וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השישי ב-114 שנים: מנכ"ל חדש לקבוצת לוריאל העולמית

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 13:31

דירקטוריון קבוצת לוריאל העולמית, ענקית הביוטי והקוסמטיקה הגדולה בעולם, מינה מנכ"ל חדש לקבוצה, ניקולא הירונימוס. הוא יחליף את המנכ"ל היוצא, ז'אן פול אגון, שימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון

ניקולא הירונימוס, מנכ''ל לוריאל וברברה לברנוס, משנה למנכ''ל אחראית על מחקר, חדשנות וטכנולוגיה. יחצ,
ניקולא הירונימוס, מנכ''ל לוריאל וברברה לברנוס, משנה למנכ''ל אחראית על מחקר, חדשנות וטכנולוגיה/יחצ

ניקולא הירונימוס מונה למנכ"ל החדש של קבוצת לוריאל העולמית. הירונימוס, בן 56, נכנס לתפקידו בתחילת מאי, הצטרף ללוריאל לפני כ-33 שנים, בהם שימש במגוון רחב של תפקידים במדינות ובחטיבות רבות בקבוצה, כולל החטיבה המקצועית וחטיבת היוקרה ומאז שנת 2017, משמש כמשנה למנכ"ל וממונה על החטיבות העסקיות.

הירונימוס, בוגר ביה"ס למנהל עסקים ESSEC בצרפת, הוא ה-6 שמכהן כמנכ"ל קבוצת לוריאל בכל 114 שנות קיומה, עובדה המעידה על יציבות רבה של הקבוצה. הוא מונה למנכ"ל הקבוצה, לאחר בחינה מקיפה של ועדת מינויים שארכה שנה וחצי, לאחריה הוא הוגדר כמועמד המתאים ביותר להחלפתו של ז'אן פול אגון, מנכ"ל הקבוצה ב-15 השנים האחרונות ויו"ר הדירקטוריון שלה.

לדבריו של אגון: "ניקולא הירונימוס הינו מנהיג מעורר השראה, אשר מחזיק בכל האיכויות הנדרשות בכדי להיות מנכ"ל לוריאל. הרגישות הרבה שלו לצרכים ולציפיות של הצרכנים, ההבנה המושלמת שלו את רוח התקופה, הניסיון השיווקי שלו בשוק הקוסמטיקה בכל הערוצים, המדינות והקטגוריות, הידע המעמיק שלו על מותגי הקבוצה ויכולתו לאחד ולעבוד בצוות, הופכים אותו למועמד הטוב ביותר להנהיג את לוריאל ".

לתפקיד משנה למנכ"ל תיכנס ברברה לברנוס, 52, מהנדסת בהכשרתה בוגרת HEI France, אשר במשך 29 השנים האחרונות מילאה תפקידים בכירים רבים בקבוצה בעולמות הרכש, החטיבות העסקיות והתפעול, והיא תוביל את תחומי המחקר, החדשנות והטכנולוגיה שנמצאים בראש סדר העדיפויות של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully