וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת זהב: סולגאר מציגה את "שגרירות הביוטי" כחול-לבן

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 16:39

לראשונה מותג בינלאומי בתחום תוספי הבריאות עושה שימוש ב-5 שגרירות ביוטי מקומיות, שילוו במהלך שנת 2021 את פעילותו

שלי גפני. יחצ,
תמיד צעירה. שלי גפני/יחצ

חברת תוספי הבריאות SOLGAR מציגה בימים אלה את נבחרת שגרירות הביוטי שילוו את פעילות הסושיאל של החברה בשנה הקרובה. במסגרת הפעילות, מובילות הדעה ישתפו בחשבונות האינסטגרם שלהן את חווית ההתנסות האישית במוצרי סולגאר ויחשפו את סודות הטיפוח מבפנים ,לקהל רחב של עוקבות נאמנות שמחכות לקבל מהן עצות טיפוח וביוטי.

מירן בוזגלו. יחצ,
תמיד זוהרת. מירן בוזגלו/יחצ

נבחרת הביוטי

  • אורטל עמר, מנחת טלוויזיה ואשת תקשורת. עמר הפכה למשפיענית מובילה בעולמות הביוטי ומשתפת את העוקבות הרבות ברשתות החברתיות בהרגלי הטיפוח לצד טיפים שימושיים.
  • מירן בוזגלו, קוסמטיקאית ואשת עסקים מובילה בתחום הביוטי. בוזגלו עוסקת כבר שנים רבות בעולמות הביוטי והלייף סטייל ובעלת קליניקה המציעה שלל טיפולים, דבר שמיצב אותה כאחת מכוהנות הביוטי המובילות בישראל.
  • שלי גפני, אשת עסקים, דוגמנית ומאפרת מהמוכרות והידועות בישראל. גפני מובילת דעה הנחשבת בעיניי רבים לגורו הביוטי הגדולה בישראל מזה שנים רבות.
  • חן אלקבץ, מייסדת ובעלת מותג איפור, מאפרת אופנה בארץ ובחו"ל מזה שני עשורים, אשר עבודותיה מתנוססות על שערי המגזינים הנחשבים בעולם, והפכו את אלקבץ למובילה בתחומה.
  • גל גונן, אשת עסקים ויזמית בעולם הביוטי, אשר הקימה מותג איפור איכותי הנושא את שמה. מותג האיפור של גונן מציע מוצרים איפור חדשניים ואיכותיים שזכו לפופלאריות בקרב קהל חובבות הביוטי הישראליות.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אורטל עמר. יחצ,
קלאסית. אורטל עמר/יחצ

סולגאר, חברת תוספי בריאות מובילה בעולם, יצרה מהפכה של ממש בעולמות הטיפוח שעד אותו הזמן התמקדו אך ורק בטיפולים חיצוניים. החברה הביאה בשורה לתחום הנוטרי-קוסמטיקה כאשר שילבה בין עולמות התזונה, הטיפוח והמחקר בפיתוחים שנועדו לתת מענה בשיפור מרקם ובריאות העור וטיפוח השיער.

גיא מרקוביץ, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אמברוזיה-סופהרב, יבואנית סולגאר: "חיפשנו שגרירות ביוטי מעולמות ה-well being, בעלות פרופיל אישיותי בינלאומי הדוגל בערכי ה GOLD STSNDATD ובאיכות הבלתי מתפשרת של סולגאר אשר מזוהה עם המותג שלנו כבר למעלה מ 73 שנה. כל שגרירות הביוטי שבחרנו מייצגות כל אחת בתחומה סטנדרטים של איכות, פורצות גבולות ומייצגות נשים מצליחות עצמאיות ועוצמתיות. המשמעות האמיתית של אורח חיים בריא כוללת בתוכה תזונה נכונה, טיפוח, שמירה על כושר וסגנון חיים. אנו בטוחים שפעילות שגרירות הביוטי שלנו תתרום להעלאת המודעות של תוספי בריאות וחשיבות הטיפוח האמיתי שמתחיל מבפנים כחלק בלתי נפרד משגרת בריאות ויופי יומית".

  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully