וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך וואלה! סלבס אדם סרור פורש מתפקידו

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 17:06

לאחר עשור כעורך המדור, הודיע סרור על סיום תפקידו: "המדור היה לי כבית". עורך וואלה! ערן טיפנברון: "הביא את וואלה! סלבס להיות ערוץ בידור מוביל ומוערך"

אדם סרור. יחצ,
אדם סרור/יחצ

אדם סרור הודיע היום (חמישי) שהוא פורש מתפקידו כעורך וואלה! סלבס ופונה לדרך חדשה. סרור התחיל את דרכו ככתב בצוות שהקים את וואלה! סלבס לפני כ- 15 שנה, לאחר מכן כיהן כעורך מדור ברנז'ה בפנאי פלוס ועורך מדור טלוויזיה וקולנוע בגיא פינס.

לפני עשור חזר סרור לוואלה! לתפקיד עורך וואלה! סלבס. במסגרת תפקידו היה אחראי על חשיפות, סקופים בלעדיים וכתבות תחקיר. כמו כן סרור דאג לקדם במדור פרויקטים חברתיים בדגש על זכויות הקהילה הגאה.

עורך וואלה! ערן טיפנברון מסר: "במהלך כהונתו אדם הביא את וואלה! סלבס להיות ערוץ בידור מוביל ומוערך, אני רוצה להודות לאדם על תרומתו הרבה ועל עבודתו המקצועית ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

אדם סרור מסר: "במשך 15 שנים וואלה! סלבס היה לי כבית. זכיתי להיות ממייסדי האתר שבמובנים רבים היה פורץ דרך והכתיב שפה ודרכי סיקור יצירתיות. לאחר אינספור סקופים מדוברים, קמפיינים ופרויקטים להעלאת המודעות במאבקים חברתיים, החלטתי שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות לכל העורכים ולקולגות שלי. תודה על הכול".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם סרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully