באמצעות AI במהירות המכונה.

"מתקפות סייבר הן בעיה שהולכת וגדלה באופן אקספוננציאלי. נוף האיומים כיום - ועם הפנים לעתיד - הוא עצום ומתרחב, כיוון שקצב הדיגיטציה מואץ", אמר תומר ויינגרטן, מייסד ומנכ"ל משותף, SentinelOne. "ב- SentinelOne פיתחנו פרדיגמת בינה מלאכותית מהפכנית שבה הטכנולוגיה לבדה יכולה למנוע, לזהות ולהגיב באופן אוטונומי למתקפות סייבר. בחירתנו לרשימת Disruptor 50 זו השנה השנייה, מאמתת את המחויבות שלנו לשיבוש אבטחת הסייבר באמצעות AI שמאפשר לארגונים לממש את אבטחת הסייבר במהירות המכונה".

רשימת ה- CNBC Disruptor 50 מציגה 50 חברות הבולטות בדרכים בהן הן מפתחות טכנולוגיה חדשה ומהפכנית למודלים עסקיים רווחיים ליצירת הדור הבא של חברות ציבוריות גדולות.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully