וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח אלפא: עובדי פלאפון ובזק בינ"ל ייסדו ועד חדש

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:04

מהלך דרמטי בחברות הבנות בבזק: הוועדים של פלאפון ובזק בינלאומי מקימים יחד את ועד עובדי אלפא, שמייצג למעלה מ-3,000 עובדים. המטרה: להגיע להסכם אחד מול הנהלת אלפא שיעמיד במרכז את טובת העובדים והחברות בקבוצה. קריאה לעובדי חברת yes להצטרף

מהלך גדול בענף התקשורת: ועדי העובדים של חברות פלאפון ובזק בינלאומי הודיעו היום (ד') על הקמת "ועד עובדי אלפא", שמייצג למעלה מ-3,000 עובדים. בראש הוועד יעמוד יו"ר ועד עובדי חברת פלאפון יחיאל שמן, וכסגניתו תשמש יו"ר הוועד של עובדי בזק בינלאומי לימור ליברמן לביא.

הקמת הוועד נועדה לשנות את המצב הנוכחי שבו הנהלה אחת מתנהלת מול שלושה ועדים, ולאחד כוחות כדי להגיע להסכם אחד מול הנהלת אלפא שיעמיד במרכז את טובת החברות והעובדים בקבוצה, הכוללת את פלאפון, בזק בינלאומי וyes-. המהלך יוצא לפועל על רקע התוכנית של הנהלת בזק ודירקטוריון הקבוצה לבצע שינויים ארגוניים משמעותיים ומרחיקי לכת בחברות הבנות.

הוועד המשותף קורא לעובדי yes להצטרף לוועד עובדי אלפא, ועל ידי כך ליצור כוח אחד שישמור על זכויות ותנאי העובדים ויבטיח את עתידם התעסוקתי מול האתגרים והמהלכים הצפויים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הקמת הוועד המשותף היא ציון דרך חשוב במאבק לשמירה על זכויות העובדים ולהבטחת העתיד התעסוקתי בענף התקשורת. הנהלת אלפא ודירקטוריון בזק צריכים להבין שמולם נמצאים ועדי עובדים אחראים ומקצועיים, שיצרו כוח חזק, מאוחד וחכם, וכל מהלך חד-צדדי על גב העובדים יהיה טעות.

אני קורא להנהלה לשבת איתנו ואנחנו מצידנו נהיה מוכנים להתקדם במו"מ מולה. הצעד היום הוא הוכחה לכך שכאשר פועלים יחד בשילוב ידיים אפשר להגיע להישגים גדולים הרבה יותר מאשר כשכל צד פועל בנפרד. כבית של העובדים בישראל, אני קורא גם לעובדי yes להצטרף למהלך ולהביא לשינוי המיוחל למען כל העובדים בקבוצה".

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והייטק בהסתדרות, יקי חלוצי: "אנחנו גאים להקים היום נציגות חזקה ומאוחדת לעובדי 'אלפא'. הקמת ועד עובדי אלפא היא הדרך הנכונה להתמודד יד ביד עם ההנהלה של קונצרן אלפא ועם האתגרים התחרותיים בשוק התקשורת, וכן לייצר ערך אמיתי לעובדים. אני קורא למנכ"ל אלפא, רן גוראון, להנחות את הצוות המקצועי להירתם למו"מ יעיל להסכם קיבוצי אחד לטובת כלל העובדים".

יו"ר ועד עובדי אלפא, יחיאל שמן: "הכוח הארגוני של עובדי החברות הבנות הוא המענה הראוי והצודק לשינויים הארגוניים שהנהלת אלפא ודירקטוריון בזק מובילים היום. רק כך נוכל להגיע להישגים גדולים עוד יותר, גם עבור עובדי yes. רק בדרך הזו נוכל להסתכל בלבן של העיניים למתחרים שלנו בענף התקשורת ולייצר תחרות ראויה".

סגנית יו"ר ועד עובדי אלפא, לימור ליברמן-לביא: "לפני 7 שנים הייתי ממקימי ועד עובדי בזק בינלאומי, והיום אני גאה להיות שותפה להקמת ועד עובדי אלפא. הוועד החדש ישנה את המציאות עבור שלוש החברות בקבוצה, יהפוך את העובדים לשווים אל מול ההנהלה ויוכל להביא להסכם אחד עבור כלל העובדים. אני קוראת לעובדי yes להצטרף אלינו כדי שביחד נוכל לצמוח ולצעוד קדימה".

הקמת ועד אלפא. מימין: יחיאל שמן, ארנון בר-דוד, יקי חלוצי ולימור ליברמן לביא. דוברות ההסתדרות,
"כוח אלפא", מימין: יחיאל שמן, ארנון בר-דוד, יקי חלוצי ולימור ליברמן-לביא/דוברות ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully