וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה האתגר הכי גדול לחברות הייטק קטנות - אז איך מתגברים עליו?

בשיתוף Experis

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 15:01

חברות טכנולוגיות רוצות לצמוח מהר אבל גם נכון ולעיתים קרובות, נתקלות בבעיות בגיוס משרות הייטק עבור טאלנטים. איילה צרפתי מ-Experis מסבירה איך פותרים זאת ומה היתרונות של שימוש בחברות השמה להייטק המתמחות בנושא. ראיון חובה למי שרוצה גיוס איכותי, יעיל ומהיר

בווידיאו: איילה צרפתי מ-Experis מסבירה על גיוס להייטק וסטארט-אפים/עריכה: דפי מקל

חברות הייטק רבות מוצאות את עצמן נאבקות מול האתגר הגדול ביותר שלהן - לצמוח כמה שיותר מהר, אבל גם כמה שיותר נכון. במקרים רבים, מה שעוצר את אותן חברות בתהליך הצמיחה הוא גיוס מיקור חוץ - הטאלנטים החדשים. אז מה עושים במקרים כאלו ואיך פותרים אותם? אל האולפן הגיעה איילה צרפתי, מנהלת המכירות של חטיבת הגיוס להייטק ב-Experis, כדי להסביר.

תחילה, בתור חברה שמגייסת להייטק - עם אילו חברות אתם עובדים?

"אנחנו נותנים שירות ללקוחות בעולמות התוכן הטכנולוגי, כמו IBM, אינטל, HP ו-Applied Materials ועולמות המדיקל, התוכנה וה-SAS. הסקטור השלישי הוא לקוחות מעולמות תוכן שהם לאו דווקא טכנולוגיים. חוץ מבלעדיות, אנחנו נותנים ללקוחות מגוון שירותי העסקה, בהשמה, במיקור חוץ ארוך או קצר טווח ומודל היברידי שמתאים לצרכים של כל לקוח ושירותי ניהול גיוס מקצה לקצה. אם החברה גלובלית ואין לה כרגע תקנים, עד שהיא תוכל לקבל את האישורים מהגלובל, יש לנו גם אפשרות להעסקת עובדים לתקופה קצרה או ארוכה".

יש תפקידים שיותר קשה לגייס אליהם?

"היום יש צורך מאוד גדול לסיניורים טכנולוגיים, עם שלוש שנות ניסיון ומעלה. מדובר בעיקר על עולמות של DevOps, אנשי אלגוריתמים, Data Science ואנשי תוכנה ו-Full Stack. קשה היום לגייס אנשים עם ניסיון בפיתוח React ו-Javascript ולנו יש מאגר מועמדים גדול שמאפשר לנו להתאים את המועמד ללקוח".

גם לסטארט-אפים קשה לגייס כוח אדם?

"אנשים רוצים יציבות ועל מנת לעבור לחברה חדשה, המועמד רוצה להבין מה האיתנות הפיננסית שלה, מי המנהל, לראות שיש התאמה ביניהם ולהבין באילו טכנולוגיות משתמשים בחברה והאם הן יכולות לקדם את המועמד ברמה המקצועית בהמשך הדרך. המועמדים האלו מאוד מחוזרים ורוצים חבילה אטרקטיבית ביותר, כזו שתגרום להם לעזוב את מקום העבודה שלהם.

לדוגמה, חברת Corsight AI, שמגייסת עכשיו 60 תקנים בישראל, בכל הקשת הטכנולוגית. אנחנו עושים את כל הגיוס שלהם בארץ באופן בלעדי, יושבים עם המנהלים המגייסים, עושים אפיון של המשרות, עושים ראיונות עומק ו-HR ואז יושבים איתם בתהליך קבלת ההחלטות, כדי להבין שאותו מועמד הוא המתאים ביותר עבורם. אנחנו חוסכים לחברה כסף, כי היא לא צריכה להקים מחלקת HR. אנחנו עושים את כל התהליך, מקצה לקצה, בזמן הקצר ביותר ונותנים את המענה הכי איכותי שיכול להיות".

למידע נוסף לחצו כאן>>

בשיתוף Experis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully