וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשוק משיקה אפליקציה חדשנית כחלק מההתרחבות אונליין

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:19

בצל גל עליות המחירים הצפוי במשק - חברת פרשוק מציעה 10% הנחה לכל מי שיבצע רכישות באמצעות האפליקציה בהקשת קוד קופון "freshapp"

אפליקציית פרשוק. יחצ,
אפליקציית פרשוק/יחצ

פרשוק, שהוקמה בשנת הקורונה, מרחיבה את פעילותה ומשיקה ללקוחותיה אפליקציה חדשה לטלפונים חכמים מסוג iphone ו Android המאפשרת לרכוש תוצרת חקלאית משובחת באמצעות המכשיר הנייד והטאבלט. האפליקציה החדשה בנויה ומעוצבת בצורה אופטימלית תוך שימת דגש על חוויית משתמש וללא צורך בהרשמה על מנת להזמין. לקוחות הרשומים באתר יכולים להתחבר לאפליקציה בצורה קלה ומהירה ללא רישום מחדש.

לקוחות האפליקציה ייהנו מקופונים אישיים למוצרים מועדפים המותאמים אישית לכל משתמש, מתוך מגוון התוצרת הצבעונית והטריה של פרשוק. בנוסף - האפליקציה תשלח התראות למכשיר הנייד על סטטוס הזמנה, משלוח, מבצעים והנחות ותאפשר צפייה בהיסטוריית הרכישות והחיובים, וכן קבלת חשבונית חודשית עבור כל ההזמנות שבוצעו.

במחלקת מו"פ טכנולוגיה של החברה שוקדים על עדכונים שוטפים של האפליקציה ופיצ'רים חדשים העומדים בשורה אחת עם אפליקציות הe-commerce מהמתקדמות בעולם.

פרשוק הוקמה באפריל 2020 ע"י שותפות בין חברות ת.א. יבולה בע"מ -חברה וותיקה לשיווק תוצרת חקלאית אשר משווקת את מיטב חקלאי הארץ בפריסה ארצית, לחברה יכולות לוגיסטיות ומרלו"ג מתקדם במרכז הארץ, ומשק בן דור - חקלאים וותיקים מיסוד המעלה אשר מפתחים ומטפחים אלפי זנים של פירות נשירים בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully