וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת ישראלית בחזית המלחמה בקורונה בהודו

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 17:56

צוות מומחים של חברת הטכנולוגיה הישראלית BOH הגיע להודו, באישור חרום של מדינת ישראל, כדי לספק ולהתקין מערכת שפיתחה החברה באחרונה לגילוי מיידי של חולי קורונה באמצעות נשיפה. המערכת הישראלית החדשנית תסייע להודים לזהות חולי קורונה בתוך דקות וברמת דיוק כמו PCR

"כאדם מאמין אני רואה בהגעת המשלחת שלנו להודו, למרות הסיכון הגבוה, שליחות מוסרית וערכית דווקא בימים בהם מדינת ישראל ויהודים מותקפים בכל רחבי העולם. זו עוד תמונת ניצחון של ישראל ההומאנית", אמר אריה לאור, ראש המשלחת ומנכ"ל BOH מהודו, "המצב בהודו קשה מאוד. המגיפה נמצאת בכל מקום והביאה לקריסה של מערכות. הכל סגור כאן.

אנחנו עושים מאמץ להפעיל את המערכת שפיתחנו במהירות ולהדריך את הצוותים ההודים להפעיל אותה בהקדם. אין לי ספק שמערכות דומות שיוצבו ברחבי הודו בקרוב יהיו כלי משמעותי במלחמה התפשטות הנגיף בהודו".

משלחת ישראלית להודו 3. יח"צ,
המשלחת הישראלית של חברת BOH בהודו/יח"צ

פלטפורמה ייחודית לזיהוי חולים

תשלובת העסקים ההודית רילאיינס גרופ חתמה על הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם חברת
BOH - health of Breath הישראלית אשר פיתחה פלטפורמה ייחודית לזיהוי מהיר למספר רב של בדקים של נגיף הקורונה. על פי ההסכם, הענקית ההודית תרכוש בשלב ראשון מאות מערכות כאלו בעלות
של 51 מיליון דולר ותבצע באמצעותן מיליוני בדיקות בחודש.

ההחמרה במשבר הקורונה בהודו הביא את חברת רילאיינס ואת החברה הישראלית להקדים את הטסת המשלחת הישראלית להודו וזאת כדי לסייע לממשלת הודו להתגבר על התפרצות המגיפה אשר גבתה עד כה את חייהם של למעלה מאות אלפי הודים וממשיכה להתפשט ברחבי המדינה.

מנכ"ל חברת BOH, אריה לאור, אומר הבוקר בהודו כי למערכת הישראלית שפיתחה החברה יש עליונות על פני טכנולוגיות קיימות. עוד הוא ציין כי מדובר במערכת ייחודית שנסמכת על בינה מלאכותית וכי יכולות זיהוי הנגיף הן מהגבוהות בעולם.

המשלחת הישראלית תמשיך את פעילותה בהודו במהלך השבוע הקרוב תחת נהלי בטיחות מחמירים עד אשר הצוותים ההודים יפעילו את המערכת בכוחות עצמם.

משלחת ישראלית להודו 1. יח"צ,
המערכת של BOH, תסייע להודים לבצע מיליוני בדיקות מהירות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully