וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדע היופי: סניפים חדשים בהשקעה של 5 מיליון שקלים לרונית רפאל

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 10:04

למעלה משנה שפנינו היו מכוסות. שמרנו על ריחוק חברתי והצטיידנו לאורך כל היום והלילה במסיכות פנים. ביקושים גבוהים לטיפולי פנים דווחו מיד עם האישור להסרתן ולאחרונה אנו עדים לגדילה משמעותית בענף היופי. גם רונית רפאל מודיעה על פתיחה של שני סניפים חדשים

מהשפעות הקורונה: עם המסיכות, חשפנו רק את העיניים והגבות ומיד לאחר הסגר הראשון, נרשמה נהירה המונית לטיפולי הדגשה לעיניים ולגבות ודווחה קפיצה של 40-60 אחוזים בקטגוריה. הלקוחות רצו לטפל בעיקר באזור השליש העליון של הפנים, שנותר גלוי גם עם מסכות.

בנוסף, מאז חודש מאי בו הודיעו על אישור הסרת המסכות במרחבים ציבוריים, ישנה עלייה של 50 אחוזים ביקושים לטיפולים בחלק התחתון של הפנים, כולל עלייה מאוד גדולה בטיפולים לעיבוי ועיצוב השפתיים.

אישה בטיפול פנים אצל קוסמטיקאית. ShutterStock
עליה של 40-60 אחוז ים בביקושים לטיפולי פנים/ShutterStock

עליה בביקושים לטיפולי פנים בכל הארץ

יפית רפאל: "עצם העובדה שמדינת ישראל היא אחת הראשונות לצאת ממשבר הקורונה, הופכת אותנו למובילים עולמיים בכל פרמטר הנוגע לחזרה לשגרה".

"הביקושים לטיפולים השונים כאן בישראל יתרחבו גם לזירה הבינלאומית ואנחנו כבר רואים ניצנים ראשונים לכך בסניפי הרשת באירופה" הוסיפה רפאל.

בגזרה המקומית, ישנה עלייה קבועה בכל הארץ מכל האוכלוסיות לטיפולים ועקב הביקוש הרב רשת "רונית רפאל - מדע היופי" ממשיכה להתרחב ומודיעה על השקתם של שני סניפים חדשים בהשקעה של 5 מיליון שקלים.

יפית רפאל, יו"ר הרשת "רונית רפאל - מדעי היופי". יח"צ,
יפית רפאל, יו"ר רשת "רונית רפאל - מדעי היופי"/יח"צ

הערים הנבחרות: באר שבע ונתניה

הסניף הראשון שמשתרע על פני 185 מ"ר יפעל בעיר באר שבע, שם השקיעה הרשת כ-2.5 מיליון שקלים בהקמה, ציוד וצוותי מומחים.

המיקום לסניף השני שנבחר הוא קניון עיר ימים שבנתניה, שם גודל הסניף החדש עומד על 200 מ"ר וגם בו ההשקעה נאמדת בכ- 2.5 מיליון שקלים.

בסניפים החדשים מוצע מכלול הטיפולים האסתטיים של הרשת, ובהם: טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים, הדגשת תווי פנים, מילוי באמצעות חומצה היאלרונית, הסרת שיער בלייזר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully