וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארד דולר בשנה: פרילנסרים בזירת המסחר של Fiverr

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 11:07

בפברואר 2020 הכריזה Fiverr על רווחים של מיליארד דולר לפרילנסרים מיום הקמת החברה. מאז, הכפילו חברי הקהילה את הרווחים מזירת המסחר במהלך מעט יותר משנה. סך הרווחים מיום הקמת החברה לפרילנסרים, עומד על מעל ל-2 מיליארד דולר

חברת Fiverr מודיעה כי חברי קהילת הפרילנסרים שלה, המוכרים שירותים דיגיטליים באמצעות הפלטפורמה, הרוויחו יחד, מעל שני מיליארד דולר מאז הקמת זירת המסחר בשנת 2010.

יצוין כי רווח של מיליארד דולר נרשם בתוך קצת יותר משנה, שכן בפברואר 2020 הודיעה החברה כי חברי הקהילה שלה הרוויחו מעל מיליארד דולר במהלך העשור מאז הוקמה החברה.

היתרונות בשילוב פרילאנסרים

מייסד ומנכ"ל Fiverr, מיכה קאופמן: "אבן דרך משמעותית זו מסמלת את האמון הגובר של עסקים וחברות בעבודה עם פרילנסרים בשנה האחרונה. הצמיחה המהירה של Fiverr מצביעה על העובדה כי עסקים וחברות רואות את היתרון בשילוב פרילנסרים בארגון. הגמישות, המהירות ורמת המקצועיות בה הם מבצעים את המשימות מאפשרת פתרונות מהירים, יעילים וחסכוניים. העבודה מרחוק במהלך המגיפה הוכיחה את יעילותה והצלחתה ועל כן, אני מאמין כי היא כאן כדי להישאר".

המרוויחות הגדולות:

בעוד שכל פלטפורמת Fiverr צמחה מאוד במהלך השנה האחרונה, ישנן מספר קטגוריות שהראו צמיחה גדולה במיוחד ובהן הרווחים לפרילנסרים הם הגדולים ביותר, ביניהן:
• איור
• קריינות
• פיתוח מסחר מקוון
• גרפיקה עבור סטרימרים
• ארכיטקטורה ועיצוב פנים

בקטגוריות הללו קיים פוטנציאל השתכרות גבוה מאחר והמוכרים גובים אלפי דולרים עבור רבים משירותיהם.

שדרנית רדיו. ShutterStock
שירותי קריינות, מהקטגוריות המובילות, 6,000 דולר על שירות/ShutterStock

כמה נשלם על שירות פרילנסר?

מאיירים בקטגוריית ה-Pro (קטגוריית המקצוענים של Fiverr) גובים 6,000 דולר עבור שירותים מסוימים, ובקטגוריית Pro E-Commerce Development, מוכרים מציעים שירותים בתמחור של מעל 3,000 דולר.

באופן דומה, בקטגוריית אדריכלות ועיצוב פנים, מחירי המוכרים יכולים לנוע בין מאות ליותר מ-2,500 דולר בהתאם לשירות, ונותני שירות ה-Voice Over גובים אלפי דולרים עבור הקלטות לספרי אודיו.

עם הביקוש הגובר לפרילנסרים מיומנים ב-Character Modeling ובפרסומות וידאו קצרות המחירים עולים גם כן. הדבר נובע, בין השאר, מההאטה בהפקות של צילומי וידאו וקמפיינים עקב הקורונה, וכן עלייה ניכרת בפופולריות של קטעי וידאו קצרים ב-TikTok וב-Reels.

רווח בשנה האחרונה - כמו בכל העשור הקודם

במהלך השנה האחרונה הגיע מספר המצטרפים החדשים לפלטפורמה של Fiverr לשיא, בין אם בכדי לייצר מקור הכנסה חדש או לייצר רווחים מכישוריהם, תוך שהם מבלים יותר זמן בבית.

יזמים המשיכו להשתמש בפרילנסרים מוכשרים לעזרה בבניית חברות חדשות ובעלי עסקים קטנים פנו אליהם כדי לעבור טרנספורמציה דיגיטלית ולהסתגל לצרכים המשתנים של הלקוחות.

עבודה עם פרילנסרים הוכיחה את עצמה כמשאב שלא יסולא בפז עבור עסקים ברחבי העולם, וההכנסות של הפרילנסרים מוכיחות זאת בבירור. בתוך קצת יותר משנה פרילנסרים של Fiverr השוו את סכום ההכנסות שהרוויחו דרך הפלטפורמה במשך העשור האחרון.

שיפוץ חדר רחצה. ShutterStock
אדריכלים גובים מאות עד אלפי דולרים על שירות/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully