וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נספרסו נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה: קפה אורגני PERU ORGANIC

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 9:00

נספרסו משיקה לראשונה תערובת קפה אורגנית, כחלק ממגוון תערובות הקפה של החברה. התערובת החדשה תושק ב-2 סוגי קפסולות, האחת לצרכן הביתי המותאמת למערכת Vertuo והשנייה לחטיבה העסקית

הקפה הפרואני מצטרף אל משפחת תערובות הקפה Master Origin מאזורי גידול שונים בעולם: קוסטה ריקה, אתיופיה, קולומביה ומקסיקו. הקפה גדל במורדות ההרים האנדים, בעבודת יד, במתודות גידול אורגניות ותוך שמירה קפדנית על הסביבה.

קפה אורגני הינו קפה המיוצר בשיטות העומדות בתקני חקלאות אורגנית. התקנים משתנים ברחבי העולם, אך לרוב ההגדרה מתייחסת לגישה בה משתמשים החקלאים במהלך גידול הקפה, כשהעיקרית ביניהם היא גידול הקפה ללא שימוש בחומרי הדברה סינתטיים, לצד שימוש בשיטות כגון קומפוסט או דשנים אורגניים לשימור מערכות אקולוגיות.

נספרסו, קפה אורגני peru organic, שרוול 26.05 שקלים. יח"צ חו"ל,
נספרסו, קפה אורגני peru organic, שרוול 26.05 שקלים/יח"צ חו"ל

מומחי הקפה של Nespresso, חיפשו ברחבי פרו אחרי פולי הערביקה האורגניים האיכותיים, ומצאו בגובה של מעל ל-1,000 מטר מעל פני הים, חבויים במורדות האנדים המוצלים.

החקלאים המטפחים את פולי הקפה בחוות קטנות ומסורתיות, מאמינים בשיטת גידול אורגני העוברת מדור לדור, ומאפשרים לטבע לעשות את שלו עם התערבות מינימאלית ורק במידת הצורך.

החקלאים מכבדים את הסביבה הטבעית, ומגדלים את פולי הקפה ללא השפעות סינתטיות ותוך שמירה על המערכת האקולוגית והסביבה.

תערובת הקפה פרו אורגני מאושרת כקפה אורגני ועומד בדרישות שנקבעו על ידי גוף ההסמכה השוויצרי, Bio-Inspecta, והסמכת האיחוד האירופי שמוכרת גם על ידי הרשויות בארה"ב.

הטעם הפרואני החדש המצטרף למשפחת Nespresso, מביא לידי ביטוי טעמים עדינים, פירותיים, חמצמצים ומתקתקים המתאזנים עם ארומות של דגנים בזכות סגנון הקלייה הייחודי.

בנוסף, דרך גידולם ממלא תפקיד חשוב בקיימות החקלאות והתעשייה המקומית, מאחר וקפה אורגני דורש השקעה מוקדמת בתשתיות והסמכת החקלאים, שיטות טבעיות אשר Nespresso מקדמת מאז 2003, אז הקימה את תכנית הקימות הייחודית AAA.

נספרסו, קפה אורגני peru organic, שרוול 26.05 שקלים. יח"צ חו"ל,
נספרסו, קפה אורגני peru organic, שרוול 26.05 שקלים/יח"צ חו"ל

בזכות החמיצות והפירותיות של הקפה, הוא מומלץ במיוחד לשתייה כאספרסו רענן בשעות הבוקר, או בערב כפינוק עם תוספת חלב.


Permanent - PERU ORGANIC
ארץ מקור: פרו
דרגת חוזק: 6
מחיר: 26.5 שקלים


למידע נוסף באתר החברה:
www.nestle-nespresso.com

נספרסו, קפסולת הקפה האורגני peru organic. יח"צ חו"ל,
נספרסו, קפסולת הקפה האורגני peru organic/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully