וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

600 מיליון דולר: דיגיטל טורביין השלימה את רכישת Fyber

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:29

דיגיטל טורביין סיימה את תהליך רכישת 95% ממניות חברת Fyber בעסקה בשווי של 600 מיליון דולר: "מוכנים מאי פעם לפרק הצמיחה הבא עבור Fyber והשותפים שלה ברחבי העולם"

הנהלת פייבר. יחצ,
הנהלת פייבר/יחצ

משמאל למעלה:

דני שטרן, משנה למנכ"ל
זיו אלול, מנכ"ל
עופר יהודאי, נשיא
ירון זלצמן, CFO

משמאל למטה:

אלון גולן, סגן נשיא לניהול מוצר (VP Product)
גל אביב, CTO
צורית גולן, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש
איתי כהן, סגן נשיא לשיווק ואסטרטגיה
דייב סיימון, CRO (Chief Revenue Officer)

seperator

דיגיטל טורביין סיימה היום (רביעי) את תהליך רכישת 95% ממניות חברת Fyber בעסקה בשווי של 600 מיליון דולר.

הצטרפות Fyber לדיגיטל טורביין, לצד רכישות נוספות שביצעה החברה לאחרונה (חברת AdColony וחברת Appreciate), ממצבת את החברות כפלטפורמת הצמיחה הגדולה ביותר למפתחי אפליקציות - ומספקת להן הזדמנויות גדולות. כחברות מובילות בתחומן, צפויות Fyber ודיגיטל טורביין להתעלות על תחזיות הצמיחה הנפרדות בהן החזיקו עד כה כשהן פועלות יחד ומנצלות נקודות ממשק אסטרטגיות לטובתן. לקוחות Fyber, מפתחי האפליקציות, יהנו ממערכת היחסים האסטרטגית בה מחזיקה דיגיטל טורביין עם ספקי הסלולר המובילים בעולם - עם גישה ללמעלה מחצי מיליארד מכשירי סלולר שעושים שימוש בטכנולוגיה של דיגיטל טורביין. דיגיטל טורביין נסחרת בנאסד"ק בשווי של מיליארדי דולרים.

מנכ"ל Fyber, זיו אלול, מסר: "רק לאחרונה דיווחנו על תוצאות Fyber לשנת 2020 - השנה החזקה שלנו אי פעם. החברה רשמה EBITDA חיובי מאז חודש יולי וההכנסות הגבוהות שלה הביאו לעדכון התחזית לשנת 2021, שכעת עומדת על הכנסות צפויות של בין 368 ל-430 מיליון דולר, עם EBITDA של בין כ-18 ל-24 מיליון דולר - עלייה של 43% בהשוואה ל-2020.

עם המומנטום הזה הגענו לסגירת עסקת הרכישה עם דיגיטל טורביין, מוכנים מאי פעם לפרק הצמיחה הבא עבור Fyber והשותפים שלה ברחבי העולם. אנחנו ממשיכים לכוון הכי גבוה שאפשר ונישאר ממוקדים להשגת היעדים שלנו לצד יצירת הזדמנויות חדשות."

  • עוד באותו נושא:
  • פייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully