וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגהצים רבעון: רווח נקי של 74 מיליון שקל לישראכרט

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 10:48

במקביל לרווח, נרשמה גם הפחתה משמעותית בהוצאות בגין הפרשי אשראי. החברה ממשיכה להתמקד בפתרונות דיגיטליים שקיבלו חיזוק משמעותי לאחר כניסת אפל פיי לישראל. המנכ"ל, ד"ר רון וקסלר: "רבעון מצוין עם עלייה משמעותית ברווחה הנקי"

ישראכרט פרסמה היום את הדוחות לרבעון הראשון של 2021 עם חיוך: הרווח הנקי של החברה, ברבעון הראשון של שנת 2021 עלה לכ-74 מיליון שקל. בנוסף, התשואה להון הממוצע ברבעון הראשון של 2021 עלתה לכ-12.6%.

מחזורי ההנפקה הסתכמו ברבעון הראשון של 2021 לכ-41.5 מיליארד שקל - עלייה של כ-4.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וכמו כן ההוצאות בגין הפסדי אשראי ברבעון ירדו בשיעור ניכר לכ-12 מיליון שקל, לעומת כ-102 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עוד עולה מהדוחות כי הרווח ממגזר המימון עלה ברבעון הראשון של 2021 לכ-59 מיליון שקל, לעומת כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וכן נרשמה עלייה של כ-10.8% בכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים פעילים במהלך השנה האחרונה.

ד"ר רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט. סיון פרג',
ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט. בונה על האצת המעבר משימוש במזומן לתשלום דיגיטלי מבוסס כרטיס אשראי/סיון פרג'

ממשיכים להתמקד בפתרונות דיגיטליים

עם פרסום הדוחות, נמסר מישראכרט כי החברה ממשיכה בהשקת פתרונות דיגיטליים:
החודש השיקה החברה את לקוחות אפל לשירות Apple Pay וזאת בהמשך לארנק ה ANYPAY אותו השיקה לפני כשנה למחזיקי מכשירי אנדרואיד.

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט: "אנו מסיימים רבעון מצוין עם עליה משמעותית ברווח הנקי ל-74 מיליון שקל, המבטא התאוששות מהקורונה וגידול במחזור העסקאות במשק בהתאם.
אנו מקווים שמגמה זו תימשך וכי נראה את המשך מגמת העלייה בצריכה, הן בקניות הפיזיות והן בקניות באינטרנט.

לאחרונה נכנסה אפל לשוק הישראלי באמצעות "Apple Pay". הכניסה לארץ של ענקיות הטכנולוגיה היא בבחינת רוח גבית שבדומה לעולם עשויה להאיץ את המעבר של המשק משימוש במזומן לתשלומים דיגיטליים מבוססי כרטיסי אשראי, כתשתית היעילה והבטוחה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully