וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריח כמו רוח נעורים: ניסינו את מפיץ הריח הטכנולוגי הזה

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 22:52

מפיץ הריח של MODOO מציג זווית ייחודית וחדשנית: הוא אמנם קטן, אבל מאפשר תפעול דרך אפליקציות שונות. האם הוא מספק את הסחורה מבחינת טיהור הבית והמחיר? בדקנו

מפיץ ריח של מודו. יחצ,
מקרה נדיר של מכשיר שמקיים גם מה שהוא לא מבטיח. מפיץ הריח של MODOO/יחצ

אחת ההבטחות שנותנים לנו משווקי מפיצי הריח (להלן "המפיצים של המפיצים" היא שתרגישו "כמו בבית מלון". ובאמת, הניחוח של בתי המלון מהפנט, נקי ובעיקר קבוע. הצרה היא שרוב המוצרים הביתיים לא מספקים בדיוק את התוצאה הזאת. כן, חלקם עובדים טוב מאוד, אבל הריח לא אחת מרגיש כימי ומלאכותי.

לאחרונה החלה חברת ברקום, המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי טכנולוגי, לשווק בבלעדיות בישראל את MOODO, מפיץ ריח החכם הראשון המופעל על ידי אפליקציה. הוא משולב טכנולוגיית WIFI ומותאם ליישומי הבית חכם. המכשיר מאפשר למשתמש ליצור ניחוחות בהתאמה אישית, על ידי שילוב בין קפסולות ריחניות.

איך זה עובד?

מדובר במכשיר חכם עם WIFI מובנה, הניתן לתפעול מלא על ידי אפליקציה ומותאם לבית חכם. התפעול שלו באפליקציה וגם בדרך הידנית מאוד פשוט וברור אפילו לניאנדרטל טכנופוב כמוני. לאחר טעינתו בקפסולות (עד ארבע), האפליקציה הייעודית מאפשרת למשתמש לבחור את מידת הריח שתופק מכל קפסולה בעת השימוש, כאשר ניתן להפעיל את כולן לחוד, במקביל, כל אחת בעוצמה שונה ועוד. האפליקציה מאפשרת לשמור תוכניות ריח מועדפות לשימוש חוזר, לבחור בשילובי ריחות מובנים מראש, לתזמן הפעלה וכיבוי, לתזמן שחרור ניחוחות במרווחי זמן מוגדרים מראש שיבטיחו ניחוח נעים בחלל. בחברה אומרים כי ה- MOODO מותאם מראש לטכנולוגיות וליישומי הבית החכם הקיימים בשוק, כדוגמת אלקסה, אמזון, סירי, גוגל ונוספים, אבל לא תמיד חייבים להתחכם ולהיראות כמו מילניאל ממש מגניב - זה פשוט וקל גם בלעדיהן.

אף אחד בברקום או במודו לא מבטיח ניחוח של בית מלון, אבל לאחר התפעול (המאוד פשוט, אליו נגיע בהמשך). גילינו שדי בהפעלה של קפסולה אחת על עוצמה נמוכה כדי ליצור ריח נעים בחלל החדר (סלון + מטבח בגודל של 35 מ"ר). האמת שהקפסולות סקרנו אותנו. מסתבר שיש עשרות מהן, והן עומדות בכל התקנים הבינלאומיים של מוצרי ריח. הריחות יוצרו על ידי מומחי בשמים מטעם החברה ומיוצרות בצרפת. בין הניחוחות תוכלו לבחור תבליני שוק, מאסק פרחוני, וניל, בריזת ים, תפוז, עץ רויאל, קריסמס קוקיז, קסם פרחוני, ורדים, שכרון חצות ועוד. הקפסולות ניתנות לרכישה כבודדות או במארזי רביעיות.

אז מה השורה התחתונה?

המחיר נע בין 379 שקלים למכשיר חוטי ל-449 שקלים למכשיר נייד, כששניהם כוללים מארז של 4 קפסולות. מארז נפרד של הקפסולות עולה 125 שקלים. לא מצאנו חסרונות, והדבר היחיד שנוכל להמליץ עליו הוא שתשתמשו בתבונה כדי שלא תצטרכו לחדש את מלאי הקפסולות בכל כמה שבועות.

אתם שואלים אם הייתי קם בבוקר והולך לקנות מפיץ ריח? לפני שקיבלתי את המכשיר התשובה הייתה "לאו" ודאי. ובכן, הדעה הזאת השתנתה. יש מוצרים זולים ויש יקרים בהרבה. נראה שמפיץ הריח הזה פשוט בא במחיר הנכון ונותן את התמורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully