וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: לחזור למסלול אחרי הקורונה והמלחמה

אלון גל

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 0:33

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: המאזין מתלבט איך להחזיר את עסקי הקייטרינג שלו לפעולה אחרי שוך המגיפה ומבצע שומר חומות

קייטרינג. ShutterStock
קייטרינג/ShutterStock

מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM סיפר כי בשנה האחרונה בצל הקורונה הוא נאלץ "לאכול את החסכונות"; זאת מכיוון שהוא עובד כטבח ובקייטרינג, ובשל התפרצות המגפה והמבצע הצבאי 'שומר החומות', כמעט ולא עבד. הוא תהה האם לאלון גל יש עצה עבורו, כיצד יוכל להשיג יציבות בענף. "בקצב הזה של האירועים במדינה, אולי כדאי לעשות הסבת מקצוע? או שיש לך רעיון איך אפשר להרוויח קצת כסף מהצד?"

גל הסביר למאזין כי הוא מחזיק ביתרון יחסי. "אתה איש של אוכל, אתה יודע לעשות את זה ועושה קייטרינג מהצד". הוא ייעץ לו לקדם את עסק הקייטרינג שלו, והרגיע: "דברים כרגע נרגעים והאירועים יחזרו. אם יש דבר אחד שלא נפגע לאורך זמן זה אירועים, כי אנשים רוצים להתחתן, לעשות בר מצוות ובת מצוות. אני כן חושב שאתה בענף שלאורך זמן יציב. אתה צריך לחשוב אולי לקחת שכונה מסוימת, ולעשות ארוחות לשבת".

גל ציין כי הוא רוכש מעסק קטן ארוחות לסופי השבוע, "אנחנו צבר לא מבוטל של משפחות, שכל סופ"ש קונים אוכל מוכן. ייתכן וכדאי ללכת לכיוון הזה, לכיוון של צבר משפחות. תחלק פליירים של תפריט עם הכיתוב 'אוכל חם עד הבית לסוף השבוע', זה מדליק. כך כל אדם יוכל לסמן את המנות שהוא רוצה, ולהעביר לך את ההזמנב".

גל הציע דרך נוספת לקדם את עסק הקייטרינג של המאזין: "אתה יכול לפתוח קבוצת 'ווצאפ' שקטה, לצרף את כל הסביבה הקרובה שלך, להתחיל ממש מהמשפחה והחברים. לצרף עוד ועוד אנשים, עד שתגיע ל-400-300 משפחות שנמצאות לך בקבוצה השקטה". הוא המליץ לשלוח הודעה מקדימה: "'לפעמים אתם נתקעים בסוף השבוע, אני בשלישי מעלה לקבוצה תפריט וכל אחד יכול לשלוח לי בפרטי את ההזמנה שלו', זה רעיון נהדר בעיניי. פה יש יתרון על המעדניות שצריך להגיע אליהן עצמאית".

עוד הוסיף: "תעשה דברים בדרך שלך. כששולחים ל-300 משפחות, עם הודעה 'כל הקודם זוכה', אני רואה פה הזדמנות. כמעט בא לי לעשות בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully