וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכן גינתך לקיץ: הישראלים מעדיפים לארח בחוץ גם בעונה החמה

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 0:25

רמקולים בגינה, מטבח מחוץ לבית ועוד המון חידושים: הקיץ הישראלי מתחמם, אבל אחרי שנת הקורונה] רוב הישראלים מעדיפים לארח בחוץ. אספנו כמה מוצרים חדשים ויצאנו לבלות בפארק הכי קרוב הביתה: הגינה

האקלים הים תיכוני ושנת קורונה אחת מספיקים בהחלט על מנת להכתיר את הסביבה החוץ ביתית כמרעננת הרשמית של הבית.

לא משנה אם אתם גרים בבית פרטי או בדירה, הקשר בין חוץ לפנים מעולם לא היה הדוק יותר וקשה עד בלתי אפשרי למצוא כאלה שלא נותנים דגש, משקיעים ומפתחים את סביבת ה-OUTDOOR הפרטית שברשותם.

לצד התכנון ובחירת הצמחייה המתאימה הם מיטיבים לבחור במוצרים ופריטים שמשדרגים באופן ניכר את עוצמת החוויה.

תאורה חכמה יוצרת אווירה

לדברי יוסי גול, מנכ"ל ומבעלי חברת טופ-אודיו: מותגי הטכנולוגיה והסאונד לא נשארים אדישים לביקוש הרב, ועמלים באופן מתמיד על פיתוח מוצרים שמשפרים ומייעלים משמעותית את התאורה והסאונד במרפסת ובגינה".

"אחת הדוגמאות הן נורות ה-Philips Hue של פיליפס שתוכננו עבור חללי החוץ. בסדרה ניתן למצוא דגמי קיר, תקרה וספוטים מעוצבים, אלגנטיים וחסכוניים, שנשלטים באופן מלא ע"י אפליקציה שפיתחה פיליפס וכן באמצעות מאות אפליקציות אחרות, מאפשרות ממשק אינטראקטיבי בינן למוצרי חשמל וסאונד אחרים המצויים במרחב", מסביר גול.

את מערכת התאורה ניתן לתכנן ולהתאים בהתייחס לסיטואציות בילוי ואירוח שונות: "ניתן לקבוע איזה מגופים ידלקו בכל רגע נתון, לתזמן אוטומטית את צירי ההארה באזורים שונים בחצר, לקבוע מועדי כיבוי והדלקה בהתאם לזמני כניסת ויציאת השבת וגם לשלוט בעוצמת כל נורה בנפרד ולקבוע את צבעוניותה".

"בנוסף, אפשר ליצור ממשק בין מערך התאורה לגלאי תנועה אלחוטי של פיליפס המיועד לסביבת החוץ ושולט בתפעול התאורה בעת זיהוי תנועה בשטח. על ידי האפליקציה הייעודית ניתן להגדיר אילו נורות ידלקו ובאיזה אזור בחצר בעת חיווי התזוזה".

טופ אודיו. יח"צ,
טופ אודיו/יח"צ

הסאונד כחלק אינטגרלי מהמסלעה בגינה

הסאונד לסביבת ה-OUTDOOR שובר גם הוא שיאים והופך את החוויה לעוצמתית מאי פעם.

אנחנו רואים יותר ויותר דרישה למוצרי סאונד איכותיים ביותר, שיודעים לייצר סאונד צלול ומאוזן גם במרחב הפתוח, דוגמה לכך הוא הסאב של המותג האמריקאי MartinLogan, ששקוע באדמה ונטמע במרחב מבלי לפגוע בעיצוב הגינה ובתוך כך מאפשר למערכת להפיק צליל עשיר וצלול שמתפזר בצורה האופטימלית בכל רחבי הגינה", מסביר גול.

"אל הסאב נלווים רמקולי דוקרן מודרניים מינימליסטיים שמשתלבים בנוף או רמקולים דמויי אבן או סלע שניתן לשלב כחלק אינטגרלי מהמסלעה או הגינון. עוד מוצר פופולרי הם הרמקולים לחוץ של המותג הבריטי Bowers & Wilkins, מהמובילים בתחום האודיו, שמספקים איכות צליל ללא רבב במקומות בהם רמקולים קונבנציונליים לרוב נוטים לאכזב. הסדרה עמידה בתנאי מזג אוויר קיצוניים והרמקולים מצוידים בתושבת התקנה ורסטילית, שמאפשרת להתקין אותם אנכית או אופקית וליהנות מגמישות מוחלטת.

עוד מציע המותג את סדרת Marine העמידה והעוצמתית שנועדה לשרוד כמעט כל דבר. הוא פותחה עבור חובבי השיט ואידיאלית להתקנה גם ביבשה, בחללי חוץ מקורים כמו פרגולה בנויה, גזיבו, חדרי מלתחה ועוד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ריהוט הגן יהפוך את חווית האירוח לחוויתית

גם מותגי ריהוט מנצלים את הדרישה הרבה למוצרים עבור סביבת החוץ ומפתיעים מידי עונה בקולקציות חדשות. לדברי רננה אזולאי, מנהלת השיווק וקשרי האדריכלים של רשת אליתה ליוינג, הישראלים משוועים להפוך את הגינה או המרפסת שלהם לחווייתית.

מגוון רהיטי ה-OUTDOOR גדל מידי שנה והוא כולל אינטרפרטציות סגנוניות שונות ומוצרים משלל חומרים, מהבולטים שבהם הוא פוליפרופילן שהוא חומר פולימרי עמיד במיוחד לתנאי מזג האוויר השונים. משולבים בו בין השאר סיבי זכוכית ממוחזרים שהופכים את המוצרים לחזקים ועמידים. הוא מאפשר לייצר פינות ישיבה וכיסאות מרשימים מאוד וויזואלית וכן ידידותיות לסביבה.

בין דגמי הכיסאות יש גם את אלה המתקפלים שנחשבים לפרקטיים ונוחים במיוחד. מחירם של דגמי הכיסאות החדשים נע בין 690-1,290 שקל והצבעוניות השולטת לקיץ 2021 היא על טהרת הטורקיז, הכחול, האדום והצהוב לצד גוונים מונוכרומטיים ממשפחות הלבן והאפור".

אליתה ליוינג, ריהוט חוץ. יח"צ,
אליתה ליוינג, ריהוט חוץ/יח"צ

הסוף לריצות בין הגינה למטבח

יבואניות מטבחי החוץ מדווחות גם הן על עליה בהיקף הדרישה והמכירות.

הישראלים שלא מוותרים, כל עוד מזג האוויר מאפשר זאת, על אירוח כיד המלך מחוץ לבית, משקיעים (והרבה) במטבחי חוץ מאובזרים שייתרו את הצורך להיכנס תוך כדי העבודה בהם, למטבח הביתי: "מטבחי החוץ של 2021 הם חווייתיים, מקצועיים ועצמאיים מאי פעם", כך לדברי יעל מוסקוביץ, סמנכ"לית השיווק ומבעלי חברת ניגא שף FOR HOME. המטבחים כיום הם ארגונומיים ומתוכננים עבור הצרכים של בעלי הבית".

"מוצרי החשמל שמשלבים במטבחי החוץ, הופכים אותם ליחידה גסטרונומית שלא מביישת גם את מטבחי השף במסעדות המובילות בעולם. העובדה שהם מאובזרים באופן מלא, מייתרת את הצורך להתרוצץ בין המרפסת או החצר לבין פנים הבית, כך הופכת חווית האירוח לנעימה ופחות מסורבלת".

המחיר ההתחלתי של מטבחי חוץ הוא כ-60,000 שקל ועולה בהתאם לגודלו והמוצרים המשולבים בו.

ALFA Professional טאבוני ניגא שף FOR HOME. יח"צ,
ALFA Professional טאבוני ניגא שף FOR HOME/יח"צ

החידושים בתחום מוצרי החשמל

לדברי מוסקוביץ, ההשקעה מתחילה ברהיט המטבח עצמו: "כך למשל מטבחי המותג האיטלקי ALPES INOX, שמתמחה בתכנון יחידות מודולריות מנירוסטה CUSTOM MADE, בהן אפשר לשלב מגוון מוצרים שמשדרגים את הבישול ומאפשרים לשמור על המטבח מסודר ונקי במהלך העבודה, משטחי הנחה והכנה נשלפים, מדיחי כלים מהירים במיוחד, פחי אשפה נסתרים במשטח העבודה ועוד".

עוד פופולריים הם תנורי הקומביסטימר המקצועיים, שמאפשרים הכנת כמויות גדולות של מזון ושומרים על המנות חמות עד להגשה. יש גם מגירות קירור ומכונות קרח, גרילי גז עוצמתיים, מבערים ואביזרי עישון האידיאליים לטכניקות בישול שונות החל מצריבה ו'סגירת' נתח הבשר ועד לצלייה היקפית של עופות, דגים וירקות בתנועה סיבובית.

לדברי מוסקוביץ: "השאיפה למצוינות קולינרית והרצון לשחזר טעמים ודקויות של מנות בלתי נשכחות גורמים לרבים מאיתנו, לחפש אחר פתרונות איכותיים לשדרוג רמת התוצרים. לשם כך פיתח המותג האיטלקי ALFA Forni טאבונים ביתיים שמאפשרים לבשל, לצלות ולאפות מנות משובחות של בשר, דגים, ירקות ומאפים בקלות". לבדיקתנו, דגמי המותג מתחילים בכ-8,000 שקל ליחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully