וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: תערוכה חדשה לדור חדש

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 15:10

וגם: מותג הקוסמטיקה נגד סרטן העור, רשת ההמבורגרים מתרחבת בקונספט חדש וריצה נגד אלימות

אמנות רב חושית במגדל

אמנות רב חושית במגדל. סטודיו צביקה חורש,
Life Z,/סטודיו צביקה חורש

האמן הרב-תחומי צביקה חורש, פותח את תערוכת Life Z, הגדולה ביותר בישראל בשנה החולפת. בתערוכה מוצגים פסלים בסגנון ניאו פופ-ארט בשלל גדלים, והיא חושפת לראשונה עשרות פסלים ייחודיים עם אמירה הומוריסטית וסאטירית. הפסלים הגדולים שמתנשאים גם לגובה של 3 מטרים, עשויים מיציקות אלומיניום ו-Resin, ובין הדמויות הקומיות: דובים, ארנבים ודמויות אנוש אייקוניות. כל אחת מייצגת אמירה על העידן המודרני, דור ה-Z והתרבות הפופולארית.

חורש משלב ביצירותיו את האסתטיקה של הפופ-ארט, עם אירוניה וביקורת המתייחסת להיבטים חברתיים גלובאליים. חורש, המכונה גם Mr. Z מושפע מיצירותיהם של אמני הניאו פופ-ארט הבולטים כיום בעולם ביניהם ג'ף קונס, בריאן דונלי, טקאשי מורקמי ודמיאן הירסט. סדרת פסלי "הארנבים המלכותיים" לקוחה מעולם הקומיקס החזותי. דרך הפסלים חורש לוקח אותנו למסע הומוריסטי, נטול פחד ושנאה.

אמנות רב חושית במגדל. סטודיו צביקה חורש,
Life Z,/סטודיו צביקה חורש

POPE&POP והגשר בקומה ה-14 הם הלוקיישן המושלם לאירוח התערוכה. כך נולד מפגש בין העולם הקולינרי הייחודי והחלל שעוצב בידי מעצב העל ג'ורג'יו ארמני, הקו הקולינרי הייחודי של השף שחף שבתאי, ואמנות עכשווית כערך תרבותי בחוויה של חלל - חוויה לכל החושים. חורש אמר כי הפסלים המוצגים בתערוכה מהווים אמצעי לביקורת כלפי ההשפעות ואורח החיים של דור ה-Z בתרבות המערבית. הניאו פופ-ארט מעורר מחשבה במשחק שבין ביקורת לבין הערכת התרבות והערכים המערביים. התערוכה מעבירה מסר משעשע עם הומור וסקרנות, אך עם אמירות חברתיות נוקבות. ביצירות יש ניסיון להפריך את הרעיון של אמנות המתנשאת על תרבות הצריכה ולהפנים כי תרבות הפופ, דור המסכים והאמנות יכולים לחיות יחד באותו דימוי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
seperator

ויהי עור

להבית אקרמן. ישראל כהן,
להבית אקרמן/ישראל כהן

לה רוש פוזה - מותג הדרמו קוסמטיקה המומלץ על-ידי רופאי עור, יצא בשת"פ חברתי ראשון מסוגו עם העמותה הישראלית לסרטן העור-הארגון המוביל והמומחה בישראל בנושא. מטרת השת"פ העלאת המודעות לחשיבות ההגנה מפני השמש וחשיבות בדיקה תקופתית אצל רופא עור. במסגרת השת"פ יתקיימו ימי בדיקה מרוכזים במקומות עבודה ללא עלות לנבדקים, יופקו סרטוני הסברה מיוחדים שיופצו ברשתות החברתיות ויונגש תוכן מעשיר לחולים ולמחלימים.

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמוקוסמטיקה בלוריאל ישראל אמר כי הם גאים בשת"פ וחולקים אותה מטרה ומקווים להעלות את המודעות של כמה שיותר צרכנים לצורך בהגנה מהשמש, ותוכנית הבדיקה הניידת במקומות עבודה היא חלק ממערך רחב של פעילויות שיובילו ביחד. ד"ר חדוה גונן מייסדת העמותה אמרה כי העמותה פועלת להעלאת המודעות לצרכים המשתנים של חולים וכן לשיטות טיפול מוכחות בהן נעשתה התקדמות משמעותית בשנים האחרונות ולאחר בדיקת מוצרי ההגנה משמש של לה רוש פוזה, החליטו להמליץ על כל מוצרי ההגנה מהשמש מסדרת אנתליוס, כשעל המוצרים הודבקה מדבקה ובה מצוין - "מומלץ על ידי העמותה הישראלית לסרטן העור".

seperator

שת"פ אופנתי

H&M. יח"צ,
הקולקציה של H&M ו- Brock Collection/יח"צ

לוס אנג'לס מעולם לא נראתה קרובה יותר. מותג H&M הכריז על שת"פ עם מותג הנשים Brock Collection מלוס אנג'לס, קולקציה שעשויה מחומרים מתחשבים יותר בסביבה כמו פשתן אורגני, כותנה אורגנית, כותנה ממוחזרת, פוליאסטר ממוחזר ו- Tencel ™ Lyocell.

קולקציית Brock Collection x H&M תושק ב-1 ביוני בחנויות H&M נבחרות ברחבי העולם וגם בחנויות בקניון עזריאלי תל-אביב וקניון עופר הקריון. את מותג Brock Collection הקימו ב-2014 לורה וסאר וכריסטופר ברוק ששמרו על המוטו שלהם - אסתטיות מתוחכמת אך פרקטית בסגנון וינטאג', השמה דגש על מלאכה וגזירה. לורה וכריסטופר הכירו בניו-יורק במהלך לימודים בבית הספר לעיצוב של פרסונס, לאחר שהשיקו את המותג עברו להתגורר בלוס אנג'לס.

מריה אוסטבלום, מעצבת קו נשים ב- H&M אמרה כי הם נרגשים לשתף פעולה עם Brock Collection, מותג הידוע בעבודה יוקרתית, גזרות מדויקות ללא דופי וידוענים המעריצים את המותג וציינה כי היופי בעיצובים שלהם הוא שהם תמיד מרגישים פרקטיים וקלים ללבישה.

seperator

מותג למותג

מוזס. רונן לוי,
מוזס/רונן לוי

בהצלחה לרשת moses שפתחה לאחרונה תת מותג חדש בשם moses shop המושתת על קונספט של סניפים קטנים במרכזים מסחריים במיקומי פריים. סניפי moses shop מוקמים על שטחי נדל"ן של 80-100 מ"ר, ויציעו כ-30-40 מקומות ישיבה, לצד שירות take away ומשלוחים.

הסניף הראשון נפתח לאחרונה בקניון 'מרגליות' בהוד השרון והסניף השני נפתח מיד אחריו ב'הרצליה הילס' בהרצליה, כאשר המטרה היא לפתוח 5 סניפים ממש בחודשים הקרובים.הרשת החדשה, כמו כל מותגי קבוצת BBB, תפעל בשיטת הזכיינות. תפריט מצומצם של הרשת, מספר מנות אייקוניות מרשת moses, ומנות חדשות בטעמים מפתיעים.

לאחר עבודה מאומצת של אנשי קולינריה בקבוצת BBB, קציצת ההמבורגר הותאמה לרשת החדשה. רונן לוי, נבחר לזכיין הראשון של הרשת, שעובד בשת"פ עם רשת moses על אפיון המותג, בניית התפריט והידוק הקונספט. לוי מגיע מעולם חיי הלילה וברשותו ברים רבים ('ימה' בחוף השרון; 'גרגא פיטיץ''- הבר במלון 'פאבליקה' מרשת ישרוטל; הבר במלון 'הניקס' מבית פתאל, ואחרים), והוא מביא ניסיון בהטמעת ערכי חיי הלילה אשר יבואו לידי ביטוי במותג החדש.

על מיתוג הרשת והאלמנטים סטודיו המיתוג IDEA, אשר יצרו שפת מותג חדשה, המתכתבת עם הנכסים המוכרים של רשת moses, לוגו המותג נשען על לוגו moses, ובוצע בו עדכון ברמת הפונט והצבעוניות; מגשי האכילה במקום, מארזי המשלוחים והאיסוף העצמי, שקיות הנשיאה, מדי העובדים ויתר הפריטים עוצבו מחדש. האדריכל תמיר בן-ציון נבחר לעצב את הסניפים.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB אמרה כי כללי המשחק בתחום המסעדנות והאירוח השתנו לחלוטין עוד טרם משבר הקורונה והמשבר שינה אותם יותר ושבר את הפרדיגמות אשר היו מוכרות לנו עד כה. השקעת הון בפתיחת מסעדות גדולות ומרובות אורחים כבר לא רלוונטית, ולכן על-מנת להמשיך, להתפתח ולגדול יש לבצע מעבר לפורמט חכם ויעיל כלכלית-מקומות קטנים ואינטימיים, תפריטים מצומצמים ומהודקים, תוך חסכון בעלויות מיותרות, בכוח אדם ובעלויות מזון.

seperator

ריצת היובל

חולצת ריצת היובל. יח"צ,
ריצת היובל/יח"צ

מנחת הטלוויזיה ואשת התקשורת מירב מילר, בחרה לחגוג יום הולדת 50 בדרך מקורית, ולשלב את אהבתה לריצה עם תרומה למאבק באלימות נגד נשים בשת"פ עמותת ל.א לאלימות. ביום שישי הקרוב תקיים מילר "ריצה חברתית", בפארק הירקון, שילוב של כיף, הנאה ותרומה לעמותת ל.א לאלימות נגד נשים הפועלת מזה 44 שנים, ומפעילה 3 מקלטים לנשים מוכות ברחבי הארץ.

אז אם אין לכם תוכנית, אתם מוזמנים להגיע ביום שישי הקרוב החל מהשעה 6:30. בשעה 7 בבוקר תצא ריצה במסלול הארוך של 10 ק"מ, או במסלול הקצר 5 ק"מ, לעצלניות יש אופציית הליכה ושלל פינוקים. ההשתתפות בריצה בהרשמה מראש בפייסבוק של עמותת ל.א לאלימות.

seperator

אבן שואבת

אוולין חיימוביץ. דנה גור,
אוולין חיימוביץ/דנה גור

חברת הדרמו-ביוטי SeboCalm משיקה שת"פ ייחודי עם even מותג לייף סטייל שהקימה אושיית הרשת אוולין חיימוביץ. שני המותגים מציעים ערכות טיפוח המשלבות את מוצרי SEBOCALM ואת אבן הגואשה של even המשגעת את עולם הטיפוח והיופי. Even הינו מותג לייפסטייל שהקימה חיימוביץ לאחר שהיא ובעלה טוהר זכו ב-2018 במקום הראשון בריאליטי המירוץ למיליון ומאז אוולין מנהלת קהילה של 53 אלף נשים שעוקבות באדיקות אחר המלצותיה בעמוד האישי אותו היא מנהלת ומתחזקת כבר 3 שנים.

אבן הגואשה באה מהרפואה הסינית הטוענת כי יש מקום של כבוד, לגוף ולנפש האדם. גואשה היא כלי לפינוי רעלים גואה=פינוי, שה=רעלים, וזה שימושה העיקרי בכתבים העתיקים הסינים. במסגרת השת"פ יצרו SEBOCALM וחיימוביץ ערכות טיפוח המכילות את אבן הגואשה אשר יימכרו בבלעדיות.


סבוקלם הינו מותג דרמו-קוסמטיקה וחלק מקבוצת טטרה פארם הפועלת במגוון תחומים תוך התבססות על טכנולוגיה וידע פרמצבטיים.

seperator

תורמים לניצולים

אביבית לוי נעים, חגי שלום, אורלי סיון ויוסי שליו. אסף לב,
אביבית לוי נעים, חגי שלום, אורלי סיון ויוסי שליו/אסף לב

הנהלת טיב טעם אירחה את בכירי עמותת "אביב לניצולי שואה", במסגרתו העניקה תרומה על סך 164,820 שקל, לפעילות העמותה. לאירוע בסניף הדגל ברמת החייל הגיעו חגי שלום, מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם; יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק; אביבית לוי- נעים, מנהלת תחום מכירות ומועדון לקוחות; אורלי סיון, מנכ"לית העמותה ובת חן בן עמי הדוברת.

שלום אמר כי טיב טעם תמשיך לפעול למען הקהילה ולחיזוק הערבות ההדדית, והוא מקווה שבאמצעות תרומתם יצליחו אנשי העמותה להקל ולשפר ולו במעט, את איכות חייהם של ניצולי השואה. סיון הודתה לעובדי ומנהלי טיב טעם על התגייסות הרשת להצלחת מבצע ההתרמה ואמרה כי הודות לתרומה המשמעותית שגויסה יוכלו להמשיך ולסייע לניצולי השואה למצות את זכויותיהם ללא כל תשלום מצידם ולשפר את איכות חייהם. היא ציינה כי הם נמצאים במרוץ נגד הזמן בסיוע לניצולי שואה וזה הזמן לעזור ולפתוח את הלב למענם. עד כה סייעה העמותה למעל 70 אלף ניצולי שואה לקבל את הזכויות וההטבות המגיעות להם בשווי של למעלה מ- 600 מיליון שקל. בתום הטקס העניקה לשלום תעודת הוקרה על התגייסותם ותרומתם לטובת העמותה.

עמותת אביב לניצולי שואה נוסדה ב- 2007 במטרה להבטיח את מיצוי זכויותיהם של ניצולי השואה בישראל. עורכי הדין - יועצי הזכויות של העמותה, מעניקים סיוע אישי לניצולי השואה במיצוי זכויותיהם בארץ ובעולם ללא כל תשלום מצידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully